SZYBKIE PYTANIE - SZYBKA ODPOWIEDŹ

Wszytko o Mercedesie E W210

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

Awatar użytkownika
przemek352
Posty: 38
Rejestracja: 3 lut 2014, o 12:44
Lokalizacja: Bełchatów

Post autor: przemek352 »

Witam mam pytanie co może oznaczać komunikat na radiu ze za 3 min system się wyłączy odpal auto? Proszę o jakieś informacje.
GracKa
Posty: 1046
Rejestracja: 20 sie 2014, o 23:22
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: GracKa »

przemek352, nie masz urwanej taśmy airbag?

musisz włączyć i wyłączyć radio przez 30 mi będzie grało..

Zabezpieczenie przed rozładowaniem akumulatora
Awatar użytkownika
przemek352
Posty: 38
Rejestracja: 3 lut 2014, o 12:44
Lokalizacja: Bełchatów

Post autor: przemek352 »

Nie do kończą rozumiem zdarzyło się to w dwóch samochodach ja mam uszkodzona mate pasażera ale u kolegi wszytko jest wporzadku. Komunikat wyskoczył jak został kluczyk normalnie przekreczoby na zapłon.
Awatar użytkownika
michal.goclawsk
Posty: 170
Rejestracja: 10 sty 2014, o 16:15
Lokalizacja: Pułtusk

Post autor: michal.goclawsk »

Witam,
Czy piszczenie podczas hamowania po dłuższym postoju auta, kwalifikuje zacisk do wymiany?
Dodam, że piszczało również podczas jazdy ale teraz gdy auto jest w ruchu tylko jakby gorzej hamuje natomiast piski zniknęły.
WIN: WDB2100041A226348
MB 1996 r, 2,2D. 500tys km.
Awatar użytkownika
WojtekS85
Posty: 862
Rejestracja: 21 wrz 2013, o 18:20
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: WojtekS85 »

michal.goclawsk Sprawdź czy równomiernie bierze ci klocki.
Może wystarczy że odczyścisz docisk bo na pewno syfu tam co niemiara.
Lub klocki ci się kończą.
Po dłuższym postoju mógł rudy osiąść na tarczach.
Teściu miał przypadek że kupił do matiza tanie klocki, matiz stał całą zimę w garażu i klocki jakimś cudem naciągnęły wody i po prostu rozsmarowały się po tarczy. :zdegustowany:
HONDA CBR RR900
Kto ryzykuje, żyje krótko, kto nie ryzykuje, nie żyje wcale!
VIN: WDB2102251A692520
Obrazek
Awatar użytkownika
michal.goclawsk
Posty: 170
Rejestracja: 10 sty 2014, o 16:15
Lokalizacja: Pułtusk

Post autor: michal.goclawsk »

WojtekS85 dziękuję za szybką odpowiedź. Obawiam się, że jak wymienię tarcze i klocki to za chwilę się skończą bo zacisk może być zapieczony.
Czy można to jakoś sprawdzić organoleptycznie?
WIN: WDB2100041A226348
MB 1996 r, 2,2D. 500tys km.
Awatar użytkownika
WojtekS85
Posty: 862
Rejestracja: 21 wrz 2013, o 18:20
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: WojtekS85 »

michal.goclawsk odkręć docisk i sprawdź czy klocki zbiera równomiernie.
Jak nie zbiera równomiernie to dokładnie odczyść zacisk i przesmaruj smarem.
Powinno pomóc :)
HONDA CBR RR900
Kto ryzykuje, żyje krótko, kto nie ryzykuje, nie żyje wcale!
VIN: WDB2102251A692520
Obrazek
Awatar użytkownika
michal.goclawsk
Posty: 170
Rejestracja: 10 sty 2014, o 16:15
Lokalizacja: Pułtusk

Post autor: michal.goclawsk »

WojtekS85 nie bardzo wiem jak odczyścić zacisk. czy trzeba zdejmować te gumki no i czy zakładać nowe klocki i tarcze?
WIN: WDB2100041A226348
MB 1996 r, 2,2D. 500tys km.
jacekm7
Posty: 1211
Rejestracja: 5 cze 2012, o 21:02
Lokalizacja: Wrocław/Bolesławiec

Post autor: jacekm7 »

michal.goclawsk pisze:WojtekS85 dziękuję za szybką odpowiedź. Obawiam się, że jak wymienię tarcze i klocki to za chwilę się skończą bo zacisk może być zapieczony.
Czy można to jakoś sprawdzić organoleptycznie?
Jeśli będziesz miał zapieczony zacisk ta że ściśnie klocki do tarczy to będą Ci się grzały hamulce i będzie piszczeć cały czas, jeśli tłoczek jest zapieczony że nie dociska klocka do tarczy to widzisz nalot na tarczy czyli że nie hamuje. Zapieczenie tłoczków to częsta przypadłość, przeczyszczenie mało da. Musisz wyciągnąć zacisk i rozruszać tłoczek jeśli to możliwe. W regeneracje bym się nie bawił bo te gumki są słabej jakości, lepiej poszukać używanego zacisku.
W210 '99
WDB2100061A949897
Obrazek 220CDi
Awatar użytkownika
michal.goclawsk
Posty: 170
Rejestracja: 10 sty 2014, o 16:15
Lokalizacja: Pułtusk

Post autor: michal.goclawsk »

Mówisz jak mój "zaprzyjaźniony" mechanik.
Podziękował
WIN: WDB2100041A226348
MB 1996 r, 2,2D. 500tys km.
Awatar użytkownika
kakadu
Doradca
Posty: 6135
Rejestracja: 23 mar 2010, o 22:01
Lokalizacja: Wlkp/Niemcy NRW

Post autor: kakadu »

przemek352 pisze:Nie do kończą rozumiem zdarzyło się to w dwóch samochodach ja mam uszkodzona mate pasażera ale u kolegi wszytko jest wporzadku. Komunikat wyskoczył jak został kluczyk normalnie przekreczoby na zapłon.

Te typy chyba tak mają .U mnie w w211 też taki komunikat się pojawia. Ale mamy tez w firmie nówki Sprintery i też taki komunikat się pokazuje . Tak że wszystko jest OK.
E300TD S210 AVANTGARDE 98
WDB2102251A812339
E280 CDI W211 AVANTGARDE 05/06
WDB2110201A869317

(Oo\=*=/oO)
Awatar użytkownika
Przemek
Posty: 583
Rejestracja: 16 wrz 2012, o 01:24
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Przemek »

jacekm7 pisze:... Zapieczenie tłoczków to częsta przypadłość, przeczyszczenie mało da. Musisz wyciągnąć zacisk i rozruszać tłoczek jeśli to możliwe. W regeneracje bym się nie bawił bo te gumki są słabej jakości, lepiej poszukać używanego zacisku.
Praktycznie każdy tłoczek da się wyjąć. Za 1 razem "bawiłem się" z jednym tłoczkiem 2 dni, poszedłem do znajomego mechanika i zrobił to w 10 min.

Co do regeneracji to według mnie najlepsza opcja, pod warunkiem, że kupisz dobre gumki czyli Lemforder = oryginał (koszt ok 40zł na 1 zacisk). Nie bawić się w żadne aufofreny itp bo to gó*no.
Swoje zaciski regenerowałem 3 lata temu i nic się z nimi nie dzieje (opis w dziale "zrób to sam").
W210 E200CDI Elegance 1998 Sedan 102KM
WDB2100071A820573


S210 E230T Avantgarde 1996 150KM - sprzedany
WDB2102371A316278


S210 2.7/3.2 CDI - było w planach
jest S210 2.2CDI
Awatar użytkownika
michal.goclawsk
Posty: 170
Rejestracja: 10 sty 2014, o 16:15
Lokalizacja: Pułtusk

Post autor: michal.goclawsk »

Przemek. dzięki za odpowiedź. Czytałem Twój post z działu zrób to sam i powiem Ci,że dobra robota z tym wyjęciem zacisku.
Czy jeżeli byłbyś zielony tak jak ja teraz to bawiłbyś się w regeneracje, czy kupił dwa nowe zaciski za 270 zł sztuka? :padam:
W moim aucie mam do wymiany świece w tym jedną zapieczoną oraz zaciski.
Rdza zżera go niemiłosiernie ale jakiś sentyment pozostaje.
WIN: WDB2100041A226348
MB 1996 r, 2,2D. 500tys km.
Awatar użytkownika
tonidriver
Posty: 9114
Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: tonidriver »

michal.goclawsk, kup gumki i zrób sam
Awatar użytkownika
Przemek
Posty: 583
Rejestracja: 16 wrz 2012, o 01:24
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Przemek »

michal.goclawsk, jak robiłem ten tutorial to robiłem zacisk 1 raz w życiu ;)
W210 E200CDI Elegance 1998 Sedan 102KM
WDB2100071A820573


S210 E230T Avantgarde 1996 150KM - sprzedany
WDB2102371A316278


S210 2.7/3.2 CDI - było w planach
jest S210 2.2CDI
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 12 gości