Strona 14 z 18

: 18 kwie 2013, o 18:08
autor: kowal755
Turbiny nie ma być praktycznie słychać. Jeśli ją wyraźnie słychać to jest nieszczelność lub turbina się kończy.
U mnie ponad 610kkm przebiegu, a turbo nadal fabryczne. Też miałem 200 CDI i zrobiłem je na 143km i 330Nm czyli minimalnie więcej niż 220 CDI. Jednak robiłem to przy ~200kkm przebiegu.

: 18 kwie 2013, o 18:12
autor: tonidriver
glancek, a jak chciałeś żeby 115 koni w takiej budzie się rozpędzało ?

: 18 kwie 2013, o 20:52
autor: glancek
Wiadoma sprawa ze 1700kg to się nie będzie bujało jak passat czy inne autko, a tobie Kowal nic tam sie nie dzieje? Jak zrobię EGR to będzie jaka kolwiek różnica? Czy nie ma sensu i zostawić wszystko jak jest i się cieszyć z tego co mam?
P.S. Dzięki za wyrozumiałość i dobrą radę

: 19 kwie 2013, o 12:39
autor: kowal755
Nic się nie dzieje. U mnie EGR zawsze był sprawny, więc nie wiem jak się jeździ gdy jest on uszkodzony.
Jak jesteś pewny silnika to rób program.

: 19 kwie 2013, o 12:54
autor: jarecki500
glancek nie wiem o co ci chodzi... twierdzisz ze ci spala 4,5 a na kompie pokazuje 3,9! chcesz go tylko pogorszyc? ja wiem ze koni by sie przydało... ale i te konie żryć będą chciały... przy takim spalaniu wogóle bym go nie ruszał...
a jesli chodzi o kolege martinho87 to ja nie wiem gdzie on widzi tam te swoje 200 kucy... moment wzrósł ale w jednym pomiarze koni 144 a w drugim 170 wiec nie wiem czym sie podnieca...

: 19 kwie 2013, o 13:12
autor: kowal755
jarecki500 pisze:a jesli chodzi o kolege martinho87 to ja nie wiem gdzie on widzi tam te swoje 200 kucy... moment wzrósł ale w jednym pomiarze koni 144 a w drugim 170 wiec nie wiem czym sie podnieca...
Chyba popatrzyłeś na inny wykres . :)
Na prawidłowym wykresie widać, że przed programem było 170,9km i 315,2Nm, a po 200,7km i 362,2Nm.

Już widzę skąd ten błąd. Patrzyłeś na moc na kołach, a nie moc silnika.

: 19 kwie 2013, o 13:58
autor: jarecki500
a możliwe ;)

: 19 kwie 2013, o 14:40
autor: glancek
Na spalanie nie narzekam moc zniosę, ale nie wiem jak będzie znosił 18" koła :) do budysia mojego zamówiłem takie, malują się właśnie więc w przyszłym tygodniu będę wiedział czy przyda się kilka koni więcej :)

: 28 kwie 2013, o 00:56
autor: snoop-dogg
Doradźcie kogoś w moim rejonie na remap. Chciałbym tak 120-130KM i +60-70Nm. No chyba że te 143KM są realne to czemu nie :) jeśli nigdzie blisko nie ma speca to rozważę dalszą wycieczkę.

: 28 kwie 2013, o 06:17
autor: jarecki500
a czym jeździsz? nabuchodonozor e220?
e220 w 124 ma 150KM więc nie rozumiem chcesz go osłabić?

: 28 kwie 2013, o 10:17
autor: snoop-dogg
sorry blad w opisie,moj merc to e200 2.2 cdi 102KM

: 29 kwie 2013, o 07:23
autor: jarecki500
czyli CDI czyli sie da tylko niech ci ktoś podpowie gdzie i jak i za ile :)
kowal755 robił to samo więc uderz do niego :)

: 24 cze 2013, o 23:33
autor: Michal_Rokitki
Łot dopiszę się tutaj :)

Z takiej racji że za mało :P A nie zależy na żywotności :D To gdzie dostać mniejsze koło kompressora ( jeśli ten zabieg ma coś zmienić ), co to by mu dodać trochę powera, którego brakuje :(
I może ktoś się wypowie czy to o czym myślę ma jakiś większy sens ?

: 25 cze 2013, o 10:56
autor: SzybkiLopez
Sens ma jak najbardziej :) Raczej chodziło Ci pewnie o większą nakładkę na koło pasowe :) popatrz na allegro/ebay są gotowe zestawy , montaż 30 min :) przyrosty niby do 20KM ale jak to jest to Bozia wie.

: 25 cze 2013, o 12:33
autor: Michal_Rokitki
http://www.ebay.pl/itm/Mercedes-Kompres ... 53eaf165f9 coś niby takiego ?

Tutaj jest napisane że 35PSów da się wyciągnąć poprzez tak niby prostą modyfikację, którą możemy sobie sami w domu przeprowadzić :)

Czy ktoś zna kogoś, lub ktoś na forum próbował tego ustrojstwa ?