zmiana koloru auta za pomocą folii

Wszystko na temat tuningu mechanicznego, optycznego i elektronicznego.

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

paputek11
Posty: 670
Rejestracja: 6 maja 2008, o 10:33
Lokalizacja: jaworzno

zmiana koloru auta za pomocą folii

Post autor: paputek11 »

witam.co myślicie nad zmiana koloru całego auta za pomocą folia ? Czy ktoś z was widział w realu jak to wygląda i czy warto czy raczej dołożyć troszkę pieniążków i pomalować.pozdrawiam
w210 2,5 d 1996 r. avangarde
VIN WDB2100101A097747
Leszek304
Posty: 1226
Rejestracja: 8 wrz 2011, o 15:16
Lokalizacja: Nakło nad Notecią

Post autor: Leszek304 »

Powoli robi się moda na oklejanie zamiast malowania. U mnie jeździ BMW E60 w białym karbonie. Z daleka nie widać żadnej różnicy, dopiero z bliska można dojrzeć siateczkę karbonową. Zrobione profesjonalnie i efekt jest rewelacyjny.
Jest: W210 kombi, 2.0 benzyna WDB2102351A959463
Był: S-klasa, W220 S320 CDI 2001.
Był: E-klasa, W210, 2.9TD, Avantgarde, sedan.
Michał0208
Posty: 349
Rejestracja: 15 paź 2010, o 19:17
Lokalizacja: Nakło

Post autor: Michał0208 »

He he leszek są jeszcze dwa auta w nakle zielone posche 911 i tundra czerwona , oklejanie auta jest ok ale lakier pod folią muszą być w bdb stanie . No i koszt 2-3 tys zł. Zależy jaka folia
E430 AMG
Porsche Cayenne
devil_inside
Posty: 860
Rejestracja: 28 lip 2011, o 11:31
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: devil_inside »

A po Wrocku jeździ W210 oklejony w karbon. Jest estetycznie, ale dla mnie wiocha, do jednolitej barwy bym się nie przyczepił.
W perspektywie zdjęcia kiedyś folii - np. przed sprzedażą to całkiem ciekawe rozwiązanie.
Mercedes Benz E300TD '97
BMW K75 '88
Myski
Posty: 638
Rejestracja: 4 cze 2012, o 00:23
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Myski »

Zwłaszcza jeśli chodzi o ochronę przodu auta przed kamieniami, i boków przed drobnymi zarysowaniami. Jakbym brał w salonie nowe, to pewnie bym to rozważył.
EX '90 W201 2.0D "Śnieżka"
EX '90 C124 2.3 "Wisienka"
EX '98 W210 3.2 4matic "Żelek"
'00 W210 3.2 CDI "Mamba"
'92 W201 1.8 "Wisienka2"

WDB2100261B079761
paputek11
Posty: 670
Rejestracja: 6 maja 2008, o 10:33
Lokalizacja: jaworzno

Post autor: paputek11 »

a ja zastanawiam się czy w taki sposób nie okleić auta zamiast malowania co wy na to?
w210 2,5 d 1996 r. avangarde
VIN WDB2100101A097747
Leszek304
Posty: 1226
Rejestracja: 8 wrz 2011, o 15:16
Lokalizacja: Nakło nad Notecią

Post autor: Leszek304 »

Jeśli zakład zrobi to porządnie, proces będzie w pełni odwracalny i tańszy od malowania to nie zastanawiałbym się dużo i okleił. Temat który otworzyłeś dał mi do zastanowienia czy może okleić częściowo swoje autko folią bezbarwną. Zderzak, nadkola i drzwi do wysokości listew. Na zimowe zadrapania, sól i przytarcia o skamieniały śnieg byłaby to jakaś forma ochrony lakieru bez zmiany jego koloru :) kwestia tylko jakim to byłoby kosztem...
Jest: W210 kombi, 2.0 benzyna WDB2102351A959463
Był: S-klasa, W220 S320 CDI 2001.
Był: E-klasa, W210, 2.9TD, Avantgarde, sedan.
Myski
Posty: 638
Rejestracja: 4 cze 2012, o 00:23
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Myski »

paputek11 pisze:a ja zastanawiam się czy w taki sposób nie okleić auta zamiast malowania co wy na to?
To zależy co chcesz tym osiągnąć i w jakim stanie jest lakier teraz.
EX '90 W201 2.0D "Śnieżka"
EX '90 C124 2.3 "Wisienka"
EX '98 W210 3.2 4matic "Żelek"
'00 W210 3.2 CDI "Mamba"
'92 W201 1.8 "Wisienka2"

WDB2100261B079761
devil_inside
Posty: 860
Rejestracja: 28 lip 2011, o 11:31
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: devil_inside »

Leszek304 pisze:Jeśli zakład zrobi to porządnie, proces będzie w pełni odwracalny i tańszy od malowania to nie zastanawiałbym się dużo i okleił. Temat który otworzyłeś dał mi do zastanowienia czy może okleić częściowo swoje autko folią bezbarwną. Zderzak, nadkola i drzwi do wysokości listew. Na zimowe zadrapania, sól i przytarcia o skamieniały śnieg byłaby to jakaś forma ochrony lakieru bez zmiany jego koloru :) kwestia tylko jakim to byłoby kosztem...
Coś takiego było w A-klassach pierwszych - u ojca widziałem. Nie pamiętam tylko czy to koncówki tylnych drzwi czy tylny błotnik nad progiem, ale w przypadku błotnika lekko bez sensu bo są plastikowe. W każdym razie bezbarwna folia jest naklejona fabrycznie.
Mercedes Benz E300TD '97
BMW K75 '88
devil_inside
Posty: 860
Rejestracja: 28 lip 2011, o 11:31
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: devil_inside »

kolego, to jak juz uskuteczniasz reklamę (rzecz jasna nie mam nic przeciwko), to podrzuć foty efektu tej pracy swojego ziomka, na Twoim samochodzie.
Mercedes Benz E300TD '97
BMW K75 '88
Awatar użytkownika
MrDamaz20
Posty: 563
Rejestracja: 10 wrz 2010, o 16:19
Lokalizacja: Kołaki

Post autor: MrDamaz20 »

Koszt oklejenia auta pokroju w210 w profesjonalnym warsztacie tak , żeby to miało ręce i nogi to około 5 tyś zł z tego co czytałem. Więc podejrzewam , że za te pieniądze pomaluje i zostanie jeszcze na dobry weekend :hyhy:
C w202 Elegance 2.2 D - Sprzedany
E w210 AVANTGARDE 2.9 TD - Sprzedany
Szukam.
Jeśli pomogłem kliknij pomógł.
Awatar użytkownika
misza
Posty: 522
Rejestracja: 8 wrz 2009, o 18:42
Lokalizacja: PL

Post autor: misza »

ale nic nie zastąpi przykrycia chociaz odrobiny rdzy folią... :hyhy: :rotfl:
W202 C280
W201 2.0 D
Łamaga 2.5 TD
remigiusz
Posty: 271
Rejestracja: 30 maja 2009, o 14:26
Lokalizacja: Łódzkie

Post autor: remigiusz »

siema.
cudawianki z tą folią wyczyniają ,

http://www.youtube.com/watch?v=cMd1hHkFhdk

myślę, że w niedalekiej przyszłości lakiernik pójdzie z torbami.
abo będzie zmuszony się przekwalifikować.
Mieczysław Classic 2,7 01' WDB2102161B428276
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 9c72a.html
Opel Corsa 1,4/16V automat
Awatar użytkownika
misza
Posty: 522
Rejestracja: 8 wrz 2009, o 18:42
Lokalizacja: PL

Post autor: misza »

wszystko pieknie...

tylko ktory samochod ma blache bez grama rdzy?? nowy?? plastikowy?? bo jak wiadomo jesli rdze przykryjemy folią to wytworzymy jej idealne warunki do jeszcze szybszego postepowania...

kolejna saprawa jest ta obcieta folia np na rogu blotnika... po jakim czasie zacznie sie odklejac?? toż to jak z reklamami... wszystko pieknie przez 2 miesiace a potem??

a na koniec... ile razy ten nóż przy obcinaniu folii pociągnie po lakierze?? a co potem??? :kwasny:
W202 C280
W201 2.0 D
Łamaga 2.5 TD
Awatar użytkownika
sanon
Posty: 1168
Rejestracja: 24 mar 2009, o 04:24
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: sanon »

znam temat folii juz od dawna, moj byly szef mial nowego golfa V w bialym macie, po 6 miesiacach folia zaczela odchodzic przy progach, na lusterkach, na kantach zderzakow, pod uszczelkami. Do tego byla zzolknieta i wygladala paskudnie.
Wydal prawie 3 tys zl, jak na efekt 6 misieczy, to slabe ekonomicznie.
wolal bym polozyc dobry lakier za te pieniadze i cieszyc sie nim przez 7-10 lat a moze i wiecej.

Jesli chodzi o oklejanie pojedynczych elementow jak lusterka, dach, elementy wnetrza to jeszcze rozumiem, ale wywalic kilka sporych tysiecy na jeden sezon to bez sensu.
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości