problem zamkięciem centralnego zamka
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
problem zamkięciem centralnego zamka
Panowie mam ogromny problem dziś rano wróciłem z imprezy i kicha nie mogę zamknąć drzwi z pilota.
Nie reaguje na nic tylko zapala się czerwona lampka a drzwi się nie zamykają
nie wiem co jest grane pilnie proszę o pomoc.
Nie reaguje na nic tylko zapala się czerwona lampka a drzwi się nie zamykają
nie wiem co jest grane pilnie proszę o pomoc.
Ostatnio zmieniony 20 gru 2009, o 11:42 przez krzych81, łącznie zmieniany 1 raz.
A cóż to jest takiego pilnego, żeby aż krzyczeć dużymi literami? :-/
Stoisz na środku przejazdu kolejowego?
W normalnym, sprawnym 210 można bez problemu zamknąć drzwi używając metalowego kluczyka. Poza tym mógłbyś sobie umieścić w podpisie, jakie to auto. Dopiero się trzeba domyślać, że to "scyzoryk" Pompka się załącza?
Poza tym unikaj tematów "POMOCY", "RATUNKU!", "HELP!!!" bo przeglądanie forum staje się uciążliwe. Co wpisać do wyszukiwarki w przypadku awarii centralnego zamka? "PILNIE POMOCY!!!" ??????
Stoisz na środku przejazdu kolejowego?
W normalnym, sprawnym 210 można bez problemu zamknąć drzwi używając metalowego kluczyka. Poza tym mógłbyś sobie umieścić w podpisie, jakie to auto. Dopiero się trzeba domyślać, że to "scyzoryk" Pompka się załącza?
Poza tym unikaj tematów "POMOCY", "RATUNKU!", "HELP!!!" bo przeglądanie forum staje się uciążliwe. Co wpisać do wyszukiwarki w przypadku awarii centralnego zamka? "PILNIE POMOCY!!!" ??????
Może wystarczy zamek w klapie bagażnika potraktować preparatem spirytusowym,aby wymyć ew zanieczyszczenia z zamka i odmrozić ew jego wnętrze.Po jego zamknięciu autko bezpiecznie może parkować pod blokiem.
Czy słychać dźwięk pracy pompki od zamka centralnego?
Czy bezpieczniki zostały sprawdzone?
Czy słychać dźwięk pracy pompki od zamka centralnego?
Czy bezpieczniki zostały sprawdzone?
E 290 td,96r,classic
- noc
- Ekspert
- Posty: 8221
- Rejestracja: 1 lis 2008, o 19:53
- Lokalizacja: Warszawa Pochwały zagubione 500+
Często zdarza się w W210 zamarznięcie pary wodnej w instalacji pneumatycznej CZ.Wtedy pompa chwilę pracuje, a efektu nie ma.W warsztacie rozmrażamy samochód, zdejmujemy tapicerkę drzwi kierowcy (najdłuższy przewód) wyjmujemy z siłownika, zdejmujemy przewody
pneumatyczne (żółte) z pompy i wydmuchujemy ciepłym lekko sprężonym powietrzem.
Fabryka wspomina w WIS także o zablokowanych lodem pompach, ale po tym zjawisku już są spalone.
pneumatyczne (żółte) z pompy i wydmuchujemy ciepłym lekko sprężonym powietrzem.
Fabryka wspomina w WIS także o zablokowanych lodem pompach, ale po tym zjawisku już są spalone.
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
- noc
- Ekspert
- Posty: 8221
- Rejestracja: 1 lis 2008, o 19:53
- Lokalizacja: Warszawa Pochwały zagubione 500+
Musisz otworzyć kufer.Jeżeli nic nie otworzysz, to wzywasz "machera" od otwierania, on CI otworzy.Możesz jeszcze podjechać do specjalistycznego sklepu "Wurth" i zakupić poduszeczkę
do uchylania drzwi, potem długi drut i 75% samochodów świata stoi przed Tobą otwarta.
Ale jeżeli otworzyłeś kufer, to dostajesz się do siłownika wlewu paliwa, zdejmujesz przewód
pneumatyczny i z całej mocy w płucach dmuchasz w niego.Jeżeli płuca masz jeszcze bez szelek, auto ma otwarte co najmniej jedne drzwi.Jeżeli z Twoich płuc nic już nie zostało, to pompka do roweru, gruszka dla niemowlaka, ale nie sprężarka bo zniszczysz wszystko.
Powodzenia.
do uchylania drzwi, potem długi drut i 75% samochodów świata stoi przed Tobą otwarta.
Ale jeżeli otworzyłeś kufer, to dostajesz się do siłownika wlewu paliwa, zdejmujesz przewód
pneumatyczny i z całej mocy w płucach dmuchasz w niego.Jeżeli płuca masz jeszcze bez szelek, auto ma otwarte co najmniej jedne drzwi.Jeżeli z Twoich płuc nic już nie zostało, to pompka do roweru, gruszka dla niemowlaka, ale nie sprężarka bo zniszczysz wszystko.
Powodzenia.
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
Najlepiej było by wstawić autko do ciepłego garażu-wtedy wszystko się odmrozi.Można suszarką do włosów spróbować podgrzać.Takie mi pomysły przychodzą.
Kilka lat temu mój kolega umył samochód w mroźny dzień.Wieczorem żadne drzwi się nie chciały otworzyć,zamki przymarzły jak i uszczelki drzwiowe.Autko lawetą do ciepłego garażu zostało zawiezione i rankiem dnia następnego dało się otworzyć.
Kilka lat temu mój kolega umył samochód w mroźny dzień.Wieczorem żadne drzwi się nie chciały otworzyć,zamki przymarzły jak i uszczelki drzwiowe.Autko lawetą do ciepłego garażu zostało zawiezione i rankiem dnia następnego dało się otworzyć.
E 290 td,96r,classic
- jjankiello
- Doradca
- Posty: 2114
- Rejestracja: 2 gru 2008, o 10:16
- Lokalizacja: Szczecin, PL
Da się i bez poduszeczki. Wystarczy odpowiednio wygięty drut między szybę i uszczelkę... sam tak kiedyś się włamywałem do swojej w201, gdy kluczyki "zamknęły" się w stacyjce po zabawie cięgnem zamka w klapie bagażnika :lol:noc pisze:zakupić poduszeczkę
do uchylania drzwi, potem długi drut i 75% samochodów świata stoi przed Tobą otwarta.
W201 2.0D,'90, 716.4, perlmuttgrau
S202 2.5TD,'98, 722.6, schwartz - EX
S203 2.7CDI,'02, 722.6, cubanite silver - NA SPRZEDAŻ
Because the people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
S202 2.5TD,'98, 722.6, schwartz - EX
S203 2.7CDI,'02, 722.6, cubanite silver - NA SPRZEDAŻ
Because the people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
- jjankiello
- Doradca
- Posty: 2114
- Rejestracja: 2 gru 2008, o 10:16
- Lokalizacja: Szczecin, PL
- noc
- Ekspert
- Posty: 8221
- Rejestracja: 1 lis 2008, o 19:53
- Lokalizacja: Warszawa Pochwały zagubione 500+
Odwiedź bezpieczniki koło akumulatora, jeżeli całe to zajrzyj do pompy, a właściwie ją powąchaj.Jeżeli zapach ogniska, to już szukaj drugiej o identycznym numerze lub ilości wyjść
podciśnieniowych.Jeżeli nie pachnie rozbierz i dobrze obejrzyj.Duża ilość pyłu może świadczyć o skończonych szczotkach w silniku pompy.Niestety tylko jedna z sześciu firm zrobiła je wymienialne.Pozostałe to wymiana silnika np. z pompy CZ W124.
podciśnieniowych.Jeżeli nie pachnie rozbierz i dobrze obejrzyj.Duża ilość pyłu może świadczyć o skończonych szczotkach w silniku pompy.Niestety tylko jedna z sześciu firm zrobiła je wymienialne.Pozostałe to wymiana silnika np. z pompy CZ W124.
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
już wszystko ok
fabek pisał
Wysłany: 2009-01-23, 19:38
pewnie stracil synchronizacje z samochodem. najpierw sprawdz czy kluczyk dziala, przytrzymaj przycisk przez 2-3 sekundy, powinien mrugnac.
wsiadz do samochodu, skieruj kluczyk w strone odbiornika podczerwieni przy lusterku wstecznym, dosyc szybko nacisnij dwa razy przycisk i natychmiast wloz kluczyk do stacyjki i przekrec na zaplon. po chwili wyjmij kluczyk i sprawdz czy dziala.
powinno pomoc.
_________________
no i pomogło
dziękuje
pozdrawiam
fabek pisał
Wysłany: 2009-01-23, 19:38
pewnie stracil synchronizacje z samochodem. najpierw sprawdz czy kluczyk dziala, przytrzymaj przycisk przez 2-3 sekundy, powinien mrugnac.
wsiadz do samochodu, skieruj kluczyk w strone odbiornika podczerwieni przy lusterku wstecznym, dosyc szybko nacisnij dwa razy przycisk i natychmiast wloz kluczyk do stacyjki i przekrec na zaplon. po chwili wyjmij kluczyk i sprawdz czy dziala.
powinno pomoc.
_________________
no i pomogło
dziękuje
pozdrawiam
E 420, E 50 AMG WDB2100721A143989
GDYBY BÓG BYŁ ZA PRZEDNIM NAPĘDEM
TO CZŁOWIEK CHODZIŁBY NA REKACH!
GDYBY BÓG BYŁ ZA PRZEDNIM NAPĘDEM
TO CZŁOWIEK CHODZIŁBY NA REKACH!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości