Strona 1 z 1

Błąd ETS w Mercedesie 2.9 1996 Avantgarde

: 30 cze 2009, o 16:34
autor: Damian19
Witam wszystkich uzytkownikow.. Jetem tu nowy i mam do was pytanie... Mianowicie moj problem polega na tym ze odpalajac swojego Mesia w210 2.9 migaja mi te kontrolki na lusterku.... auto nie chce odpalic odrazu tylko trzeba sie troszke nakrecic zeby go uruchomic i jak mi sie to udaje to po kilku sekundach spowrotem gasnie silnik i wyskakuje mi blad ETS... mialem kiedys taki problem w C klasie w202 ze migaly te kontrolki i samochod gasl a co doczego pozniej wyszlo to immobileiser musieli mi wogole odciac;/...
_________________

: 30 cze 2009, o 20:04
autor: KARPIU
Zablokują Ci kolego ten temat. Zmień jego nazwę. Wydaje mi się, że to już bylo na forum. Teraz też masz najpewniej ten sam problem co w W 202. Musisz pojechać do jakiegoś elektryka a najlepiej najpierw podłączyć auto pod kompa.

: 30 cze 2009, o 22:14
autor: Damian19
No nie wiem jesli bedzie to samo co w C klasie to 6 stowek strzeli w plecy... Tyle ze w C klasie zaczelo sie od tego ze pilot przestal dzialac i wszystko zaczelo sie stopniowo sypac a tu nagle z rana wychodze odpalilem normalnie i po kilku sekundach zgasl... a moze to ma cos wspolnego z tym ze bateria jest slaba w pilocie i nie przesyla danych czy czegos? jak cos glupiego powiedzialem to sie nie smiejcie bo w sprawach elektryki jestem blaady :P

[ Dodano: 2009-07-01, 12:51 ]
A co powiecie na to zeby odlaczyc akumulator pomoze cos?

[ Dodano: 2009-07-01, 12:52 ]
a co powiecie na to zeby odlaczyc akumulator pomoze cos?

: 2 lip 2009, o 22:34
autor: KARPIU
Ja mam tak, że jak otworze lub zamkne auto pilotem to te diody w lusterku mrugaja mi na zmiane ok 30sek. Ale auto odpala normalnie i nic sie nie dzieje. Za to jak odłączę akumulator wszystko wraca na jakis czas do normy tj. gdy otwieram lub zamykam auto zapala się zielona lub czerwona dioda i żadnego mrugania nie ma. Wniosek z tego taki, że odłączenie akumulatora robi jakiś tam reset komputera i wykasowuje drobne błędy (takie moje zdanie, specjalistą nie jestem). Myśle, że jeśli Twój komp nie nałapał większych błędów to odłączenie akumulatora może mu pomóc. Warto chociaż spróbować zanim pojedziesz na diagnostyke i wydasz pare złotych. Kiedyś gdzieś czytałem też, że może pomóc jak zdejmiesz obie klemy i je ze sobą połączysz (już odłączone) np skleisz taśmą na jakiś czas np. godzine. Nie wiem jak w mercedesie ale w aucie innej marki (nie pamiętam już o jakie auto chodziło, może VW albo Opel) takie patenty pomagały. Powodzenia!!! ;-) ;-)

: 2 lip 2009, o 23:31
autor: Damian19
Chlopaki juz naprawione.. nie uwierzycie co bylo... .. czujnik od paliwa chyba wysiadl.. bo doczytalem sie gdzies na forum ze nie w210 niektore nie lubia do konca pic ropy:) tzn ze nie sciagaja do konca... no i cos mnie tknelo pomimo ze rezerwa sie nawet nie swiecila zeby dolac wachy... dolalem no i niby dalej nic.. odlaczylem jednak akumulator na 20 min pozniej poluzowalem wtryski zeby odpowietrzyc i za 3 razem zapalil i juz jest ok:)

: 3 lip 2009, o 22:10
autor: KARPIU
Gratuluję inwencji ! ! ! :-D