Brak reakcji na przekręcenie "na rozruch"
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
-
- Posty: 61
- Rejestracja: 27 sty 2010, o 17:58
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Re: Brak reakcji na przekręcenie "na rozruch"
Jednak mimo święta sprawdziłem wg sposobu bez włączonej stacyjki- nie działa rozrusznik- było tylko jakieś bzyknięcie poniżej skrzynki z komputerami...
Czyli usterka okablowania rozrusznika, bo sam rozrusznik chodzi na zwarcie przekaźnika...
Dziękuję Wszystkim serdecznie, którzy pomagali w diagnozie
Jutro z rana jadę do mechanika sprawdzać złącze plus pod pedałem gazu...
A może ma któryś z kolegów zdjęcie, w którym dokładnie miejscu szukać tego złącza?
Czyli usterka okablowania rozrusznika, bo sam rozrusznik chodzi na zwarcie przekaźnika...
Dziękuję Wszystkim serdecznie, którzy pomagali w diagnozie
Jutro z rana jadę do mechanika sprawdzać złącze plus pod pedałem gazu...
A może ma któryś z kolegów zdjęcie, w którym dokładnie miejscu szukać tego złącza?
Re: Brak reakcji na przekręcenie "na rozruch"
Posłuchaj jeśli już dzisiaj sie bawisz z rozrusznikiem .Do rozrusznika idzie gruby kabel plusowy z łącznika pod pedałem gazu ,najlepiej zdjąć dywanik strona kierowcy i masz wszystko widoczne.Ale to nie wszystko .Jeśli nie będzie z tamtąd napięcia na rozrusznik to nie będzie on kręcił po zwarciu przekaźnika.!
E300TD S210 AVANTGARDE 98
WDB2102251A812339
E280 CDI W211 AVANTGARDE 05/06
WDB2110201A869317
(Oo\=*=/oO)
WDB2102251A812339
E280 CDI W211 AVANTGARDE 05/06
WDB2110201A869317
(Oo\=*=/oO)
-
- Posty: 61
- Rejestracja: 27 sty 2010, o 17:58
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Re: Brak reakcji na przekręcenie "na rozruch"
To trochę zgłupiałem
Jeśli rozrusznik kręci z przekaźnika, nie kręci po zwarciu fioletowego i czerwonego czyli gdzieś indziej niz w tej złączce szukać muszę nie przechodzenia prądu na rozrusznik- w jego instalacji- zwykłym zasilaniu a nie elektronice... Jeśli po nitce do kłębka znajdę przerwę w jego obwodzie zasilania i ruszy po zwarciu fioletowego i czerwonego, to znaczy, że będzie odpalał z kluczyka...
Ale dzięki za sugestię- dziś juz nie grzebię, bo to za dużo motaniny- tamta procedura była szybsza a Żona wstała i będzie
Jeśli rozrusznik kręci z przekaźnika, nie kręci po zwarciu fioletowego i czerwonego czyli gdzieś indziej niz w tej złączce szukać muszę nie przechodzenia prądu na rozrusznik- w jego instalacji- zwykłym zasilaniu a nie elektronice... Jeśli po nitce do kłębka znajdę przerwę w jego obwodzie zasilania i ruszy po zwarciu fioletowego i czerwonego, to znaczy, że będzie odpalał z kluczyka...
Ale dzięki za sugestię- dziś juz nie grzebię, bo to za dużo motaniny- tamta procedura była szybsza a Żona wstała i będzie
Re: Brak reakcji na przekręcenie "na rozruch"
Wyślę wiadomość na pw.
E300TD S210 AVANTGARDE 98
WDB2102251A812339
E280 CDI W211 AVANTGARDE 05/06
WDB2110201A869317
(Oo\=*=/oO)
WDB2102251A812339
E280 CDI W211 AVANTGARDE 05/06
WDB2110201A869317
(Oo\=*=/oO)
-
- Posty: 61
- Rejestracja: 27 sty 2010, o 17:58
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Re: Brak reakcji na przekręcenie "na rozruch"
Witajcie!!!
Wczoraj mój Okular wrócił z dalekiej i długiej podróży do świata żywych
Co było uszkodzone- po pierwsze- a jednak sterownik silnika- a w nim
1. moduł immobilizera
2. przestawił się z manualnej na automatyczną skrzynię i nie dawał zgody na rozruch.
Ta druga kwestia mnie zastanawia- jak to się mogło stać? Zabawa ze sterownikiem trwała dwa tygodnie, ponieważ wrócił za pierwszym razem w opcji Automat i reakcji zero na rozruch- odsyłka i dopiero w ten poniedziałek przyszedł dobry. A na dodatek padł wtrysk na trzecim garze, więc auto odpaliło wczoraj po wymianie wtryskiwacza
Dziękuję Wszystkim Kolegom za wskazówki do szukania przyczyny a szczególnie raz jeszcze Kakadu za zaangażowanie
Pozdrawiam gorąco!!!
Wczoraj mój Okular wrócił z dalekiej i długiej podróży do świata żywych
Co było uszkodzone- po pierwsze- a jednak sterownik silnika- a w nim
1. moduł immobilizera
2. przestawił się z manualnej na automatyczną skrzynię i nie dawał zgody na rozruch.
Ta druga kwestia mnie zastanawia- jak to się mogło stać? Zabawa ze sterownikiem trwała dwa tygodnie, ponieważ wrócił za pierwszym razem w opcji Automat i reakcji zero na rozruch- odsyłka i dopiero w ten poniedziałek przyszedł dobry. A na dodatek padł wtrysk na trzecim garze, więc auto odpaliło wczoraj po wymianie wtryskiwacza
Dziękuję Wszystkim Kolegom za wskazówki do szukania przyczyny a szczególnie raz jeszcze Kakadu za zaangażowanie
Pozdrawiam gorąco!!!
Re: Brak reakcji na przekręcenie "na rozruch"
I jak to sie skończyło?
WDB2102161B080715
270CDI kombi. automat
2000r.
270CDI kombi. automat
2000r.
-
- Posty: 61
- Rejestracja: 27 sty 2010, o 17:58
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Re: Brak reakcji na przekręcenie "na rozruch"
Skończyło się tak jak napisałem- naprawa komputera silnika i wymiana wtrysków, bo i one odmówiły współpracy;-(
Do dziś auto jeździ z małymi dwiema przygodami- zgasł i nie chciał zapalić...
Raz odpalił z plaka drugi raz z zaciągu- wyższość manuala nad automatem;-)
Do dziś auto jeździ z małymi dwiema przygodami- zgasł i nie chciał zapalić...
Raz odpalił z plaka drugi raz z zaciągu- wyższość manuala nad automatem;-)
Re: Brak reakcji na przekręcenie "na rozruch"
Sprawdź wyłącznik pod pedałem sprzęgła.
w210 2,2cdi automat elegance / 2001r
WDB2100062B427953
WDB2100062B427953
Re: Brak reakcji na przekręcenie "na rozruch"
Z przekaźnika kreci zawsze ale nie odpala tak jak by imobilajzer blokował, a z kluczyka nie kreci.
WDB2102161B080715
270CDI kombi. automat
2000r.
270CDI kombi. automat
2000r.
-
- Posty: 61
- Rejestracja: 27 sty 2010, o 17:58
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Re: Brak reakcji na przekręcenie "na rozruch"
Stynek2
Jesli nie zrobiłes zwarcia tak jak ja to komputera i jego ustawien nie wysypałes- chyba, że bateria w kluczyku padła...
Poczytaj moje posty i próby walki zanim nastapia naprawa komputera sterującego silnikiem- tego z prawej na podszybiu...
Jesli wysyłałbys komputer do naprawy do Sępulna Krajeńskiego określ czy masz automat czy manual bo będzie problem nawet po naprawie;-(
Jesli nie zrobiłes zwarcia tak jak ja to komputera i jego ustawien nie wysypałes- chyba, że bateria w kluczyku padła...
Poczytaj moje posty i próby walki zanim nastapia naprawa komputera sterującego silnikiem- tego z prawej na podszybiu...
Jesli wysyłałbys komputer do naprawy do Sępulna Krajeńskiego określ czy masz automat czy manual bo będzie problem nawet po naprawie;-(
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 17 gości