Nie odpala i wariuje
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
dukat8, do jasnej ciasnej, sprawdziłeś połączenia elektryczne tak jak pisałem? Słaby przepływ prądu na kostce to słabe zasilanie stacyjki, słaby przepływ prądu na kostce to również słabe ładowanie akumulatora. Radio i światła będą działać bo nie są zależne od stacyjki. Od akumulatora jest kilka przewodów zasilających, tak samo na kostce złączeniowej. Jedna rzecz będzie działać Ci prawidłowo a inna będzie wariować. Jak myślisz, dlaczego akumulator masz rozładowany? Zostawiłeś go na światłach na całą noc czy może był słabo ładowany? Oczywiście, mogę się mylić, ale sprawdzenie i poprawienie połączeń może tylko pomóc.
Jest: W210 kombi, 2.0 benzyna WDB2102351A959463
Był: S-klasa, W220 S320 CDI 2001.
Był: E-klasa, W210, 2.9TD, Avantgarde, sedan.
Był: S-klasa, W220 S320 CDI 2001.
Był: E-klasa, W210, 2.9TD, Avantgarde, sedan.
-
- Posty: 16
- Rejestracja: 28 mar 2015, o 02:46
- Lokalizacja: Piwniczna Zdrój
Dominik767 pisze:Koledzy opadam z sil probuje wszystkich możliwych sposobów i nic... Żeby chociaż rozblokowac stacyjke jakos to byl by cud bo może udalo by się go zaciągnąć do jakiegoś mechanika...
Masz alarm w aucie?
E300TD S210 AVANTGARDE 98
WDB2102251A812339
E280 CDI W211 AVANTGARDE 05/06
WDB2110201A869317
(Oo\=*=/oO)
WDB2102251A812339
E280 CDI W211 AVANTGARDE 05/06
WDB2110201A869317
(Oo\=*=/oO)
-
- Posty: 16
- Rejestracja: 28 mar 2015, o 02:46
- Lokalizacja: Piwniczna Zdrój
-
- Posty: 16
- Rejestracja: 28 mar 2015, o 02:46
- Lokalizacja: Piwniczna Zdrój
Panowie nie wiem jakim cudem ale odpalil mialem wlozony kluczyk w stacyjce i odlaczony aku. Ladowalem go i czyscilem wszystkie możliwe styki od poczatku podpinam kleme czass odblokowalo. Działa kluczyk gitara ale będzie problem chyba z modulem komfortu bo szyby nie działają tak jak maja działać a mianowicie nie działa szyba od kier. A reszta się otwiera ale tylko jak raz nacisnę jak probuje na 2 szyba staje...
-
- Posty: 16
- Rejestracja: 28 mar 2015, o 02:46
- Lokalizacja: Piwniczna Zdrój
Bardzo dużo elementów elektrycznych jest bardzo wrażliwych i uzależnionych od przepływu prądu lub też od niskiego stanu akumulatora. Zdecydowana większość problemów wynika właśnie z takiej przyczyny. Skrzynia biegów również będzie wchodzić w tryb awaryjny jeśli akumulator będzie niedoładowany lub przeładowany. Dobrze dukat8 że w końcu zabrałeś się za to o co wręcz niemal błagałem w tym temacie
Jest: W210 kombi, 2.0 benzyna WDB2102351A959463
Był: S-klasa, W220 S320 CDI 2001.
Był: E-klasa, W210, 2.9TD, Avantgarde, sedan.
Był: S-klasa, W220 S320 CDI 2001.
Był: E-klasa, W210, 2.9TD, Avantgarde, sedan.
-
- Posty: 16
- Rejestracja: 28 mar 2015, o 02:46
- Lokalizacja: Piwniczna Zdrój
Moga by 2 przyczyny;Dominik767 pisze:panowie znowu mam problem teraz znowu ledwo kreci, rozrusznik dalem do regeneracji przyszedł i dalej ledwo kreci aku wkladałem nowy dalej nic... sa tam jakies styki czy cos zeby nie dawały dobrego przepływu pradu czy to moze wina stacyjki?
1 - zardzewiale polaczenie na srubie przy wyjsciu klemy plusowej z karoserii?
2 - slaba masa polaczenie silnika z karoseria(obadac, taki pleciony przewod)
210 E300TD rok 98 - USA (WDBJF25F6WA492241)
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 33 gości