Zakrywanie Chlodnicy
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
tonidriver pisze:wg waszych teorii to w ogole kurwa auta nie ruszac bo w zimie mu za zimno leci na 1 cylinder a latem pewnie w ostatni za goraco idzcie sie leczyc,mialem 7 mercedesow i kazdy sobie radzil i zima i latem bez zadnych kartonow,grunt to termostat
Alfa 159 Sportwagon 2.4jtdm 2008
Jeep Grand Cherokee 2.7crd 2002
Jeep Grand Cherokee 2.7crd 2002
Tja,,, ciete riposty to nasza cecha narodowa i niestety to forum uwypukla te geny.Hubi W210 pisze:Kajtek1 - Mistrz ciętej riposty...Kajtek1 pisze: jesli rozumiesz jak rzeczy dzialaja, to jestes w stanie je optymalnie uzywac.
Jak nie, to lepiej sprzedaj Mercedesa i kup Volkswagena.
Zaraz, zaraz, juz przeca to zrobiles
A ja tam popieram tonidriver'a...
Jesli popierasz jazde na niedogrzanych silnikach i stresy termiczne, to to niewatpliwie Twoja wola.
Mercedes wiele rozwiazan tak udoskonalil ze nawet idioci nie potrafia tego zniszczyc.
Ale wszystko ma limity.
Moj kolega prowadzacy warsztat Mercedesa miewal klientow ktorzy przyjezdzali z czerwonym swiatelkiem i pytali co to takiego.
Byli zszokowani ze silnik wola o dolanie oleju >> "Takie dobre auto i potrzebuje dolewki oleju?"
Tak ze niezaleznie jak Toniego lubie, to troche za bardzo on zabrzmial w tej nucie.
Nic personalnego Toni.
Stresy stresami, a tu w Norge potrafi przyje*ać mrozek czasem do -38 i mało kto zakrywa chłodnicę...
Ja mam wszystko zalane płynami do -45 stopni problem miałem kilka lat temu ze spryskami, bo miałem płyn do -22 i zamarzło mu się
Im bardziej na północ Norwegii tum bardziej ekstremalne warunki, ja swoją gwiazdkę kupiłem właśnie z północy Norwegii - soli wiele nie widziała bo tam nikt nie sypie czymś takim - bo po co skoro i tak to nic nie daje - silniczek chodzi jak trzeba więc chyba jeśli coś byłoby z tymi naprężeniami to przez te 17 lat i niemal 400kkm benzynowy silniczek dałby o tym znać...
A zakryta chłodnica kojarzy mi się tylko z uwalonym termostatem...
Ja mam wszystko zalane płynami do -45 stopni problem miałem kilka lat temu ze spryskami, bo miałem płyn do -22 i zamarzło mu się
Im bardziej na północ Norwegii tum bardziej ekstremalne warunki, ja swoją gwiazdkę kupiłem właśnie z północy Norwegii - soli wiele nie widziała bo tam nikt nie sypie czymś takim - bo po co skoro i tak to nic nie daje - silniczek chodzi jak trzeba więc chyba jeśli coś byłoby z tymi naprężeniami to przez te 17 lat i niemal 400kkm benzynowy silniczek dałby o tym znać...
A zakryta chłodnica kojarzy mi się tylko z uwalonym termostatem...
Jeszcze raz powtorze, ze -zanim Mercedes zrobil silniki idioto--odporne to mieli serie ktore lubily pekac "z niewyjasnionych powodow" .Hubi W210 pisze:- silniczek chodzi jak trzeba więc chyba jeśli coś byłoby z tymi naprężeniami to przez te 17 lat i niemal 400kkm benzynowy silniczek dałby o tym znać...
...
Ciekawy z Ciebie facet Hubi. Probujesz tlumaczyc swoja ignorancje porzez fakt ze inni tez sa ignorantami.
Tu znalazlem zdjecie jak kolega w Szkocji radzi sobie z utrzymaniem temperatur zima. Jezdzi on na modyfikowanym oleju jadalnym, wiec cieply silnik dla niego to nie tylko komfort, ale wymog aby gdzies dojechac.
Moze nie bardzo kosmetyczne, ale skuteczne.
- tonidriver
- Posty: 9114
- Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
- Lokalizacja: Wrocław
Więc skoro nie zakrywam chłodnicy i inni też tego nie robią są ignorantami - niezbyt to trafne.Kajtek1 pisze:Ciekawy z Ciebie facet Hubi. Probujesz tlumaczyc swoja ignorancje porzez fakt ze inni tez sa ignorantami.
A toni to pisał chyba o chłodnicy, a nie o silniku...
Druga rzecz to skoro powstają te naprężenia, stresy czy co tam jeszcze, to nie powinniśmy używać też ogrzewania, bo przecież płyn w nagrzewnicy jest też mocno schładzany przy -20 na zewnątrz i nie ma po drodze żadnego termostatu jak w przypadku chłodnicy...
- tonidriver
- Posty: 9114
- Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
- Lokalizacja: Wrocław
Rozumiem, że masz wiedzę na temat MB i nie neguje tego. Na benzworld jestes od 2005 roku, długo tą markę "użytkujesz" masz 25k postów, ale nie przesadzaj.. Nie dołączaj takich zdjęć bo mnie aż oczy bolą. Miech sobie Twój ziomek termostat wymieni. Karton = chu** termostat, toni i hubi mają rację.Kajtek1 pisze:DrewnoHubi W210 pisze:- silniczek chodzi jak trzeba więc chyba jeśli coś byłoby z tymi naprężeniami to przez te 17 lat i niemal 400kkm benzynowy silniczek dałby o tym znać...
...................
Jak temp. silnika nie jest osiągana podczas jazdy to coś działa niepoprawnie.
To jak masz upał w Kalifornii i wysoką temp. to masz dodatkowe nadmuchy w komorę silnika, żeby temp. nie była wyższa niż zalecana i nominalna, która została zaprojektowana dla tego silnika?
Teraz: Seat Leon 1M '03 1.9 ARL, Top Sport
Weitec coilovers.
Repliki RS6 19x8, 4x 215/35/19
EX:
E290 96'/97' Classic.
Alfa Romeo 166 2.4 JTD 01r'
Weitec coilovers.
Repliki RS6 19x8, 4x 215/35/19
EX:
E290 96'/97' Classic.
Alfa Romeo 166 2.4 JTD 01r'
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 19 gości