Zakrywanie Chlodnicy

Wnętrze, układ elektryczny, klimatyzacja.

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

Awatar użytkownika
mesio14
VIP
Posty: 4170
Rejestracja: 9 maja 2009, o 12:46
Lokalizacja: pleszew

Post autor: mesio14 »

hammond24 jak daćPOMÓG
E 270 CDI 2000r, lift, manual
Awatar użytkownika
neonblue
Posty: 915
Rejestracja: 4 cze 2008, o 22:20
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: neonblue »

tonidriver pisze:wg waszych teorii to w ogole kurwa auta nie ruszac bo w zimie mu za zimno leci na 1 cylinder a latem pewnie w ostatni za goraco :rotfl: :rotfl: idzcie sie leczyc,mialem 7 mercedesow i kazdy sobie radzil i zima i latem bez zadnych kartonow,grunt to termostat
:super: :super: :super:
Alfa 159 Sportwagon 2.4jtdm 2008
Jeep Grand Cherokee 2.7crd 2002
hammond24
Doradca
Posty: 4115
Rejestracja: 11 kwie 2008, o 15:30
Lokalizacja: łódź

Post autor: hammond24 »

mesio14, nie mam zielonego pojęcia
hammond24
W210 2.3 B+LPG 1997 ASB
WDB2100371A415889
W140 2.8+LPG 1993 Manual
WDB1400281A163186
Taxi driver /niestety/Zawsze wiedziałem że źle skończę.
Awatar użytkownika
Hubi W210
Posty: 1030
Rejestracja: 29 cze 2013, o 20:40
Lokalizacja: Jessheim - Norwegia

Post autor: Hubi W210 »

mesio14 pisze: jak daćPOMÓG
W założonym przez Ciebie wątku hammond24 musi coś napisać i pod jego postem będzie przycisk. Obrazek
Awatar użytkownika
Kajtek1
Posty: 3096
Rejestracja: 2 lip 2013, o 19:01
Lokalizacja: rynsztoki SFrancisco

Post autor: Kajtek1 »

Hubi W210 pisze:
Kajtek1 pisze: jesli rozumiesz jak rzeczy dzialaja, to jestes w stanie je optymalnie uzywac.
Jak nie, to lepiej sprzedaj Mercedesa i kup Volkswagena.

Zaraz, zaraz, juz przeca to zrobiles :przestraszony:
Kajtek1 - Mistrz ciętej riposty... :rotfl:

A ja tam popieram tonidriver'a...
Tja,,, ciete riposty to nasza cecha narodowa i niestety to forum uwypukla te geny.
Jesli popierasz jazde na niedogrzanych silnikach i stresy termiczne, to to niewatpliwie Twoja wola.
Mercedes wiele rozwiazan tak udoskonalil ze nawet idioci nie potrafia tego zniszczyc.
Ale wszystko ma limity.
Moj kolega prowadzacy warsztat Mercedesa miewal klientow ktorzy przyjezdzali z czerwonym swiatelkiem i pytali co to takiego.
Byli zszokowani ze silnik wola o dolanie oleju >> "Takie dobre auto i potrzebuje dolewki oleju?"
Tak ze niezaleznie jak Toniego lubie, to troche za bardzo on zabrzmial w tej nucie.
Nic personalnego Toni. :zdrowko:
Awatar użytkownika
Hubi W210
Posty: 1030
Rejestracja: 29 cze 2013, o 20:40
Lokalizacja: Jessheim - Norwegia

Post autor: Hubi W210 »

Stresy stresami, a tu w Norge potrafi przyje*ać mrozek czasem do -38 i mało kto zakrywa chłodnicę...
Ja mam wszystko zalane płynami do -45 stopni problem miałem kilka lat temu ze spryskami, bo miałem płyn do -22 i zamarzło mu się :przestraszony:

Im bardziej na północ Norwegii tum bardziej ekstremalne warunki, ja swoją gwiazdkę kupiłem właśnie z północy Norwegii - soli wiele nie widziała bo tam nikt nie sypie czymś takim - bo po co skoro i tak to nic nie daje - silniczek chodzi jak trzeba więc chyba jeśli coś byłoby z tymi naprężeniami to przez te 17 lat i niemal 400kkm benzynowy silniczek dałby o tym znać...

A zakryta chłodnica kojarzy mi się tylko z uwalonym termostatem...
Awatar użytkownika
Kajtek1
Posty: 3096
Rejestracja: 2 lip 2013, o 19:01
Lokalizacja: rynsztoki SFrancisco

Post autor: Kajtek1 »

Hubi W210 pisze:- silniczek chodzi jak trzeba więc chyba jeśli coś byłoby z tymi naprężeniami to przez te 17 lat i niemal 400kkm benzynowy silniczek dałby o tym znać...

...
Jeszcze raz powtorze, ze -zanim Mercedes zrobil silniki idioto--odporne to mieli serie ktore lubily pekac "z niewyjasnionych powodow" .
Ciekawy z Ciebie facet Hubi. Probujesz tlumaczyc swoja ignorancje porzez fakt ze inni tez sa ignorantami.
Tu znalazlem zdjecie jak kolega w Szkocji radzi sobie z utrzymaniem temperatur zima. Jezdzi on na modyfikowanym oleju jadalnym, wiec cieply silnik dla niego to nie tylko komfort, ale wymog aby gdzies dojechac.
Moze nie bardzo kosmetyczne, ale skuteczne.
Obrazek
dzwilu
VIP
Posty: 542
Rejestracja: 7 sie 2010, o 17:27
Lokalizacja: Białystok

Post autor: dzwilu »

Kajtek1, W Kalifornii tak jeżdżą? :wstyd:
Było W210 2.2D, 2,2CDI Jest E270 CDI WDB2110161A032937
Awatar użytkownika
Kajtek1
Posty: 3096
Rejestracja: 2 lip 2013, o 19:01
Lokalizacja: rynsztoki SFrancisco

Post autor: Kajtek1 »

Cokolwiek Cie uczyli na lekcjach gografii >>> Szkocja nie nalezy do Kalifornii.
Awatar użytkownika
tonidriver
Posty: 9114
Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: tonidriver »

Kajtek1 jeszcze mi wytlumacz po co zakrywac cos co nie dziala ? lub jest wylaczone z obiegu
Awatar użytkownika
Kajtek1
Posty: 3096
Rejestracja: 2 lip 2013, o 19:01
Lokalizacja: rynsztoki SFrancisco

Post autor: Kajtek1 »

Toni - jezdzisz z silnikem wylaczonym z obiegu? O ogrzewaniu juz nie wspomne.
Awatar użytkownika
Hubi W210
Posty: 1030
Rejestracja: 29 cze 2013, o 20:40
Lokalizacja: Jessheim - Norwegia

Post autor: Hubi W210 »

Kajtek1 pisze:Ciekawy z Ciebie facet Hubi. Probujesz tlumaczyc swoja ignorancje porzez fakt ze inni tez sa ignorantami.
Więc skoro nie zakrywam chłodnicy i inni też tego nie robią są ignorantami - niezbyt to trafne.

A toni to pisał chyba o chłodnicy, a nie o silniku...
Druga rzecz to skoro powstają te naprężenia, stresy czy co tam jeszcze, to nie powinniśmy używać też ogrzewania, bo przecież płyn w nagrzewnicy jest też mocno schładzany przy -20 na zewnątrz i nie ma po drodze żadnego termostatu jak w przypadku chłodnicy...
Awatar użytkownika
tonidriver
Posty: 9114
Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: tonidriver »

Hubi W210 pisze:A toni to pisał chyba o chłodnicy, a nie o silniku...
on dobrze wie o czym pisalem
Awatar użytkownika
kid
Posty: 4807
Rejestracja: 5 sty 2012, o 16:09
Lokalizacja: 100licaKochana

Post autor: kid »

zima pokazuje sprawność auta :D jak trzeba szukać "alternatywnych" sztuczek na zimowe bolączki to znak, że coś się dzieje :hyhy:
:hyhy:
Obrazek
Awatar użytkownika
exeresis
Posty: 444
Rejestracja: 8 lut 2013, o 09:13
Lokalizacja: WueM / Mazowieckie

Post autor: exeresis »

Kajtek1 pisze:
Hubi W210 pisze:- silniczek chodzi jak trzeba więc chyba jeśli coś byłoby z tymi naprężeniami to przez te 17 lat i niemal 400kkm benzynowy silniczek dałby o tym znać...

...................
Drewno :hyhy:
Rozumiem, że masz wiedzę na temat MB i nie neguje tego. Na benzworld jestes od 2005 roku, długo tą markę "użytkujesz" masz 25k postów, ale nie przesadzaj.. Nie dołączaj takich zdjęć bo mnie aż oczy bolą. Miech sobie Twój ziomek termostat wymieni. Karton = chu** termostat, toni i hubi mają rację.
Jak temp. silnika nie jest osiągana podczas jazdy to coś działa niepoprawnie.

To jak masz upał w Kalifornii i wysoką temp. to masz dodatkowe nadmuchy w komorę silnika, żeby temp. nie była wyższa niż zalecana i nominalna, która została zaprojektowana dla tego silnika?
Teraz: Seat Leon 1M '03 1.9 ARL, Top Sport
Weitec coilovers.
Repliki RS6 19x8, 4x 215/35/19

EX:
E290 96'/97' Classic.
Alfa Romeo 166 2.4 JTD 01r'
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości