ADS wyrzuciło olej?
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
ADS wyrzuciło olej?
Witam ,
Sprawiłem sobie pare dni temu cacko pod nazwą E50 AMG i wszystko było pięknie do dziś ... w drodze zaczęło wyć wspomaganie dojechałem do pierwszego celu patrzę kałuża oleju z tyłu samochodu olej przejrzysty jasny odcień - żółtawy - myślałem z początku że ze skrzyni biegów bo zaraz po zakupie wymieniłem profilaktycznie na nowy, kolor też odpowiadał - auto b.niskie stałem w dość nieciekawym terenie - glina błoto więc nie było możliwości dokładnej lokalizacji wycieku - ale po cofnięciu widać było jakby z 0,5-1 L wyciekły z okolic mostu i spłynęły za auto ( auto stało pod górkę ) - po konsultacji telefonicznej z mechanikami jeden twierdził lać czerwony , inny zielony Lhm który mi sie raczej z citroenem kojarzy , a jeszcze inny doradzał ZHM - profilaktycznie nie wlałem nic i dojechałem bez wspomagania do domu ok. 30 km . Acha ma zawieszenie z elektronicznie regulowaną twardością z kulami w bagażniku na wszelki wypadek podaje VIN auta :
WDB2100721A396599
Prosiłbym o podanie specyfikacji oleju jaki mam kupić i gdzie ewentualnie szukać wycieku po wjeździe na kanał .
Jeszcze dodam , nie wie czy to mogło mieć wpływ - auto miało po raz pierwszy ( u mnie ) komplet pasażerów + jakiś bagaż w bagażniku , więc jakieś obciążenie na tylnią oś było .
Dziękuję pozdrawiam .
Sprawiłem sobie pare dni temu cacko pod nazwą E50 AMG i wszystko było pięknie do dziś ... w drodze zaczęło wyć wspomaganie dojechałem do pierwszego celu patrzę kałuża oleju z tyłu samochodu olej przejrzysty jasny odcień - żółtawy - myślałem z początku że ze skrzyni biegów bo zaraz po zakupie wymieniłem profilaktycznie na nowy, kolor też odpowiadał - auto b.niskie stałem w dość nieciekawym terenie - glina błoto więc nie było możliwości dokładnej lokalizacji wycieku - ale po cofnięciu widać było jakby z 0,5-1 L wyciekły z okolic mostu i spłynęły za auto ( auto stało pod górkę ) - po konsultacji telefonicznej z mechanikami jeden twierdził lać czerwony , inny zielony Lhm który mi sie raczej z citroenem kojarzy , a jeszcze inny doradzał ZHM - profilaktycznie nie wlałem nic i dojechałem bez wspomagania do domu ok. 30 km . Acha ma zawieszenie z elektronicznie regulowaną twardością z kulami w bagażniku na wszelki wypadek podaje VIN auta :
WDB2100721A396599
Prosiłbym o podanie specyfikacji oleju jaki mam kupić i gdzie ewentualnie szukać wycieku po wjeździe na kanał .
Jeszcze dodam , nie wie czy to mogło mieć wpływ - auto miało po raz pierwszy ( u mnie ) komplet pasażerów + jakiś bagaż w bagażniku , więc jakieś obciążenie na tylnią oś było .
Dziękuję pozdrawiam .
Ostatnio zmieniony 26 gru 2009, o 15:39 przez tommasso, łącznie zmieniany 1 raz.
- noc
- Ekspert
- Posty: 8221
- Rejestracja: 1 lis 2008, o 19:53
- Lokalizacja: Warszawa Pochwały zagubione 500+
Olej Ci nie pomoże.Auto na kanał i zobacz co walnęło, amortyzator, wąż, regulator.Wymień i dopiero olej.Pompa bez oleju wytrzymuje 1-5 minut, potem do wymiany.Więc już nie ryzykuj.
Nazwa oleju jest na korku (bagnecie) wlewu do zbiorniczka.
Nazwa oleju jest na korku (bagnecie) wlewu do zbiorniczka.
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
wg korka wlewu : Zentralhydraulicol 001 989 20 03 , dojechać jakoś musiałem i w sumie wolałem bez niż mieszać z czymś innym nie wiedząc w jaką możgą wejść reakcję . Nie chciałbym absolutnie podważać Twojego autorytetu , ale skąd stwierdzenie że pompa wytrzyma 1-5 min ? Mierzyłeś to stoperem czy coś w tym stylu ? Z racji wykonywanego zawodu miałem w życiu b.duuużo różnych aut , w tym pare przypadków z nieszczelnym układem wspomagania , auta zrobiły bez oleju nawet kilkaset km i po np. wymianie maglownicy i zalaniu układu olejem - wspomaganie odżywało bez potrzeby wymiany pompy .noc pisze:Olej Ci nie pomoże.Auto na kanał i zobacz co walnęło, amortyzator, wąż, regulator.Wymień i dopiero olej.Pompa bez oleju wytrzymuje 1-5 minut, potem do wymiany.Więc już nie ryzykuj.
Nazwa oleju jest na korku (bagnecie) wlewu do zbiorniczka.
Pozdrawiam
- noc
- Ekspert
- Posty: 8221
- Rejestracja: 1 lis 2008, o 19:53
- Lokalizacja: Warszawa Pochwały zagubione 500+
Nie ma co tłumaczyć, zdarzało się mechanikom nie zalać układu, po kilku minutach pisk i po zawodach.
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
Ok wierzę , zdaję sobie sprawę że to możliwe , póki co u mnie na szczęście pompa jeszcze się kręci bez żadnych objawów uszkodzenia - więc jest szansa że przeżyje , cała reszta jutro wyjdzie na kanale . Dziękuje za informację i Pozdrawiam .noc pisze:Nie ma co tłumaczyć, zdarzało się mechanikom nie zalać układu, po kilku minutach pisk i po zawodach.
[ Dodano: 2009-11-10, 17:25 ]
Info dla zainteresowanych ,auto było na podnośniku , nic strasznego się nie stało , przerdzewiał przewód metalowy idący od trójnika do kuli , drugi też już nie wygląda najlepiej więc do wymiany oba , w czwartek będę dalej dłubał wtedy się okaże jak to się odbiło na pompie .
Pozdrawiam
[ Dodano: 2009-11-13, 17:11 ]
Wymiana rurek na miedziane w 100% wyeliminowała usterkę , pompa przeżyła :mrgreen:
Pozdrawiam
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 41 gości