Mocne bicie na kierownicy podczas hamowania!!

Zawieszenie, hamulce, układ kierowniczy, koła i opony.

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

mercedesweilbacher
Posty: 10
Rejestracja: 10 lip 2009, o 21:27
Lokalizacja: Szczecin

Mocne bicie na kierownicy podczas hamowania!!

Post autor: mercedesweilbacher »

Witam mam taki problem ze jak hamuje moim mercedesem jest straszne bicie na kierownicy.A jak wcisne pedal hamulca mocno to bicia nie ma. Co to moze byc pomocy??!!!!!!!!
BobekRC
Posty: 28
Rejestracja: 3 kwie 2009, o 20:15
Lokalizacja: Chrzanów

Post autor: BobekRC »

moze masz tarcze krzywe, ze tak powiem, zachwuja sie jak "niewyważone"
e220 D (1997 r.)


www.rajdymalopolska.pl <--- Małopolska Liga Rajdowa
Awatar użytkownika
tonidriver
Posty: 9114
Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: tonidriver »

Tarcze,opony,felgi.Sprawdź.
mercedesweilbacher
Posty: 10
Rejestracja: 10 lip 2009, o 21:27
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: mercedesweilbacher »

Felgi i opony calkiem nowe kupione.Felgi w ASO kupowalem.Wywazone bylo w ASO razem z oponami.
Awatar użytkownika
czechoj
VIP
Posty: 97
Rejestracja: 14 wrz 2008, o 18:12
Lokalizacja: DOL

Post autor: czechoj »

stawiam na tarcze...
320 CDI 02`
Awatar użytkownika
Adzienx
VIP
Posty: 123
Rejestracja: 19 sie 2009, o 09:20
Lokalizacja: masz swoją gwiazdkę?

Post autor: Adzienx »

nie wyważone koła biją tylko przy danej prędkości która bywa różna.

Jeśli nie uszkodziłeś żadnej z opon na np;dziurze to pozostają tylko i wyłącznie tarcze hamulcowe!!!

Ja miałem tak samo w swoim audi. Jeśli tarcze są w miarę grube można je przetoczyć ale tylko i wyłącznie na piaście bez zdejmowania. U mnie taki zabieg kosztuje 35zł od tarczy.
Jest to naprawdę skuteczne i w moim przypadku pomogło!!!

Sprawdź stan swoich tarcz i jeśli są dość grube to do dzieła. Powodzenia

Pozdrawiam
W 210 awangarda 2.7 CDI 2001r.
mercedesweilbacher
Posty: 10
Rejestracja: 10 lip 2009, o 21:27
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: mercedesweilbacher »

Dzieki za pomoc sprawdze tarcze. Jak cos to odrazu wymienie tez klocki.I dam znac czy pomoglo ;-)
Awatar użytkownika
tonidriver
Posty: 9114
Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: tonidriver »

Klocki jak dobre to nie musisz.
mercedesweilbacher
Posty: 10
Rejestracja: 10 lip 2009, o 21:27
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: mercedesweilbacher »

Wydaje mi sie ze wymienie klocki bo auto stalo 8 miesiecy bez ruchu kompletnie moze dlatego to bicie tez sie pojawilo.
W210 E 280 4Matic 2000 ELEGANCE
W211 E320CDI 4MATIC 2008 AVANTGARDE
Awatar użytkownika
tonidriver
Posty: 9114
Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: tonidriver »

Klocki nic nie maja do bicia.Jesli nie sa zjechane to je zostaw.
Awatar użytkownika
jjankiello
Doradca
Posty: 2114
Rejestracja: 2 gru 2008, o 10:16
Lokalizacja: Szczecin, PL

Post autor: jjankiello »

mercedesweilbacher pisze:auto stalo 8 miesiecy bez ruchu kompletnie
W tej sytuacji tak czy inaczej musisz obejrzeć tarcze sam naocznie... Również TYLNE...
Rdza wchodzi na tarcze po o wiele krótszym czasie, a piszę również o tylnych tarczach, bo wyszlifowana klockami rdza wygląda jak normalna tarcza, jednak powierzchnia jest nierówna i bicie potrafi przenosić się na całe auto i wrażenie jest, jakby było na kierownicy. Polecam sprawdzić.
W201 2.0D,'90, 716.4, perlmuttgrau
S202 2.5TD,'98, 722.6, schwartz - EX
S203 2.7CDI,'02, 722.6, cubanite silver - NA SPRZEDAŻ
Because the people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
pawel.skupin
Posty: 49
Rejestracja: 1 wrz 2009, o 12:38
Lokalizacja: Tychy

Post autor: pawel.skupin »

jesli przy hamowaniu to na 80% tarcze, wyciagnij wszystkie klocki przeczysc kopyta zeby potem klocki luzno wchodzily i sprawdz tarcze czy nie zardzewiale :) a jak bedziesz zmienial na nowe to dobrze wyczysc piaste bo mozesz miec znowu to samo jak tarcza krzywo siadzie.
Wczesniej:
VW Golf I 1,6D 79r.
W124 250D KOMBI 86r.
W210 E290TD 98r Elegance
W208 3.2 V6 97r Elegance

Teraz:
Skoda Octavia Kombi RS 2.0 TDi
Daras
Posty: 21
Rejestracja: 21 paź 2009, o 22:26
Lokalizacja: Nakło nad Notecią

Post autor: Daras »

witam mam podobny problem w moim oku tylko że jak hamuje z prędkości 90km/h to wszystko jest ok a jak hamuje z prędkości 130 i więcej to są straszne wibracje na kierownicy. to też mogą być tarcze?
W210 E300TD AWANTGARDE 1998r
vin: WDB2100251A737429
Awatar użytkownika
noc
Ekspert
Posty: 8221
Rejestracja: 1 lis 2008, o 19:53
Lokalizacja: Warszawa Pochwały zagubione 500+

Post autor: noc »

Tak mogą być tarcze. ale szybciej luzy w układzie kierowniczym i zawieszeniu.
Najczęściej to tzw. patyk maglownicy czyli wewnętrzna końcówka drążka kierowniczego.
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6

Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890

Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
Daras
Posty: 21
Rejestracja: 21 paź 2009, o 22:26
Lokalizacja: Nakło nad Notecią

Post autor: Daras »

noc pisze:Najczęściej to tzw. patyk maglownicy czyli wewnętrzna końcówka drążka kierowniczego.
kolego a czy idzie to wymianic i jakie koszty? i jak się upewnić że to napewno to?
W210 E300TD AWANTGARDE 1998r
vin: WDB2100251A737429
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 26 gości