piszczy przy skręcaniu

Zawieszenie, hamulce, układ kierowniczy, koła i opony.

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

ares144
Posty: 29
Rejestracja: 26 wrz 2008, o 23:28
Lokalizacja: strzelce opolskie

piszczy przy skręcaniu

Post autor: ares144 »

cześć
dziś nagle zaatakowało mnie okropne piszczenie przy skręcaniu kołami oraz kiedy najeżdżam na progi zwalniające. Wszystko to dochodzi z przodu auta. Po stronie kierowcy napewno a co z drógą str to jeszcze nie sprawdzałem (no bo jak :P
wie ktoś o co tutaj chodzi?
Awatar użytkownika
baca
Posty: 3684
Rejestracja: 11 lis 2008, o 18:59
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: baca »

Na kanał!!!
Ważne jest aby jechać ! Niech pełny wtrysk będzie z wami!! E300 TD aftomat 1998 Classic
licznik: zostało niewiele do 400 !!
Stalówka S320/2004
Awatar użytkownika
klaudia
Posty: 17
Rejestracja: 21 lip 2009, o 15:24
Lokalizacja: Suchań

Post autor: klaudia »

Przy skręcaniu, to powiedziałabym, że odzywa się serwo, ale przy progach zwalniających? :shock:
... żyje się raz ...
E290 TD, AVANTGARDE, '96r., automat (W210)
VIN: WDB2102171A227257
Awatar użytkownika
baca
Posty: 3684
Rejestracja: 11 lis 2008, o 18:59
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: baca »

Masz poważne uszkodzenie ukł. kier. i jestes szaleńcem. Tam nie ma prawa piszczeć na dołkach/garbach. A jak piszczy to agonia. Tak czy siak z zawieszeniem przednim jaj nie ma --
--na kanał!!
Stawiam na maglownicę!
Hej!
Ważne jest aby jechać ! Niech pełny wtrysk będzie z wami!! E300 TD aftomat 1998 Classic
licznik: zostało niewiele do 400 !!
Stalówka S320/2004
Awatar użytkownika
elspasoo
Posty: 2574
Rejestracja: 6 lip 2008, o 15:53
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: elspasoo »

Na początek proponuje sprawdzić poziom oleju wspomagania.
Jest CLS 55 AMG'06 ,W124 220E'92 , Smart FF. Ex: CLS55 AMG'05; W251 320CDI '06;W211 320CDI V6 Eleg.7G '06;W169 180Cdi '05 autotronic; W202 250TD'97 Eleg, S210 300T TD'97 Ava, S124 300D'92, W201 2,OD, W124 260E'88 ,W124 200E'87...
ares144
Posty: 29
Rejestracja: 26 wrz 2008, o 23:28
Lokalizacja: strzelce opolskie

Post autor: ares144 »

Po niezliczonych bataliach z mechanikiem okazało się że mam luz (nie duży) w prawym przednim kole na wysokości mocowania "jakiegoś pionowego drążka co opiera nadwozie nakole ". Piski usuneliśmy przedziurawieniu w tym miejscu gumowej otoczki i zalaniu wd40 (oczywiście do wymiany tej części na nową).

Ale najgorsze ze mam dosyć duży luz na przegubie tylnej prawej wewnętrznej pół-osi, oraz również do wymiany sprzęgło wału (łącznik wału ze sprzęgłem).
Najprawdopodobniej mam lekko zgiętą jedną z trzech łap które wychodzą ze sprzęgła na wał co powoduje bardzo szybkie zużywanie się wspomnianego łącznika wału.

Jednak większe problemy z zawieszeniem wystąpiły po wymianie opon z felgami z 15 balonowych cali na 17 o stosunkowo niskim profilu...
Awatar użytkownika
mesio14
VIP
Posty: 4170
Rejestracja: 9 maja 2009, o 12:46
Lokalizacja: pleszew

Post autor: mesio14 »

Bo to sa opony na autostrady a nie na nasze bezdroza,zawieche bedziesz robil co jakis czas. A to co ci przebil i nasmarowal WD40 to chyba przednia tuleja dolnego wachacza,lepiej zeby to zrobil plynem hamulcowym
E 270 CDI 2000r, lift, manual
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości