piszczy przy skręcaniu
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
piszczy przy skręcaniu
cześć
dziś nagle zaatakowało mnie okropne piszczenie przy skręcaniu kołami oraz kiedy najeżdżam na progi zwalniające. Wszystko to dochodzi z przodu auta. Po stronie kierowcy napewno a co z drógą str to jeszcze nie sprawdzałem (no bo jak
wie ktoś o co tutaj chodzi?
dziś nagle zaatakowało mnie okropne piszczenie przy skręcaniu kołami oraz kiedy najeżdżam na progi zwalniające. Wszystko to dochodzi z przodu auta. Po stronie kierowcy napewno a co z drógą str to jeszcze nie sprawdzałem (no bo jak
wie ktoś o co tutaj chodzi?
Masz poważne uszkodzenie ukł. kier. i jestes szaleńcem. Tam nie ma prawa piszczeć na dołkach/garbach. A jak piszczy to agonia. Tak czy siak z zawieszeniem przednim jaj nie ma --
--na kanał!!
Stawiam na maglownicę!
Hej!
--na kanał!!
Stawiam na maglownicę!
Hej!
Ważne jest aby jechać ! Niech pełny wtrysk będzie z wami!! E300 TD aftomat 1998 Classic
licznik: zostało niewiele do 400 !!
Stalówka S320/2004
licznik: zostało niewiele do 400 !!
Stalówka S320/2004
Po niezliczonych bataliach z mechanikiem okazało się że mam luz (nie duży) w prawym przednim kole na wysokości mocowania "jakiegoś pionowego drążka co opiera nadwozie nakole ". Piski usuneliśmy przedziurawieniu w tym miejscu gumowej otoczki i zalaniu wd40 (oczywiście do wymiany tej części na nową).
Ale najgorsze ze mam dosyć duży luz na przegubie tylnej prawej wewnętrznej pół-osi, oraz również do wymiany sprzęgło wału (łącznik wału ze sprzęgłem).
Najprawdopodobniej mam lekko zgiętą jedną z trzech łap które wychodzą ze sprzęgła na wał co powoduje bardzo szybkie zużywanie się wspomnianego łącznika wału.
Jednak większe problemy z zawieszeniem wystąpiły po wymianie opon z felgami z 15 balonowych cali na 17 o stosunkowo niskim profilu...
Ale najgorsze ze mam dosyć duży luz na przegubie tylnej prawej wewnętrznej pół-osi, oraz również do wymiany sprzęgło wału (łącznik wału ze sprzęgłem).
Najprawdopodobniej mam lekko zgiętą jedną z trzech łap które wychodzą ze sprzęgła na wał co powoduje bardzo szybkie zużywanie się wspomnianego łącznika wału.
Jednak większe problemy z zawieszeniem wystąpiły po wymianie opon z felgami z 15 balonowych cali na 17 o stosunkowo niskim profilu...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości