Strona 1 z 1

Wymiana przewodów NIVO

: 11 lip 2018, o 13:10
autor: morświn
Witam Forumowiczów. Zamierzam wymienić przewody NIVO, bo stare sączą na prostych odcinkach pod podłogą i nie ma czego ratować. E220 W210 2,2 cdi oczywiście kombi. Wymieniony będzie również regulator ciśnienia. Moje pytanie jest takie: jaką przyjąć procedurę odpowietrzania pustego układu? Uruchomić silnik i odpowietrzać na regulatorze, czy "przelać" końcowe przewody, te przy gruszkach i dopiero je dokręcić i potem odpowietrznik? Czy ktoś to już robił?

Marcin.

Re: Wymiana przewodów NIVO

: 11 lip 2018, o 13:39
autor: rr6
morświn pisze:Witam Forumowiczów. Zamierzam wymienić przewody NIVO, bo stare sączą na prostych odcinkach pod podłogą i nie ma czego ratować. E220 W210 2,2 cdi oczywiście kombi. Wymieniony będzie również regulator ciśnienia. Moje pytanie jest takie: jaką przyjąć procedurę odpowietrzania pustego układu? Uruchomić silnik i odpowietrzać na regulatorze, czy "przelać" końcowe przewody, te przy gruszkach i dopiero je dokręcić i potem odpowietrznik? Czy ktoś to już robił?

Marcin.
odpowietrzanie:

odpowietrzanie-nivo-vt8942.html#p91654

Nie wiem czy są dostępne jeszcze zamienniki czy trzeba dorabiać, bo podobno oryginałów już nie ma, ale w każdym razie w oryginałach w środku są "druciki", w zamiennikach często nie ma. Z tego co pamiętam to Noc kiedyś pisał, że to zapobiega "pulsacji" ale nie jest to niezbędne i żeby się tym nie przejmować (w sensie ich brakiem w przewodzie). Poszukaj na forum.

Re: Wymiana przewodów NIVO

: 11 lip 2018, o 14:34
autor: morświn
Tak, w moich nowych przewodach nie ma "wkładki". To grubościenne przewody miedziane, o grubszej ściance niż hamulcowe.

Sprawdzam odpowietrzanie. Dziękuję za pomoc.

Re: Wymiana przewodów NIVO

: 11 lip 2018, o 15:40
autor: kompressor
Spirale antykawitacyjne.
W stalowych nie są potrzebne ale w gumowych jak najbardziej bo będzie grał jak wiertarka.