Strona 1 z 1

Niwo w E klasie

: 15 sty 2013, o 15:46
autor: jana
Witam.
Mam mały problemik z moim Mieczysławem z zawieszeniem nivo. Mianowicie kupiłem go jakiś rok temu od kolegi, jemu poszedł jeden z amortyzatorów i aby zaoszczędzić zamiast kupić oryginalne amortyzatory on kupił i wstawił zwykłe nie do tego zawieszenia. Wszystko było by ok. ale jak w samochodzie siądzie więcej niż trzy osoby pompa od zawieszenia automatycznie chce podnieść zawieszenie do góry alem że są to zwykłe amorki nie może tego zrobić więc przeraźliwie wyje. Co mam z tym zrobić? Jak to odłączyć? Bardzo proszę o porade bo już mi ręce opadają. Nadmieniam że jest to sedan.

: 15 sty 2013, o 16:12
autor: Robert gd
A pomapa potrzebna?Ja bym tez ją wyrzucił i po problemie.

: 15 sty 2013, o 16:53
autor: zagiel9
Pompa od nivo i od wspomagania kierownicy to jedno czyli jak odłączysz pompe nie bedziesz miał wspomagania kierownicy, zeby samochód sie nie podnosił przy obciążeniu to musisz odłączyć takie urządzenie regulator nivo podłaczone jest do drązka stabilzatora.

: 15 sty 2013, o 18:40
autor: wasiliew
A nie myślałeś wrócić tak jak było w oryginale?

: 16 sty 2013, o 22:59
autor: Miko126
Nie musisz odłączać regulatora, skręć dzwigienkę ku górze.
Ja natomiast spytam się jeszcze raz, bo jak już chyba z 3 razy pytałem i nikt nie raczy odpowiedzieć.
Czy regeneracji tylnego siłownika, podlegają tylko tuleje w stopce, czy też wahacz?

: 17 sty 2013, o 00:33
autor: jana
Dzięki za porady. W najbliższym wolnym czasie spróbuję tak zrobić :) .
A co do powrotu do starego zawieszenia to bym tak zrobił ale na razie mam założone nowe amorki i szkoda by ich było wyrzucać a i na nich sobie całkiem dobrze radzi. Tylko upierdliwe jest te wycie przy obciążeniu.
pozdr.

: 17 sty 2013, o 05:35
autor: zagiel9
Miko126 pisze:Nie musisz odłączać regulatora, skręć dzwigienkę ku górze.
Ja natomiast spytam się jeszcze raz, bo jak już chyba z 3 razy pytałem i nikt nie raczy odpowiedzieć.
Czy regeneracji tylnego siłownika, podlegają tylko tuleje w stopce, czy też wahacz?
Tylko amortyzatora.

: 25 sty 2013, o 18:16
autor: zyzek
panowie to co w końcu trzeba zrobić po wywaleni nivo żeby było ok ? tylko ustawić ten regulator w neutralnym położeniu ? czy po prostu ten regulator wywalić na stałe ... ? chce pewną odpowiedź , a nie duperele :P

: 26 sty 2013, o 06:51
autor: zagiel9
zyzek pisze:panowie to co w końcu trzeba zrobić po wywaleni nivo żeby było ok ? tylko ustawić ten regulator w neutralnym położeniu ? czy po prostu ten regulator wywalić na stałe ... ? chce pewną odpowiedź , a nie duperele :P
Zależy co rozumiesz przez wywalenie nivo ,ale żeby nie smęcić :D to wystarczy odłączyć regulator od drążka stabilizatora i już poziomowania nie będzie.

: 2 lut 2013, o 20:28
autor: zyzek
ok a co z ciśnieniem z pompy która będzie dawać? czy po odłączeniu już nie będzie dawać ? bo końcówki mam zamiar zaślepić ... (te co szły do amorów nivo)

: 2 lut 2013, o 22:53
autor: maclos
Nawalilo Ci Nivo?

: 3 lut 2013, o 00:08
autor: zyzek
nie ale potrzeba mi to odłączyć , nie pytaj w jakich celach ;D

: 25 cze 2013, o 14:37
autor: Aikas
zyzek pisze:nie ale potrzeba mi to odłączyć
zyzek, wywaliłeś nivo ze swojego auta?
Mój brat ma kombi i myśli nad wstawieniem gwinta...

: 31 lip 2013, o 23:01
autor: jana
Niestety nie działa to co mi poradziliście. po odłączeniu, nie wiek jak to możliwe ale dalej pompuje. :(