Czarny dym przy gwałtownym ruszaniu - CDI
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
- Mieteksietek
- Posty: 265
- Rejestracja: 28 wrz 2009, o 20:55
- Lokalizacja: Szczecin
Ja dzisiaj duzo obserwowalem i wychodzi na to ze jak jezdze bardziej ahresywnie to nie dymi, tylko lekko szareko pusci dymku...Jak jezdze ''niedzielnie'' to po gwaltownym ruszeniu nie widze za soba aut...Wychodzi na to ze wiekszym problemem jest zbierajacy sie syf niz elektronika lub lejace wtryski?
Mercedes E 220 2,2 CDI
WDB2100071B393905
WDB2100071B393905
- Mieteksietek
- Posty: 265
- Rejestracja: 28 wrz 2009, o 20:55
- Lokalizacja: Szczecin
tzn jezdze po miescie powoli i spokojnie na wolnych obrotach i jesli po jakims czasie przydusze pedala do ziemi:D to kopci...a jesli caly czasz jezdze dynamicznie , szybciej na wyzszych obrotach to pomimo gwaltownego ruszania czy przyspieszaniu nie ma takiego dymu... jest zadszy i prawie wogole go nie widac.... i nie chodzi tu o predkosc ze niby dym sie rozwiewa:D
Mercedes E 220 2,2 CDI
WDB2100071B393905
WDB2100071B393905
To jest fakt.Jednakże dzisiaj zmobilizowany lekturą Forum zdjąłem dla sprawdzenia osłonę i okazało się że klapki pracują prawidłowo w odpowiednim dla siebie zakresie obrotów.Nie wiem jak długo taki stan rzeczy się utrzyma?kichcio pisze:Grego, ale pisales tez, ze klapki wciaz sa zle sterowane.
Jednak dym z rury pozostał.
W210 320cdi. WDB2100261B494719 '2002
Witam.
Mój MB 2,2cdi też dymi na czarno. Ostatnio byłem w serwisie MB bo juz mam dosyć mechaników którzy nie są wstanie znaleźć przyczyny a ich wersja co raz jest inna.
Jak się okazało, komputer nic nie pokazał a po dokładnym godzinnym szperaniu przez mechanika MB jest uszkodzony intercooler. Już zamówiłem nówke i czekam teraz na przesyłkę. Jak tylko towar dostanę to MB mi będzie wymieniał.
Napiszę czy coś się zmieniło z dymieniem.
Pozdro
Mój MB 2,2cdi też dymi na czarno. Ostatnio byłem w serwisie MB bo juz mam dosyć mechaników którzy nie są wstanie znaleźć przyczyny a ich wersja co raz jest inna.
Jak się okazało, komputer nic nie pokazał a po dokładnym godzinnym szperaniu przez mechanika MB jest uszkodzony intercooler. Już zamówiłem nówke i czekam teraz na przesyłkę. Jak tylko towar dostanę to MB mi będzie wymieniał.
Napiszę czy coś się zmieniło z dymieniem.
Pozdro
Pozdrawiam
Kryniu
"Nie ma jazdy bez Gwiazdy"
WDB2102061B129031
Kryniu
"Nie ma jazdy bez Gwiazdy"
WDB2102061B129031
komacom, z niecierpliwoscia czekam na efekty Twojej zmiany intercoolera :-)
Swoja droga jesli zamowiles w ASO to mozna bylo kupic taniej poza ASO.
Swoja droga jesli zamowiles w ASO to mozna bylo kupic taniej poza ASO.
Ostatnio zmieniony 20 kwie 2010, o 13:49 przez kichcio, łącznie zmieniany 1 raz.
E 220 CDI '01 Elegance
-
- Posty: 1700
- Rejestracja: 18 sty 2010, o 07:39
- Lokalizacja: poznań
W ASO to ja byłem aby sprawdzić co tak naprawdę mu dolega. Bo do tej pory to co mechanik to inna diagnoza. Juz miałem tego dosyć.
ASO za przekładke i kasowanie błędu wołają 300zł netto. Część kupiłem sam za 500zł. Orginał z pierwszego montażu. Jestem umówiony na wtorek więc dam znać rezultatów.
ASO za przekładke i kasowanie błędu wołają 300zł netto. Część kupiłem sam za 500zł. Orginał z pierwszego montażu. Jestem umówiony na wtorek więc dam znać rezultatów.
Pozdrawiam
Kryniu
"Nie ma jazdy bez Gwiazdy"
WDB2102061B129031
Kryniu
"Nie ma jazdy bez Gwiazdy"
WDB2102061B129031
Wyczyściłem EGR ale kopcenie dalej nie ustało. Może minimalnie mniej kopci ale muszę to lepiej sprawdzić bo dopiero odebrałem samochód z serwisu. Może jak zrobię jakąś trasę to wyczyści układ , choć zaczynam już wątpić i powoli szukam innej przyczyny niż EGR(CHOĆ BYŁ RZECZYWIŚCIE BARDZO MOCNO ZABRUDZONY). Co mi pozostało? Proszę o jakieś sugestie.
Pablos w210 3.2 cdi 2001
WDB2102261B455332
WDB2102261B455332
Panowie wyluzujcie!! Pewne kopcenie jest w normie bo mamy ch.... paliwo.
Też przezywałem temat bo jak depnąłem to kopcił!!
Pojechałem przypadkiem do AUSTRII igosciu na stacji wlał zwykłą ropę i problem znikł!!!
Płenta ich zwykła ropa lepsza od naszej V-power,verwy itd.
P.S i dziwic sie że wtryski lecą!!
Pozdro.
Też przezywałem temat bo jak depnąłem to kopcił!!
Pojechałem przypadkiem do AUSTRII igosciu na stacji wlał zwykłą ropę i problem znikł!!!
Płenta ich zwykła ropa lepsza od naszej V-power,verwy itd.
P.S i dziwic sie że wtryski lecą!!
Pozdro.
W210 320CDI 2001 elegance. POZDRAWIAM
Tylko czemu wsiadam w E 320 CDI z 2005 roku i jakos cisne do oporu i nawet chmurki nie pusci przy przyspieszaniu?
Tylko nie pisz, ze dlatego, ze ma wydechy po obu stronach
Ma dosyc spory przebieg.
Tylko, ze tam jest sprawna turbina, w EGR nie zagladalem, domyslam sie, ze kolektor tez nie jest w sadzy.
Tylko nie pisz, ze dlatego, ze ma wydechy po obu stronach
Ma dosyc spory przebieg.
Tylko, ze tam jest sprawna turbina, w EGR nie zagladalem, domyslam sie, ze kolektor tez nie jest w sadzy.
E 220 CDI '01 Elegance
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości