Oringi w układzie paliwa 320 Cdi

Silniki, skrzynie biegów, przeniesienie napędu, układ chłodzenia.

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

Awatar użytkownika
avandgarde
Posty: 4665
Rejestracja: 14 lut 2008, o 23:43
Lokalizacja: PL

Post autor: avandgarde »

Kamil_01, Twoja rurka ,przewód to A6120700332. :)
E320 cdi kombi AVANTGARDE
Instalacje DAS/XENTRY
EPC11/2018
WIS 10/2020
STAR FINDER 2016 Off
SD-MEDIA Ulimited
XDOS OpenShell- 3/2022
WIS Standalone- WIN 7 i XP 7/2021
C3 ,C4-Vediamo , Monaco
FDOK calculator 2018
Xentry Special Calculator 2018
Kamil_01
Posty: 19
Rejestracja: 23 kwie 2012, o 23:01
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: Kamil_01 »

avandgarde pisze:Kamil_01, Twoja rurka ,przewód to A6120700332. :)
punkcik poleciał :) dzięki
MB W210 E270 CDI WDB2100161A969281
Awatar użytkownika
michal.goclawsk
Posty: 170
Rejestracja: 10 sty 2014, o 16:15
Lokalizacja: Pułtusk

Post autor: michal.goclawsk »

Czy ktoś może wytłumaczyć takiemu laikowi jak ja, jak nazywa się te coś białe (zacisk) na oringu?? To musi być wciśnięte tak jak na tym zdjęciu, bo umnie nie jest i mam powietrze w przewodzie od filtra paliwa do pompy, ale tylko na postoju, chyba :|
Załączniki
zacisk.JPG
WIN: WDB2100041A226348
MB 1996 r, 2,2D. 500tys km.
Awatar użytkownika
kakadu
Doradca
Posty: 6135
Rejestracja: 23 mar 2010, o 22:01
Lokalizacja: Wlkp/Niemcy NRW

Post autor: kakadu »

To coś białe to jakby Ci powiedzieć po wcisnięciu powoduje zwolnienie blokady i możesz bez problemu ściągnąć wężyk .Jeśli to białe coś jest wyciągnięte następuje blokada i wężyka nie ściągniesz.
Musisz mieć to białe coś wyciągnięte i tak jest prawidłowo. :)
E300TD S210 AVANTGARDE 98
WDB2102251A812339
E280 CDI W211 AVANTGARDE 05/06
WDB2110201A869317

(Oo\=*=/oO)
Awatar użytkownika
michal.goclawsk
Posty: 170
Rejestracja: 10 sty 2014, o 16:15
Lokalizacja: Pułtusk

Post autor: michal.goclawsk »

podziękował:)
WIN: WDB2100041A226348
MB 1996 r, 2,2D. 500tys km.
Pawek
Posty: 17
Rejestracja: 21 lip 2014, o 22:24
Lokalizacja: Lubelskie

E220 CDI 1998r.

Post autor: Pawek »

Panowie proszę o pomoc. Mam 220CDI z 1998 roku. Korzystałem ze strony http://www.auto-parts.spb.ru/ żeby zlokalizować koncówki przewodow (zdj1) ale niestety po odnalezienu pokazuje tylko kilka pozycji a do tych elementów które mnie interesują brak jest dostępu.

Załączniki poniżej. Vin WDB2100061A722442
Proszę o informacje czy te koncówki wystepują oddzielnie czy razem z przewodami, oraz jakie numeru oringów idą przy tych i innych zaznaczonych koncówkach
Załączniki
zdj.1.JPG
zdj.2.jpg
Pięknie dziekuję
Awatar użytkownika
Aloiz
Doradca
Posty: 1922
Rejestracja: 10 kwie 2010, o 12:12
Lokalizacja: Sanok

Post autor: Aloiz »

Pawek, co do przelewów, to proszę:


http://www.redmars.pl/product-pol-2282- ... a-CDI.html

http://www.redmars.pl/product-pol-2281- ... a-CDI.html


Oringi:

http://www.redmars.pl/product-pol-543-O ... a-CDi.html


zapytaj tez o przewód pomiędzy przelewami, bo wypada to wymienić :)
E320 CDI '99 Avantgarde
WDB2100261A988449
Pawek
Posty: 17
Rejestracja: 21 lip 2014, o 22:24
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: Pawek »

Aloiz, dzieki za odpowiedz.
Myślisz ze to się nada. Ta końcówka z pierwszego linku odpowiadała by tej z mojego drugiego załącznika (wydaje się nieco inna).
Aloiz pisze:zapytaj tez o przewód pomiędzy przelewami, bo wypada to wymienić
Jakaś wskazówka gdzie go zlokalizować?

Dzieki za odpowiedz
Pięknie dziekuję
Awatar użytkownika
Aloiz
Doradca
Posty: 1922
Rejestracja: 10 kwie 2010, o 12:12
Lokalizacja: Sanok

Post autor: Aloiz »

Pawek, przewody przelewowe najpewniej kupić w ASO :)


końcówka przelewowa pierwsza od pompy wysokiego ciśnienia wygląda na identyczna w Twoim aucie i w sklepie :)
E320 CDI '99 Avantgarde
WDB2100261A988449
GracKa
Posty: 1046
Rejestracja: 20 sie 2014, o 23:22
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: GracKa »

Wie ktoś jak wyciągnąć śrubę numer 47 z 1 posta NOC'y? czy trzena ją odkręcić czy tylko wyciągam? ale chyba trzeba tą śrubkę obok odkręcić?
Awatar użytkownika
tonidriver
Posty: 9114
Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: tonidriver »

GracKa, 47 to oring a nie śruba,tam jest blaszka na torx trzymająca oba wężyki
GracKa
Posty: 1046
Rejestracja: 20 sie 2014, o 23:22
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: GracKa »

tonidriver, właśnie, czyli blaszka czyma ten 47 aa to wiem już jak.. czyli jak odkręcę blaszkę to wyrywam wtyczkę?

Bo cieknie mi po wymianie oringów i obstawiam że ten przewód bo tam gdzie cieknie tam jest lekko uszkodzony wąż... wymienię na zbrojony jakiś paliwowy :D.
Awatar użytkownika
tonidriver
Posty: 9114
Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: tonidriver »

GracKa pisze:czyli jak odkręcę blaszkę to wyrywam wtyczkę?
ten pierwszy wyjdzie,drugi blokują kolejne dwie śrubki do których dojdziesz wzrokiem :hyhy:
caliber
Posty: 11
Rejestracja: 4 gru 2015, o 16:37
Lokalizacja: otwock

Post autor: caliber »

sa jakies zestawy do kupienia do 3,2 cdi oringow i przwodow ? bo mam powietrze w ukladzie
GracKa
Posty: 1046
Rejestracja: 20 sie 2014, o 23:22
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: GracKa »

caliber, yes Opolska w Gliwicach albo w ASO albo internet albo przygotuj kilka stówek :hyhy:

Ja kupiłem ori oringi za 4 zł sztuka plus przewody sam kupiłem gumowe w takiej osłonce materiałowej i skleciłem all i działa.. a i dla bezpieczeństwa zamontowałem cybanty ale i tak działa all :D

zamiast 1000 zł wydałem ze 30 zł :hyhy:

[ Dodano: 2015-12-14, 14:21 ]
jak wiesz gdzie jest dobry sklep z uszczelkami to taniej dostaniesz uszczelki :padam:
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 19 gości