E 270 CDI dziwne zachowanie po naprawie silnika
: 16 lis 2017, o 18:50
Drodzy Forumowicze,
na początku przedstawię całą historie: MB E270 CDI, w wakacje padła w nim turbina, która została zregenerowana i ustawiona tak jak ma być. Podczas jazdy próbnej pojawił się metaliczny stuk z silnika. Mechanik specjalizujący się w dieslach po rozebraniu silnika wymienił 3 tłoki i coś tam jeszcze porobił. Po całej naprawie z silnika nie wydobywały się wspomniane stuki metaliczne. Hmm podczas jazdy próbnej stwierdziłem że jakiś troszkę mułowaty jest / był najbardziej w zakresie do 2000/2500 obrotów, a na zimnym silniku (tak do osiągnięcia 65*) każdy start to wielkie obroty silnika i słabe ciągnięcie. Podjechałem raz jeszcze do mechanika żeby posprawdzał wszystko - stwierdził że lepiej to już nie będzie jeździło, co prawda Mietek zaczął się lepiej zbierać, ale na 10 startów na zimno w 5 przypadkach obroty idą do góry i silnik wyje. W zeszłym tygodniu pojechałem na komputer - najpierw Bosch, który wykrył w silniku błąd P1354 Sygnał wałka rozrz i wału korbow Za wysoka częstotliwość oraz brak sygnału. Bosch niestety nie był wstanie połączyć się ze skrzynia biegów. Próbowali podpiąć SD ale wyskakiwał jakiś błąd połączenia.
Teraz pytanie: objawy z dziwna praca silnika nie sa chyba związane z błędem P1354? Gdzie szukać powodu takich dziwnych zachowań Mietka?
z góry dzięki za pomoc
na początku przedstawię całą historie: MB E270 CDI, w wakacje padła w nim turbina, która została zregenerowana i ustawiona tak jak ma być. Podczas jazdy próbnej pojawił się metaliczny stuk z silnika. Mechanik specjalizujący się w dieslach po rozebraniu silnika wymienił 3 tłoki i coś tam jeszcze porobił. Po całej naprawie z silnika nie wydobywały się wspomniane stuki metaliczne. Hmm podczas jazdy próbnej stwierdziłem że jakiś troszkę mułowaty jest / był najbardziej w zakresie do 2000/2500 obrotów, a na zimnym silniku (tak do osiągnięcia 65*) każdy start to wielkie obroty silnika i słabe ciągnięcie. Podjechałem raz jeszcze do mechanika żeby posprawdzał wszystko - stwierdził że lepiej to już nie będzie jeździło, co prawda Mietek zaczął się lepiej zbierać, ale na 10 startów na zimno w 5 przypadkach obroty idą do góry i silnik wyje. W zeszłym tygodniu pojechałem na komputer - najpierw Bosch, który wykrył w silniku błąd P1354 Sygnał wałka rozrz i wału korbow Za wysoka częstotliwość oraz brak sygnału. Bosch niestety nie był wstanie połączyć się ze skrzynia biegów. Próbowali podpiąć SD ale wyskakiwał jakiś błąd połączenia.
Teraz pytanie: objawy z dziwna praca silnika nie sa chyba związane z błędem P1354? Gdzie szukać powodu takich dziwnych zachowań Mietka?
z góry dzięki za pomoc