wycie podczas jazdy
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
wycie podczas jazdy
witam podczas jazdy to znaczy dodaje gazu coś wyje z tyłu auta lub po srodku puszczam gaz wycie ustaje nie wyje dodam gazu wyje może ktoś mi ospowie co to może być
- bartek4334
- Doradca
- Posty: 2054
- Rejestracja: 25 cze 2009, o 13:21
- Lokalizacja: Kamień Pom./Szczecin
Wyje, przy dodawaniu gazu? Obojętnie przy jakich obrotach, prędkościach?
Ex 300TD 270CDI
W210 320CDI WDB2100261B447360
SPRINTER 213CDI
Opony, felgi nowe i używane
http://moto.allegro.pl/listing/user.php?us_id=6545407
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=27177185
W210 320CDI WDB2100261B447360
SPRINTER 213CDI
Opony, felgi nowe i używane
http://moto.allegro.pl/listing/user.php?us_id=6545407
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=27177185
Nr VIN!
kris4500, jeżeli nie jest to terkotanie w pewnym zakresie obrotów (tulejka przy lewarku ASB), to może most? Nie poci się?
Rozumiem, że to nie jest wydech?
Poza tym jakie to jest wycie? Określ je Czy intensywność dźwięków wzrasta z rosnącymi obrotami silnika? Skrzynka Ci dobrze pracuje? Czy auto podczas tego wycia wpada w rezonans?
kris4500, jeżeli nie jest to terkotanie w pewnym zakresie obrotów (tulejka przy lewarku ASB), to może most? Nie poci się?
Rozumiem, że to nie jest wydech?
Poza tym jakie to jest wycie? Określ je Czy intensywność dźwięków wzrasta z rosnącymi obrotami silnika? Skrzynka Ci dobrze pracuje? Czy auto podczas tego wycia wpada w rezonans?
- bartek4334
- Doradca
- Posty: 2054
- Rejestracja: 25 cze 2009, o 13:21
- Lokalizacja: Kamień Pom./Szczecin
Bez względu na obroty i prędkość? Od 20km/h do 200km/h?
Ex 300TD 270CDI
W210 320CDI WDB2100261B447360
SPRINTER 213CDI
Opony, felgi nowe i używane
http://moto.allegro.pl/listing/user.php?us_id=6545407
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=27177185
W210 320CDI WDB2100261B447360
SPRINTER 213CDI
Opony, felgi nowe i używane
http://moto.allegro.pl/listing/user.php?us_id=6545407
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=27177185
na łożysko możesz zrobić prosty test,
zakręt w prawo delikatnie gazu - nie będzie lub zdecydowanie ciszej - to łożysko prawe
zakręt w lewo delikatnie gazu - nie będzie lub zdecydowanie ciszej - to łożysko lewe
jeżeli wyje i tu i tu to nie łożyska raczej, bo nie sądze że oba na raz się posypały
PS
mogłem coś pochrzanić z tymi stronami łożyska - ale tak mój mechanik sprawdzał czy łożysko wyje
zakręt w prawo delikatnie gazu - nie będzie lub zdecydowanie ciszej - to łożysko prawe
zakręt w lewo delikatnie gazu - nie będzie lub zdecydowanie ciszej - to łożysko lewe
jeżeli wyje i tu i tu to nie łożyska raczej, bo nie sądze że oba na raz się posypały
PS
mogłem coś pochrzanić z tymi stronami łożyska - ale tak mój mechanik sprawdzał czy łożysko wyje
Ostatnio zmieniony 29 lis 2011, o 22:21 przez Vasco24, łącznie zmieniany 1 raz.
W210 Classic 300 Turbodiesel. WDB2100251A845056
- bartek4334
- Doradca
- Posty: 2054
- Rejestracja: 25 cze 2009, o 13:21
- Lokalizacja: Kamień Pom./Szczecin
Ja bym obstawial podporę wału
Ex 300TD 270CDI
W210 320CDI WDB2100261B447360
SPRINTER 213CDI
Opony, felgi nowe i używane
http://moto.allegro.pl/listing/user.php?us_id=6545407
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=27177185
W210 320CDI WDB2100261B447360
SPRINTER 213CDI
Opony, felgi nowe i używane
http://moto.allegro.pl/listing/user.php?us_id=6545407
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=27177185
Hej.
Ja miałem podobne objawy jak padało mi to sprzęgło gumowe wału przy połączeniu z mostem. Było to tak trochę jakby wycie ale i też trochę wibracji. Im szybciej jechałem tym bardziej mi to wycie przypominało, ale zaraz po zdjęciu nogi z gazu mijało. Dopiero jak sznurki z tej gumy wylazły na zewnątrz to już bardziej waliło i się połapałem co było nie tak.
Powodzenia pozdro!
Ja miałem podobne objawy jak padało mi to sprzęgło gumowe wału przy połączeniu z mostem. Było to tak trochę jakby wycie ale i też trochę wibracji. Im szybciej jechałem tym bardziej mi to wycie przypominało, ale zaraz po zdjęciu nogi z gazu mijało. Dopiero jak sznurki z tej gumy wylazły na zewnątrz to już bardziej waliło i się połapałem co było nie tak.
Powodzenia pozdro!
E 270 CDI Kombi 2000r
WDB 2102161B117361
WDB 2102161B117361
Łożysko piasty bym wykluczył od razu. Poza tym kolega pisze, że dzieje się to (w domyśle na prostym odcinku) podczas dodawania gazu.Vasco24 pisze:na łożysko możesz zrobić prosty test
Ze skromnych informacji uzyskanych do tej pory, stawiam na podporę albo most. Trza zobaczyć jak wygląda podpora z łożyskiem, łącznik i luz na moście. Bez tego mamy zgadywankę.
VIN!
nic nie robiłem wyło od kiedy kupiłem a kupiłem niedawno jest to mój nie pierwszy okular ale w pierwszym sa takie objawy
[ Dodano: 2011-11-30, 16:20 ]
będę musiał tak zrobić wogl ecoś z tym zrobić podjadę do kowala i zerknie na most tylne łożyska i po kolei wał podpora łączenia łożyska
[ Dodano: 2011-11-30, 16:23 ]
to już mój 4 mercedes i jakoś pcha mnie coś w stronę tych samochodów chociaż gfniją i mankamentow mają od groma chyba bardziej kieruje sie sercem niż rozumem
[ Dodano: 2011-11-30, 16:20 ]
będę musiał tak zrobić wogl ecoś z tym zrobić podjadę do kowala i zerknie na most tylne łożyska i po kolei wał podpora łączenia łożyska
[ Dodano: 2011-11-30, 16:23 ]
to już mój 4 mercedes i jakoś pcha mnie coś w stronę tych samochodów chociaż gfniją i mankamentow mają od groma chyba bardziej kieruje sie sercem niż rozumem
To zobacz czy wał jest dobrze złożony. Tam są znaczki/strzałki na obu połowach wału, i muszą być skierowane do siebie.
Jak u siebie wymieniałem podporę to źle to zrobiłem i musiałem robić drugie podejście.
Jak u siebie wymieniałem podporę to źle to zrobiłem i musiałem robić drugie podejście.
Jest W203 C180T kompressor
.:WDB2032461F829195:.
ex W210 Classic '97 E200T - LPG Stag 300
.:WDB2102351A504364:.
.:WDB2032461F829195:.
ex W210 Classic '97 E200T - LPG Stag 300
.:WDB2102351A504364:.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości