Uszczelka pod glowica w210 e430
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Uszczelka pod glowica w210 e430
Witam. W moim w210 e430 jest do wymiany uszczelka pod glowica i mam zamiar zrobic obydwie glowice.(sporo masla ubywa plyn i w oleju widac po odkreceniu korka biale gluty. Auto posiada 245 tys przebiegu oryginalnego.jesli chodzi o przyczyny mysle ze dlugotrwala jazda z niesprawnym termostatem ja dobila a wczesniej zmieszal sie olej z skrzyni z plynem chlodniczym i moze to tez ja dobilo. Jednak jak go kupilem nie wykazywal najmniejszych objaw tej awarii.
W warsztacie wycenili mi same czesci na 3500 na czesciach mercedesa razem z wymiana kompletu rozrzadu. Nie ukrywam ze wolalbym zmieniejszyc ten koszt bo juz sporo zainwestowalem. Moje pytanie brzmia;
Jakie czesci moga byc zamiennikami?(mowie tylko o dobrych firmach) oryginalne to mysle ze warto kupic jedynie uszczelki pod glowice jednak chcialbym poznac wasza opinie.
Nie ukrywam ze licze ze to auto kiedys dobije bez remontu badz wymiany silnika do 500 tys takze wolalbym aby juz wiecej do silnika nie zagladac.
2. Nie wiem czy spala olej poprostu nie mialem jak tego sprawdzic bo za malo jezdzilem w roznych odstepach czasu.
3. Oczywistym jest sprawdzenie kompresji przed rozpoczeciem pracy. Czy warto zrobic inne testy silnika?
4.czy warto wymienic caly silnik na inny z rozbitka np? Sam blok i glowice. Reszta jest u mnie sprawna.
Sprzedaz nie wchodzi w gre. Auto ma instalacje lpg za 6000 czesci juz zostaly wymienione za ponad 4k a obecnie stoi w konserwacji podwozia, podlogi od srodka itp.
W warsztacie wycenili mi same czesci na 3500 na czesciach mercedesa razem z wymiana kompletu rozrzadu. Nie ukrywam ze wolalbym zmieniejszyc ten koszt bo juz sporo zainwestowalem. Moje pytanie brzmia;
Jakie czesci moga byc zamiennikami?(mowie tylko o dobrych firmach) oryginalne to mysle ze warto kupic jedynie uszczelki pod glowice jednak chcialbym poznac wasza opinie.
Nie ukrywam ze licze ze to auto kiedys dobije bez remontu badz wymiany silnika do 500 tys takze wolalbym aby juz wiecej do silnika nie zagladac.
2. Nie wiem czy spala olej poprostu nie mialem jak tego sprawdzic bo za malo jezdzilem w roznych odstepach czasu.
3. Oczywistym jest sprawdzenie kompresji przed rozpoczeciem pracy. Czy warto zrobic inne testy silnika?
4.czy warto wymienic caly silnik na inny z rozbitka np? Sam blok i glowice. Reszta jest u mnie sprawna.
Sprzedaz nie wchodzi w gre. Auto ma instalacje lpg za 6000 czesci juz zostaly wymienione za ponad 4k a obecnie stoi w konserwacji podwozia, podlogi od srodka itp.
Re: Uszczelka pod glowica w210 e430
Na pewno nie wymieniałbym silnika, bo skąd wiadomo że ten nowy to nie kaplica?
Mercedes-Benz E-klasa W210 E320 3.2 V6 224KM 4Matic Elegance 2001
VIN: WDB2100821X053822
Ex: W210 E270 CDI 170KM 2001
VIN: WDB2100821X053822
Ex: W210 E270 CDI 170KM 2001
- tonidriver
- Posty: 9114
- Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Uszczelka pod glowica w210 e430
Uszczelki na pewno nie muszą być oryginalne. Niewiem jak z rozrządem bo nigdy nie robiłem ale podejrzewam,że zamienniki znanych firm będą dobre.
Re: Uszczelka pod glowica w210 e430
Tez tak mysle dlatego sklaniam sie ku robieniu jednak ile ludzi tyle opinii. I nie kupilbym silnika bez sprawdzenia w aucie jak chodzi bo wtedy faktycznie kota w worku sie kupuje.
Nowe czesci jakie planuje kupic;
Sruby glowicy
Uszczelki kolektorow i pokryw zaworow
Komplet lancucha rozrzadu(napinacz slizgi itp)swaga mayle badz febi.
Olej i filtr
Planowanie i sprawdzenie szczelnosci obu glowic
Uszczelki pod glowice oryginalne lub elring(chyba ze ktos ma sprawdzona firme inna)
Dodalibyscie cos innego skoro gora bedzie rozebrana?
Nowe czesci jakie planuje kupic;
Sruby glowicy
Uszczelki kolektorow i pokryw zaworow
Komplet lancucha rozrzadu(napinacz slizgi itp)swaga mayle badz febi.
Olej i filtr
Planowanie i sprawdzenie szczelnosci obu glowic
Uszczelki pod glowice oryginalne lub elring(chyba ze ktos ma sprawdzona firme inna)
Dodalibyscie cos innego skoro gora bedzie rozebrana?
- tonidriver
- Posty: 9114
- Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Uszczelka pod glowica w210 e430
Uszczelniacze zaworów,szklanki. Będzie malina.
Re: Uszczelka pod glowica w210 e430
Co do rozrządu to założyłem Swaga i Polecam zresztą szedł na pierwszy montaż:) jak chcesz idealnie to bedzie kosztowalo.... a jak zbraknie Ci pieniędzy to mam goły słupek 4.3 prosto z niemcowni
W210 430 Ava 98/99 WDB2100701A851117
Wejdź
W168 1.9 Ava 99/01 WDB1680321J291632
W210 3.0 TD Ava 98 EX
W210 2.9 TD Eleg 98 EX
Wejdź
W168 1.9 Ava 99/01 WDB1680321J291632
W210 3.0 TD Ava 98 EX
W210 2.9 TD Eleg 98 EX
Re: Uszczelka pod glowica w210 e430
Jakiej firmy polecacie uszczelki? Nie tylko pod glowice pod pokrywe zaworow i kolektory rowniez. Lancuch bedzie swaga napewno;) nad szklankami sie zastanowie po rozebraniu i ocenianiu stanu obecnych.
- tonidriver
- Posty: 9114
- Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Uszczelka pod glowica w210 e430
Elring robi dobre uszczelki. Poszukaj takiego kompletu do siebie http://www.redmars.pl/product-pol-885-K ... RING-.html
-
- Posty: 173
- Rejestracja: 5 sty 2013, o 21:19
- Lokalizacja: Ruda Śląska
- Kontakt:
Re: Uszczelka pod glowica w210 e430
Łańcuch z czegokolwiek kupisz w środku i tak będzie oryginalny Iwis, nikt inny nie robi tych łańcuchów więc bierz co będzie tańsze. Co do głowicy kup sobie komplety, tylko uważaj bo są 2 lub 3 rodzaje uszczelek pod głowicę.
Re: Uszczelka pod glowica w210 e430
Dziekuje za rady;) rozmawialem z osobami z dwoch warsztatow i w obydwoch mowia ze silnik beda wyciagac do tej roboty takze co jeszcze mozna przy okazji zrobic? Silnik jest caly suchy dodam. Mysle ze jeszcze mozna by Sprawdzic smok pompy oleju i sciagnac miske aby ocenic dol silnika i od razu przedni i tylny uszczelniacz walu bo lubi sobie podciekac.
Re: Uszczelka pod glowica w210 e430
Żeby kompletny rozrząd zrobić trzeba ściągnąć 2 miski i korpus z przodu a jak ściągnął... to wszystko będzie widoczne jak chcesz wszystko na tip top to zmień jeszcze mały łańcuch który napędza smog... chociaż nie wiem czy jest sens... ten ślizg przy łańcuchu będzie najbardziej wytyrany.. uszczelniacze jak najbardziej jedna robota
W210 430 Ava 98/99 WDB2100701A851117
Wejdź
W168 1.9 Ava 99/01 WDB1680321J291632
W210 3.0 TD Ava 98 EX
W210 2.9 TD Eleg 98 EX
Wejdź
W168 1.9 Ava 99/01 WDB1680321J291632
W210 3.0 TD Ava 98 EX
W210 2.9 TD Eleg 98 EX
Re: Uszczelka pod glowica w210 e430
Witam. Auto jest po zrobieniu uszczelek glowicy, wymianie chlodniczki oleju, wszystkie uszczelnienia rowniez te rozrzadu wymienione na nowe lancuch to samo, miska byla sciagana od dolu i bylo czyszczone tam wszystko. Nowy olej nowy plyn. Autem zrobilem moze z 50 km troche go przeciagalem ale nie ostro pokrecilem sie po miescie jednak mam wrazenie ze majonez pod korkiem robi sie w ten sam sposob. Czy mozliwe ze resztki tego majonezu ktore ostaly sie w silniku teraz sie osadzaja na korku oleju i za jakis czas i dlugiej trasie juz przestanie sie tak robic?
Re: Uszczelka pod glowica w210 e430
Teoretycznie jak wszystko wymyłeś to nie, ale z drugiej strony jak było tego trochę w kanałach.... Zmień olej z płukanką i wtedy zobacz czy znów się zbiera.czak111 pisze:Czy mozliwe ze resztki tego majonezu ktore ostaly sie w silniku teraz sie osadzaja na korku oleju i za jakis czas i dlugiej trasie juz przestanie sie tak robic?
Re: Uszczelka pod glowica w210 e430
Pojezdze tak poki co bede jechal dluzsza trase w poniedzialek i po poniedzialku ewentualnie wymienie. Jesli jednak dalej bedzie sie to dziac to wtedy zostaje tylko pekniety kanal wodny w bloku? Glowice byly sprawdzone na szczelnosc przed planowaniem.
Re: Uszczelka pod glowica w210 e430
Jak głowice całe, wymiennik/chłodnica też bo pisałeś, że zmieniałeś to chyba zostaje tylko blok. Z tym, że nie wiem czy jak planujesz dłuższą trasę to nie powinieneś zmienić tego oleju. Jeśli to rzeczywiście są pozostałości po awarii to mogą coś przytkać.czak111 pisze:Pojezdze tak poki co bede jechal dluzsza trase w poniedzialek i po poniedzialku ewentualnie wymienie. Jesli jednak dalej bedzie sie to dziac to wtedy zostaje tylko pekniety kanal wodny w bloku? Glowice byly sprawdzone na szczelnosc przed planowaniem.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 23 gości