Przesiadka z E280 V6 na E220 D oraz kilka pytań

Silniki, skrzynie biegów, przeniesienie napędu, układ chłodzenia.

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

malkontent
Posty: 263
Rejestracja: 8 cze 2011, o 15:58
Lokalizacja: Kraków

Post autor: malkontent »

Pompy nie widzę na tych pikczerach :) , świec są dwa rodzaje : Bosch 0 250 201 054 / 116 mm długości /
0 250 202 142 / 120 mm długości / , pierwsza 80 zł za 1 szt w detalu , druga 64 zł za 1 szt w detalu , musisz podać VIN w sklepie i moc silnika , ja mam 95 KM .
Na pierwsze mam Marek na drugie Lucas
Gawra
Posty: 3045
Rejestracja: 16 gru 2009, o 19:29
Lokalizacja: Puszcza Piska

Post autor: Gawra »

VTR pisze:[

I jeszcze odnośnie tych świec. Chciałbym je dziś wymienić bo będę miał nowego KTS'a i od razu wszystko bym sprawdził.
Jakie kupić świece? Jakiś model lub link do Allegro?
http://archiwum.allegro.pl/oferta/swiec ... 02879.html

Mam takie swiece jak w powyzszym linku Beru 860(oryginal made in germany) i sprzedalbym je ponizej wartosci 6 szt. za 200zl z przesylka
(bezmyslnie kupione i do mojej merc. sie nie nadaja, leza ponad 3 lata stad taka cena)
210 E300TD rok 98 - USA (WDBJF25F6WA492241)
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
Awatar użytkownika
ayreon
Posty: 556
Rejestracja: 9 lut 2013, o 17:47
Lokalizacja: Tczew

Post autor: ayreon »

A co tam się dzieję z wężem od chłodnicy? :zdziwko:
W210 220D Classic '96 Obrazek
W201 2.5 TD ex
tomi382
Posty: 326
Rejestracja: 14 paź 2011, o 03:43
Lokalizacja: Ząbkowice Śląskie

Post autor: tomi382 »

99% lucas a wiecie dlaczego? :D
WDB2021211A601521
Awatar użytkownika
ayreon
Posty: 556
Rejestracja: 9 lut 2013, o 17:47
Lokalizacja: Tczew

Post autor: ayreon »

tomi382,

Filtr oleju nowszego typu - z chłodniczką oleju - a wtedy Bosch się nie zmieści. Chyba, że ktoś wywali samą chłodniczkę.
Filtr paliwa taki, jak do Lucasa, na szybkozłączki.
Nie widać żadnej rzeźby przy potencjometrze gazu, która miała by mechanicznie sterować Boschem

:D
W210 220D Classic '96 Obrazek
W201 2.5 TD ex
tomi382
Posty: 326
Rejestracja: 14 paź 2011, o 03:43
Lokalizacja: Ząbkowice Śląskie

Post autor: tomi382 »

U mnie też filtr paliwa został stary i chlodniczka oleju wywalona. Każdy kto ma boscha lub większosć to bez to blokują potencjometr w pozycji maks. :)
Kolega ma tryb awaryjny wiec lucas 100%. Trzeba wywalić dziadostwo i zaslepic EGRa
WDB2021211A601521
Awatar użytkownika
DirtyHarry
Posty: 708
Rejestracja: 5 wrz 2010, o 15:36
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: DirtyHarry »

2,2D Automat więc Lucas,przeróbka w automacie nie przejdzie.Jeśli padnie to tylko regeneracja.
Kiedyś miałem w manualu,spalanie w mieście ok.9L ON(klima włączona non-stop).
"Gdyby przedni napęd był lepszy,ludzie chodziliby na rękach"
VTR
Posty: 60
Rejestracja: 26 maja 2015, o 19:49
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: VTR »

Super, same dobre wieści. Wymieniałem komplet świec i nic to nie zmieniło. Na dniach jadę na wtryski. Pytanie czy to pomoże? Obecnie jest tak że auto ma swoje dni. Raz odpala na zimnym elegancko i ruszam w trasę, raz jest tak że mogę się bawić kluczykiem 15 minut. Po prostu przekręcam, jest ten stuk i nic. Silnik nie kręci nawet. Powtarzam tę czynność po 10 razy i za którymś tam odpala. No i cały czas przy 130 km/h jest dławienie. Teraz to myślę czy go nie sprzedać skoro jest on skazany na takie koszta. Co myślicie?

Edit: Dlaczego jest on w trybie awaryjnym i jak go pominąć?
Edit2: Zapomniałem o najważniejszym. Po zakupie oczywiście wymieniłem wszystkie płyny i kilka dni temu komputer wywalił mi błąd płynu chłodniczego. OK, sprawdzam i faktycznie gołym okiem było go mało widać. Dolałem więc i następnego dnia sprawdziłem czy nie wycieka, czarno w środku. Wsadziłem palca, płyn był ale dosłownie czarny i gęsty jak smoła. Taka maź że z palca nie schodziło. Wygląda w sumie na olej ale nie ma żadnego zapachu. Ktoś wie co to może być i czym to jest spowodowane? Kiedyś w E320 robiłem ze znajomym chłodnicę bo mu się nagrzewał i pod ciśnieniem ją potraktowaliśmy to wylatywały z niej białe gluty ale to to już porażka.
- W202 C180 manual 1995 - 122KM
- W202 C230 kompressor 1997 - 193KM
- W210 E280 manual 1996 - 204KM
- W210 E220 D automat 1997 - 95KM
- W210 E200 kompressor 1997 - 192KM
- W210 E290 TD 1998 - 129KM
- W210 E220 CDI 2001 - 143KM
+ W210 E320 R6 1996 - 220KM
Awatar użytkownika
Muniek
Posty: 2843
Rejestracja: 15 paź 2012, o 09:36
Lokalizacja: Bydgoszcz/Poznań
Kontakt:

Post autor: Muniek »

Nie ominiesz trybu awaryjnego - trzeba usunąć usterkę. Może bierze ci ten płyn? Albo rzyga jeszcze olejem? Jeśli kupiłeś go za bezcen to proponuję wybrać się tym samochodem w jego ostatnią drogę...
Mercedes-Benz E-klasa W210 E320 3.2 V6 224KM 4Matic Elegance 2001
VIN: WDB2100821X053822
Ex: W210 E270 CDI 170KM 2001
Awatar użytkownika
kid
Posty: 4807
Rejestracja: 5 sty 2012, o 16:09
Lokalizacja: 100licaKochana

Post autor: kid »

Niektórych chyba się nie przekona, że w210, mimo tego, że już stary grzmot to wymaga stówki lub 5 dyszek na diagnostykę bo inaczej to wróżby. Ta gęsta maź to olej zmieszany z płynem, UPG do zrobienia.
Ta ostatnia droga to do Stuttgartu po nowy egzemplarz? :hyhy:
:hyhy:
Obrazek
Awatar użytkownika
mesio14
VIP
Posty: 4170
Rejestracja: 9 maja 2009, o 12:46
Lokalizacja: pleszew

Post autor: mesio14 »

:padam:

[ Dodano: 2015-12-10, 17:46 ]
Swieć Panie nad jego duszą :hyhy:
E 270 CDI 2000r, lift, manual
tomi382
Posty: 326
Rejestracja: 14 paź 2011, o 03:43
Lokalizacja: Ząbkowice Śląskie

Post autor: tomi382 »

VTR jak stuka to zawież do fachowców rozrusznik i bedzie palic od pierwszego.

A jak masz osmolonego palucha to znak że czeka na niego stacja demontażu pojazdów
WDB2021211A601521
LewyPas
Posty: 7
Rejestracja: 18 paź 2015, o 19:04
Lokalizacja: Łódź

Post autor: LewyPas »

Ile za niego dałeś jeśli to nie tajemnica?
Ja kupiłem dwa miesiące temu E290TD 98r. w kombi z ASB (abs, bas, asr, 4x airbag, 4x elek. szyby, elek. lusterka, czujnik deszczu, tempomat, szyberdach) za 4k. i mechanicznie auto jest igła, wszystko porobione - zawieszenia w ogóle nie słychać na tych dziurach itp. Na wszystko mam fv i tylko do roboty jest blacha z zewnątrz (tragedii nie ma). Podłoga i progi są w bdb stanie, nawet pod dywanem.
Więc jak widać, można kupić przysłowiową okazję :)
Co do tej mazi, to uszczelka pod głowicą do sprawdzenia.
Mercedes W202 2.2CDI 125 KM 1999r.
Mercedes S210 2.9TD 129 KM 1998r. ASB,
Mercedes W124 2.5D 94 KM 1991r. ASB.
Bo bez gwiazdy nie ma jazdy!
Awatar użytkownika
Muniek
Posty: 2843
Rejestracja: 15 paź 2012, o 09:36
Lokalizacja: Bydgoszcz/Poznań
Kontakt:

Post autor: Muniek »

LewyPas, każde W210 ma takie wyposażenie bo to podstawa. Mogę Cię zmartwić, ale kupiłeś golasa.
Mercedes-Benz E-klasa W210 E320 3.2 V6 224KM 4Matic Elegance 2001
VIN: WDB2100821X053822
Ex: W210 E270 CDI 170KM 2001
GracKa
Posty: 1046
Rejestracja: 20 sie 2014, o 23:22
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: GracKa »

Muniek pisze:LewyPas, każde W210 ma takie wyposażenie bo to podstawa. Mogę Cię zmartwić, ale kupiłeś golasa.
i przedlifta :rotfl:
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 14 gości