sznajder pisze:Będzie OK !
Ważne że kolega zauważył usterkę .
Większość niestety jeździ na sucho , aż wióry polecą z przekładni .
Wyciek z gniazda półosi to pikuś !
Gorszy temat to nieszczelność główki dyfra , wymiana uszczelniacza , i montaż prawie zawsze skutkuje hałasem przekładni , a i sam wyciek bardzo często nie ustaje .
No i tu minus dla kolegi sznajder, ponieważ część którą wcześniej wymieniłem, to nie uszczelniacz, tylko osłonka metalowa. Uszczelniacz jest w moście jak na tym zdjęciu nr 71. Część kosztowała 21zł w ASO. Dobrze, że na koniec zapytałem gościa dla pewności.
W weekend się za to zabieram. Może jakąś fotorelację zapodam po robocie.
Mam jeszcze problem z doborem oleju do mostu bo w ASO kosztuje 170zł za litr nr 001 989 17 03. Nie ma zamiennika FEBI.
Doradzicie do kupić? Lepkość ma być 75W80 czy jakoś tak.
Załączniki
Jest W203 C180T kompressor
.:WDB2032461F829195:.
ex W210 Classic '97 E200T - LPG Stag 300
.:WDB2102351A504364:.
sznajder pisze:Wyciek z gniazda półosi to pikuś !
Gorszy temat to nieszczelność główki dyfra , wymiana uszczelniacza , i montaż prawie zawsze skutkuje hałasem przekładni , a i sam wyciek bardzo często nie ustaje .
Cieknie mi olej od strony wału to dużo trudniej uszczelnic?
Może ktoś podesłać rysunek z epc taki jak w tym temacie ale z uwzględnieniem simeringow od strony walu a nie półosi?
Dzięki z góry!
W210 E220 CDI 00' AVANTGARDE sedan with automatic transmission in color Tansanitblau (359)
Jak u siebie zmieniałem uszczelnienia to trzeba było most ściągnąć. Z tego co pamiętam to trzeba wyciągnąć to do czego przykręcasz ośkę żeby wymienić te uszczelnienie. Roboty przy tym nie ma dużo tylko strasznie upierdliwe są pierścienie w środku żeby szło to powyciągać i potem składanie tego też upierdliwe. Dużo piwerka na uspokojenie i idzie zrobić
hmmm pierścienie ja to myślałem że to trzeba spuścić olej ,odkręcić śróby ośki ,opuścić most wyjąć ośkę stary uszczelniacz oczyścić wszystko założyć nowy włożyć ośkę skręcić most zalać olejem świeżym i to wszystko a tu jakieś pierścienie coś chyba dam radę
Jak otworzysz most (ta klapka z tyłu) to żeby wyciągnąć to do czego przykręcasz ośkę to trzeba w środku taki pierścień wyciągnąć taki sam jak się wyciąga żeby szło łożysko w kole wyciągnąć tylko że mniejszy chyba to się nazywa pierścień segera czy coś w ten deseń :p jest trochę zabawy żeby potem wcelować i to założyć tak żeby nie wpadło do środka ale wykonalne