Wyciek z okolic mostu po najechaniu na worek

Silniki, skrzynie biegów, przeniesienie napędu, układ chłodzenia.

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

Awatar użytkownika
wasiliew
Doradca VIP
Posty: 3484
Rejestracja: 20 kwie 2008, o 20:51
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: wasiliew »

sznajder pisze:Będzie OK !
Ważne że kolega zauważył usterkę .
Większość niestety jeździ na sucho , aż wióry polecą z przekładni .
Wyciek z gniazda półosi to pikuś !
Gorszy temat to nieszczelność główki dyfra , wymiana uszczelniacza , i montaż prawie zawsze skutkuje hałasem przekładni , a i sam wyciek bardzo często nie ustaje .
No i tu minus dla kolegi sznajder, ponieważ część którą wcześniej wymieniłem, to nie uszczelniacz, tylko osłonka metalowa. Uszczelniacz jest w moście jak na tym zdjęciu nr 71. Część kosztowała 21zł w ASO. Dobrze, że na koniec zapytałem gościa dla pewności.

W weekend się za to zabieram. Może jakąś fotorelację zapodam po robocie.

Mam jeszcze problem z doborem oleju do mostu bo w ASO kosztuje 170zł za litr nr 001 989 17 03. Nie ma zamiennika FEBI.

Doradzicie do kupić? Lepkość ma być 75W80 czy jakoś tak.
Załączniki
most uszczelniacz.JPG
Jest W203 C180T kompressor
.:WDB2032461F829195:.

ex W210 Classic '97 E200T - LPG Stag 300
.:WDB2102351A504364:.
devil_inside
Posty: 860
Rejestracja: 28 lip 2011, o 11:31
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: devil_inside »

Motula kosztuje 1/4 tego co podałeś. A najtańsze oleje we Wro, masz na Międzyleskiej (teren Hydrobudowy).
Awatar użytkownika
wasiliew
Doradca VIP
Posty: 3484
Rejestracja: 20 kwie 2008, o 20:51
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: wasiliew »

devil_inside pisze:Motula kosztuje 1/4 tego co podałeś.
Podaj konkretny spełniający normę 235.7! Znalazłem taki ale nie zdążę przed weekendem zamówić FUCHS TITAN SINTOPOID FE 75W-85 ; API GL 5

[ Dodano: 2011-12-12, 00:53 ]
Niestety z wymianą uszczelniacza poległem :(
Jest W203 C180T kompressor
.:WDB2032461F829195:.

ex W210 Classic '97 E200T - LPG Stag 300
.:WDB2102351A504364:.
Pussey
Posty: 1007
Rejestracja: 6 sty 2009, o 15:31
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Pussey »

a co dokładnie się stało ?
pytam, bo sam planuje podejść do tematu :|
Awatar użytkownika
wasiliew
Doradca VIP
Posty: 3484
Rejestracja: 20 kwie 2008, o 20:51
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: wasiliew »

Pussey pisze:a co dokładnie się stało ?
Aby wymienić uszczelniacz trzeba wyjmować most :zalamany: Dlatego dałem sobie spokój.

Zmieniłem olej, wyczyściłem wszystko dookoła, dolałem uszczelniacz (Wynn's) i jeździ :]
Jest W203 C180T kompressor
.:WDB2032461F829195:.

ex W210 Classic '97 E200T - LPG Stag 300
.:WDB2102351A504364:.
Awatar użytkownika
phan
Posty: 421
Rejestracja: 20 kwie 2011, o 13:29
Lokalizacja: Poznań

Post autor: phan »

sznajder pisze:Wyciek z gniazda półosi to pikuś !
Gorszy temat to nieszczelność główki dyfra , wymiana uszczelniacza , i montaż prawie zawsze skutkuje hałasem przekładni , a i sam wyciek bardzo często nie ustaje .
Cieknie mi olej od strony wału to dużo trudniej uszczelnic?
Może ktoś podesłać rysunek z epc taki jak w tym temacie ale z uwzględnieniem simeringow od strony walu a nie półosi?
Dzięki z góry!
W210 E220 CDI 00' AVANTGARDE sedan with automatic transmission in color Tansanitblau (359)

Obrazek
d1tomas
Posty: 792
Rejestracja: 27 gru 2014, o 21:14
Lokalizacja: Wiązów

Post autor: d1tomas »

Od strony wału jest tylko jeden rozmiar 40-70/76-11/13,5
vin WDB2100101A153256
qoompel
Doradca
Posty: 3888
Rejestracja: 7 mar 2009, o 07:46
Lokalizacja: Chrząszczyrzewoszyce

Post autor: qoompel »

phan pisze: rysunek z epc taki jak w tym temacie ale z uwzględnieniem simeringow od strony walu

Obrazek
Szukasz pomocy? Pisz poprawnie!

Obrazek
Sawi1181
Posty: 92
Rejestracja: 6 cze 2016, o 13:53
Lokalizacja: Konin Wlkp.

Re: Wyciek z okolic mostu po najechaniu na worek

Post autor: Sawi1181 »

witam u mnie podobna sytuacja co u kolegi poci się most z prawej strony i pytanie czy muszę opuszczać most by wymienić uszczelniacz z prawej strony ??
Z przodu gwiazda lepsza jazda :serce:

WDB2100351B047039
Awatar użytkownika
benha
Posty: 877
Rejestracja: 15 mar 2016, o 00:35
Lokalizacja: Rybnik

Re: Wyciek z okolic mostu po najechaniu na worek

Post autor: benha »

Jak u siebie zmieniałem uszczelnienia to trzeba było most ściągnąć. Z tego co pamiętam to trzeba wyciągnąć to do czego przykręcasz ośkę żeby wymienić te uszczelnienie. Roboty przy tym nie ma dużo tylko strasznie upierdliwe są pierścienie w środku żeby szło to powyciągać i potem składanie tego też upierdliwe. Dużo piwerka na uspokojenie i idzie zrobić ;)
S210 E230 Avantgarde (12.1996) VIN: WDB2102371A318812
Sawi1181
Posty: 92
Rejestracja: 6 cze 2016, o 13:53
Lokalizacja: Konin Wlkp.

Re: Wyciek z okolic mostu po najechaniu na worek

Post autor: Sawi1181 »

kurde szkoda że to trzeba most ściągnąć ale cóż cóż :D trzeba to trzeba :P
Z przodu gwiazda lepsza jazda :serce:

WDB2100351B047039
Awatar użytkownika
benha
Posty: 877
Rejestracja: 15 mar 2016, o 00:35
Lokalizacja: Rybnik

Re: Wyciek z okolic mostu po najechaniu na worek

Post autor: benha »

Nie zapomnij o oleju do mostu bo trzeba go trochę rozbebeszyć i olej ucieknie ;)
S210 E230 Avantgarde (12.1996) VIN: WDB2102371A318812
Sawi1181
Posty: 92
Rejestracja: 6 cze 2016, o 13:53
Lokalizacja: Konin Wlkp.

Re: Wyciek z okolic mostu po najechaniu na worek

Post autor: Sawi1181 »

nie no to to wiem zamówie uszczelniacz i olej :) niedługo bede w domku to zaczne majstrowanie :P
Z przodu gwiazda lepsza jazda :serce:

WDB2100351B047039
Sawi1181
Posty: 92
Rejestracja: 6 cze 2016, o 13:53
Lokalizacja: Konin Wlkp.

Re: Wyciek z okolic mostu po najechaniu na worek

Post autor: Sawi1181 »

hmmm pierścienie ja to myślałem że to trzeba spuścić olej ,odkręcić śróby ośki ,opuścić most wyjąć ośkę stary uszczelniacz oczyścić wszystko założyć nowy włożyć ośkę skręcić most zalać olejem świeżym i to wszystko :/ a tu jakieś pierścienie coś :/ chyba dam radę
Z przodu gwiazda lepsza jazda :serce:

WDB2100351B047039
Awatar użytkownika
benha
Posty: 877
Rejestracja: 15 mar 2016, o 00:35
Lokalizacja: Rybnik

Re: Wyciek z okolic mostu po najechaniu na worek

Post autor: benha »

Jak otworzysz most (ta klapka z tyłu) to żeby wyciągnąć to do czego przykręcasz ośkę to trzeba w środku taki pierścień wyciągnąć :P taki sam jak się wyciąga żeby szło łożysko w kole wyciągnąć tylko że mniejszy ;) chyba to się nazywa pierścień segera czy coś w ten deseń :p jest trochę zabawy żeby potem wcelować i to założyć tak żeby nie wpadło do środka ale wykonalne ;)
S210 E230 Avantgarde (12.1996) VIN: WDB2102371A318812
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości