WYSTRZELIŁ ZBIORNICZEK WYRÓWNAWCZY CHŁODNICY
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
WYSTRZELIŁ ZBIORNICZEK WYRÓWNAWCZY CHŁODNICY
WITAM POSIADAM AUTO MERCEDES W 210 E230 97R AUTOMAT.
MAM TAKI PROBLEM, DZIS STOJĄC DŁUGO WE WARSZAWSKICH KORKACH TEMPERATURA PODESZŁA POD CZERWONE POLE, GDY RUSZYŁEM ZE SWIATEŁ NA PROSTYM ODCINKU, TEM. SPADŁA DO 85(NORMALNIE NA TRASIE TRZYMA TEM. 80-85). ZOSTAWIŁEM SAMOCHÓD NA PARKINGU I PO 2 MINUTACH WYSADZIŁO MI ZBIORNICZEK WYRÓWNAWCZY CHŁODNICY- PEKŁ NA CAŁEJ DŁUGOŚCI.PROSZĘ O POMOC, CO MOGLO BYC TEGO PRZYCZYNA????.NADMIENIAM IZ WENTYLATOR OBRACAL SIE Z PREDKOSCIA SILNIKA.TERMOSTAT WYMIENIANY 5 MIESIECY TEMU - FIRMY WAHLER. CZY KTOS BY MÓGŁ POLECIĆ KOGOŚ Z WARSZAWY DO NAPRAWY TEGO I CZY TRZEBA CAŁA CHLODNICE WYMIENIC CZY TYLKO ZBIORNICZEK???
MAM TAKI PROBLEM, DZIS STOJĄC DŁUGO WE WARSZAWSKICH KORKACH TEMPERATURA PODESZŁA POD CZERWONE POLE, GDY RUSZYŁEM ZE SWIATEŁ NA PROSTYM ODCINKU, TEM. SPADŁA DO 85(NORMALNIE NA TRASIE TRZYMA TEM. 80-85). ZOSTAWIŁEM SAMOCHÓD NA PARKINGU I PO 2 MINUTACH WYSADZIŁO MI ZBIORNICZEK WYRÓWNAWCZY CHŁODNICY- PEKŁ NA CAŁEJ DŁUGOŚCI.PROSZĘ O POMOC, CO MOGLO BYC TEGO PRZYCZYNA????.NADMIENIAM IZ WENTYLATOR OBRACAL SIE Z PREDKOSCIA SILNIKA.TERMOSTAT WYMIENIANY 5 MIESIECY TEMU - FIRMY WAHLER. CZY KTOS BY MÓGŁ POLECIĆ KOGOŚ Z WARSZAWY DO NAPRAWY TEGO I CZY TRZEBA CAŁA CHLODNICE WYMIENIC CZY TYLKO ZBIORNICZEK???
E230-LPG STAG 300 PLUS ELEGANCE AUTOMAT
VECTRA A 2.0 LPG 89r
VECTRA A 2.0 LPG 89r
gdy odkrece korek i dmuchne weżykiem odpowietrzajacym to powietrze idzie lekko, natomiast gdy dmucham przy zakreconym korku, powietrze idzie ale bardzo ciezko. Na wolnych obrotach przy otwartym korku płyn nie idzie do góry,ani nie ida babelki- to chyba uszczelka ok?????
E230-LPG STAG 300 PLUS ELEGANCE AUTOMAT
VECTRA A 2.0 LPG 89r
VECTRA A 2.0 LPG 89r
Panowie a korek przy zbiorniczku wyrównawczym, przecież są rożne korki(90,120,140) w zależności od ciśnienia jak jest duże ciśnienie to podnosi sprzeżyne i puszcza płyn górnym małym węzem, (sprawdz korek, jaki powinien byc w oryginale..)
Pozatym kolega ma LPG co daje wyższą temp silnika, na gazie - spalanie, wtedy czasem moze pojsc uszczelka pod głowica jak sie przegrzeje silnik...bo na LPG sie podnosi wyzej temp.
Czatek82 a czemu dopusciłes zeby do 120 sie zagotował :shock: trzeba było nawiew gorącego powietrza puścic do kabiny, woda w silniku wrzała i cisnienie było niesamowite...
Pozatym kolega ma LPG co daje wyższą temp silnika, na gazie - spalanie, wtedy czasem moze pojsc uszczelka pod głowica jak sie przegrzeje silnik...bo na LPG sie podnosi wyzej temp.
Czatek82 a czemu dopusciłes zeby do 120 sie zagotował :shock: trzeba było nawiew gorącego powietrza puścic do kabiny, woda w silniku wrzała i cisnienie było niesamowite...
Ex: W124 200E '88 , w210 220D'96
- tonidriver
- Posty: 9114
- Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
- Lokalizacja: Wrocław
Zawiesił sie zaw.bezpieczeństwa w korku i dlatego ciśnienie przekroczyło granice przyzwoitości. I duup!
A to że sie przegrzał.....no upał był dzisiaj. Włącza sie grzanie kabiny i otwiera okna, jak pisał wcześniej merlin.
W Skodzie(.. ....) często sie tak ratowalem. Hej!
A to że sie przegrzał.....no upał był dzisiaj. Włącza sie grzanie kabiny i otwiera okna, jak pisał wcześniej merlin.
W Skodzie(.. ....) często sie tak ratowalem. Hej!
Ważne jest aby jechać ! Niech pełny wtrysk będzie z wami!! E300 TD aftomat 1998 Classic
licznik: zostało niewiele do 400 !!
Stalówka S320/2004
licznik: zostało niewiele do 400 !!
Stalówka S320/2004
Przy 1.4 bara woda wrze powyżej 120 stC albo cos w okolicy. TAk wyliczone by upuszczało parę ale bez gotowania. Ale jak dupnie to płyn zamienia sie w pare wybuchowo jako ciecz przegrzana. Tyle teorji. A teraz szukaj baniaczek nowy oraz przyczyny zagotowania. Hej!
Ważne jest aby jechać ! Niech pełny wtrysk będzie z wami!! E300 TD aftomat 1998 Classic
licznik: zostało niewiele do 400 !!
Stalówka S320/2004
licznik: zostało niewiele do 400 !!
Stalówka S320/2004
przyczyna to tak jak fabek i toni wspomniali wyzej najprawdopodobniej, ja moge tylko dodac ze silnik z LPG(szczególnie jak ma zły skład mieszanki) nagrzewa sie szybciej w korkach przy takich upałach bo temperatura spalania LPG jest wyzsza niz benzyny i uszczelki czasem lecą...wypominałem to w wątku o LPG...
Ex: W124 200E '88 , w210 220D'96
na razie dziĘKI.NAJLEPRZE JEST TO ZE ZBIORNICZEK WYSTRZELIŁ PO 3 MIN.OD ZGASZENIA AUTA A TEMP.GDY STAWAŁEM SAMOCHODEM BYŁA W OKOLICY 90 STOPNI.TERMOSTAT BYŁ WYMIENIANY ,WIATRAK LATA NA WOLNYCH OBROTACH Z PREDKOŚCIA SILNIKA.WODA ANI OLEJ NIC OSTATNIO NIE UBYWAŁO.TEN ZBIORNICZEK DA SIE SAMEMU WYMIENIĆ???CZY ON JEST ZGRZEWANY Z CHŁODNICĄ????
E230-LPG STAG 300 PLUS ELEGANCE AUTOMAT
VECTRA A 2.0 LPG 89r
VECTRA A 2.0 LPG 89r
- tonidriver
- Posty: 9114
- Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
- Lokalizacja: Wrocław
CZATEK82 przyjechałeś na parking i ciśnienie bylo duże. Zgasiłeś auto i w bloku woda sie zagotowała stąd wzrost ciśnienia. U mnie jest pod zbiorniczkiem pompka elektryczna która jakiś czas pracuje po zgaszeniu auta zeby obieg był. Powtarzam skoro wystrzelił to korek napewno do wymiany lub poprostu zmęczony plastik zbiorniczka.Pękł ze starości.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 41 gości