Uciekający płyn chłodzący
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
[quote="windykatorek"]uszczelniacz na uszczelke nie da kompletnie nic , pomysla jakie cisnienie wytwarza sie miedzy garnkami , nic tego nie uratuje , a olej po co ??? jak nie przybywaolej to jest ok woada idzie do cylindra i tam sie spala/quote]
Dzisiaj zauwazylem wode w oleju czyli sie nie spala!!![/b]
Dzisiaj zauwazylem wode w oleju czyli sie nie spala!!![/b]
W210 E24O
Avantgarde
1999
Avantgarde
1999
- tonidriver
- Posty: 9114
- Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
- Lokalizacja: Wrocław
ta wlasnie nierowna praca motoru, moze byc oznaka przedmuchow pod uszczelka. czy ten objaw nasila sie z rana gdy silnik jest zimny?tonidriver pisze:Troche odkopie bo mój problem daje sie we znaki coraz bardziej. Znika płyn@woda ze zbiorniczka. Wycieków brak. Czasem na wolnych obrotach delikatnie rzuca motorem tak jakby ktoś go lekko kopał. Czy to moze być uszczelka pod głowicą ?
jak duzo wody ubywa? powiedzmy na 100km.
kopci na bialo?
w oleju jest woda?
nawet Ci powiem ciekawostke, jezeli faktycznie uszczelka poszla to na 1 i 6 cylindrze.
STAR DIAGNOSIS C3/C4 NAPRAWA | CHIPTUNING STAGE1 DPF_OFF EGR_OFF ADBLUE_OFF
- tonidriver
- Posty: 9114
- Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
- Lokalizacja: Wrocław
podczas pracy na zimnym jeszcze odkręć korek zbiornika wyrówn. i poszpakuj na bąbelki; jak nie ma --to idź na piwo z radosci. Są bąbelki spalinowe --idź na gorzałę z rozpaczy, bo to przedmuchy z głowicy.
Ponadto możesz miec wyciek zasychający czyli taki co podłogi nie dosięga. Zasycha na korpusie silnika. 1 litr /100 km to pasuje. Hej!
Ponadto możesz miec wyciek zasychający czyli taki co podłogi nie dosięga. Zasycha na korpusie silnika. 1 litr /100 km to pasuje. Hej!
Ważne jest aby jechać ! Niech pełny wtrysk będzie z wami!! E300 TD aftomat 1998 Classic
licznik: zostało niewiele do 400 !!
Stalówka S320/2004
licznik: zostało niewiele do 400 !!
Stalówka S320/2004
baca, wcale nie musi widac zadnych babli w plynie chlodniczym, moze isc plyn bezposrednio do cylindra.
przydaloby sie odkrecic kolektor dolotowy i zobaczyc jak maja sie weze od chlodnicy oleju, czesto guma tam parcieje ze wzgeldu na wilgoc i wysoka temperature. jezeli stamtad kapie to bezposrednio na blok, wiec odparowywuje.
przydaloby sie odkrecic kolektor dolotowy i zobaczyc jak maja sie weze od chlodnicy oleju, czesto guma tam parcieje ze wzgeldu na wilgoc i wysoka temperature. jezeli stamtad kapie to bezposrednio na blok, wiec odparowywuje.
STAR DIAGNOSIS C3/C4 NAPRAWA | CHIPTUNING STAGE1 DPF_OFF EGR_OFF ADBLUE_OFF
FAbek, Szpiegu, jakie do cylindra??? To jak dziura jak zapałka to sie do cylindra naleje ale wówczas odpala na biało jak cholera. A jak jest przeciek gazów do chłodzenia to gdzies musza wyjść. A gdzie???
Toni, powąchaj zbiornik wyrówn.
Hej! (i wejdź w posiadanie flaszki i kilku piw na wszelki wypadek)
Toni, powąchaj zbiornik wyrówn.
Hej! (i wejdź w posiadanie flaszki i kilku piw na wszelki wypadek)
Ważne jest aby jechać ! Niech pełny wtrysk będzie z wami!! E300 TD aftomat 1998 Classic
licznik: zostało niewiele do 400 !!
Stalówka S320/2004
licznik: zostało niewiele do 400 !!
Stalówka S320/2004
- tonidriver
- Posty: 9114
- Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
- Lokalizacja: Wrocław
Do kabiny gdyby ciekło to chyba z nagrzewnicy ale teraz ciepło nagrzewnica off wiec niema takiej opcji.Fabek u mnie niema chlodnicy oleju Nigdzie pod maską niema znaków wycieków.Nawet suchych.Baca w zbiorniczku cisza jak makiem zasiał.Dodam iż czasem auto łapie muła jakbym jechał we 4 osoby a czasem idzie jak burza i to chyba ma związek z uszczelką pod głowicą... Dzisiaj popuściłem korek od zbiorniczka temperatura poszła milimetr wyzej. Pojezdze tak troche i dam znać.
No to sprawdź korek zbiorniczka wyr.
To jest ukąd zamknięty i po nagrzaniu ma tam wzrastac ciśnienie jeżeli korek jest szczelny. Jeżeki jest mały nawet przeciek to powstanie efekt czajnika--kiedys odparuje wszystko.
Czy odkręcając na gorąco jest syknięcie??? (ostrożnie, przez szmatke odkręcaj bo może siknąć) Hej!
To jest ukąd zamknięty i po nagrzaniu ma tam wzrastac ciśnienie jeżeli korek jest szczelny. Jeżeki jest mały nawet przeciek to powstanie efekt czajnika--kiedys odparuje wszystko.
Czy odkręcając na gorąco jest syknięcie??? (ostrożnie, przez szmatke odkręcaj bo może siknąć) Hej!
Ważne jest aby jechać ! Niech pełny wtrysk będzie z wami!! E300 TD aftomat 1998 Classic
licznik: zostało niewiele do 400 !!
Stalówka S320/2004
licznik: zostało niewiele do 400 !!
Stalówka S320/2004
- tonidriver
- Posty: 9114
- Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
- Lokalizacja: Wrocław
baca te nasze 3.0 motorki maja w/g mnie wade konstrukcyjna. chodzi o to, ze bardzo blisko 6-stego cylindra jest kanal wodny i zawsze musi przedmuchac w najmniej oczekiwanym momencie. widziales kiedys goly blok tego 3.0?? :-> i wcale nie bedzie olej do wody szedl, ani woda do oleju. malo tego - w zbiorniku wyrownawczym wcale nie bedzie bulgotac!baca pisze:FAbek, Szpiegu, jakie do cylindra??? To jak dziura jak zapałka to sie do cylindra naleje ale wówczas odpala na biało jak cholera.
toni czekalem az napiszesz, ze moc stracil. moim zdaniem uszczelka do roboty.
STAR DIAGNOSIS C3/C4 NAPRAWA | CHIPTUNING STAGE1 DPF_OFF EGR_OFF ADBLUE_OFF
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 40 gości