Uciekający płyn chłodzący

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

ancorp
Posty: 27
Rejestracja: 19 sty 2009, o 12:42
Lokalizacja: Twierdza Wrocław

Post autor: ancorp »

Haryztybetu pisze:Domyślam się, że taki sam ale o marke mi bardziej chodzi, bo słyszalem żeby nie lać borygo tylko jakiś lepsiejszy. Co polecacie (jakiej firmy) do mercedesa E300 TD '97.
Pozdrawiam :-)
Ja mam nalane Petrygo i jest gicio.
S210 Elegance 300 TD 97r.

WDB2102251A426392
Awatar użytkownika
baca
Posty: 3684
Rejestracja: 11 lis 2008, o 18:59
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: baca »

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a38 ... 4d3ec.html
--do dupy ta fotka ale to i tak sukces że sie udało.
--tak kurde wygląda stara chłodnica. Jak to sie uszkodziło???? cholera wie!
Ale jest nówka po kosztach czyli do 1000 zł. Przy okazji laleczce pogrzebali tu i tam w podwoziu , drążki, tulejki i inne pierdółki i tera to dopiero płynie po wertepach.
A to co mi pyrczało co to się któryś strażnik słowa pienił, to napinacz paska i dopiero jak go siłownik olejowy napiął to alternator światełka rozjaśniał.

Obrazek
Fabek, czy to sie da załatać??? Hej!
Ważne jest aby jechać ! Niech pełny wtrysk będzie z wami!! E300 TD aftomat 1998 Classic
licznik: zostało niewiele do 400 !!
Stalówka S320/2004
Awatar użytkownika
fabek
Moderator
Posty: 9462
Rejestracja: 3 lip 2008, o 19:07
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: fabek »

cos niezle przywalilo w chlodnice. jakby mlotkiem.

uszkodzenie naprawde nieduze, az szkoda kupowac nowa. jakby to ladnie podprostowac, wyczyscic i zalutowac tym:

http://allegro.pl/item551750657_lutowan ... ratis.html

dobrze zalac na okolo te pekniecie i bedzie trzymalo.

a jak nie czujesz sie na sile to spece od spawania metali biora jakies 50-70zl za 1cm2 aluminium. ja bym sprobowal, nie masz nic do stracenia.
STAR DIAGNOSIS C3/C4 NAPRAWA | CHIPTUNING STAGE1 DPF_OFF EGR_OFF ADBLUE_OFF
Awatar użytkownika
baca
Posty: 3684
Rejestracja: 11 lis 2008, o 18:59
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: baca »

Fabek, ja juz mam nówke zamontowana . A ta wyklepie i na strych, niech leży, jeść nie woła. Hej!
Ważne jest aby jechać ! Niech pełny wtrysk będzie z wami!! E300 TD aftomat 1998 Classic
licznik: zostało niewiele do 400 !!
Stalówka S320/2004
Awatar użytkownika
avandgarde
Posty: 4665
Rejestracja: 14 lut 2008, o 23:43
Lokalizacja: PL

Post autor: avandgarde »

Nie zalana zaśniedzieje i pożytku z niej nie będzie. :lol:
E320 cdi kombi AVANTGARDE
Instalacje DAS/XENTRY
EPC11/2018
WIS 10/2020
STAR FINDER 2016 Off
SD-MEDIA Ulimited
XDOS OpenShell- 3/2022
WIS Standalone- WIN 7 i XP 7/2021
C3 ,C4-Vediamo , Monaco
FDOK calculator 2018
Xentry Special Calculator 2018
Awatar użytkownika
baca
Posty: 3684
Rejestracja: 11 lis 2008, o 18:59
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: baca »

Teraz sie dowiedziałem że chłodnica nówka do mojego podróba może 400zet kosztować. Możliwe to ??? A mam teraz z firmy Polcar za ok. 650 zet. Znacie taka firmę???
Hej!
Ważne jest aby jechać ! Niech pełny wtrysk będzie z wami!! E300 TD aftomat 1998 Classic
licznik: zostało niewiele do 400 !!
Stalówka S320/2004
Awatar użytkownika
avandgarde
Posty: 4665
Rejestracja: 14 lut 2008, o 23:43
Lokalizacja: PL

Post autor: avandgarde »

baca pisze:Teraz sie dowiedziałem że chłodnica nówka do mojego podróba może 400zet kosztować. Możliwe to ??? A mam teraz z firmy Polcar za ok. 650 zet. Znacie taka firmę???
Hej!
Ja znam, sam się tam w niektóre graty uzbrajam.
E320 cdi kombi AVANTGARDE
Instalacje DAS/XENTRY
EPC11/2018
WIS 10/2020
STAR FINDER 2016 Off
SD-MEDIA Ulimited
XDOS OpenShell- 3/2022
WIS Standalone- WIN 7 i XP 7/2021
C3 ,C4-Vediamo , Monaco
FDOK calculator 2018
Xentry Special Calculator 2018
maniek.K
Posty: 16
Rejestracja: 12 lis 2008, o 15:45
Lokalizacja: Norwegia

Post autor: maniek.K »

Witam wszystkich mam problem z uciekajacym plynem chlodniczym prawdobodobnie uszczelka pod glowica (kopci na bialo) czy ktos zna jakis dorazny sposob zeby przejechac jeszcze bez wymiany uszczelki okolo 1000km :!: .Pozdrawiam
W210 E24O
Avantgarde
1999
Awatar użytkownika
windykatorek
Doradca VIP
Posty: 2580
Rejestracja: 5 kwie 2008, o 19:26
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: windykatorek »

nic nie pomoze tylko zaswinisz układ odkrec lekko korek na 1 zabek nie bedzie robił cisnienia i bedzie mniej wody uciekało i rura w droge , w bagaznik wsadz dwie 5 litrowe wody
Mondeo HB 2007 1.8 duratec
JEŻDŻE FORDEM BO JESTEM LORDEM :)
Awatar użytkownika
fabek
Moderator
Posty: 9462
Rejestracja: 3 lip 2008, o 19:07
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: fabek »

maniek.K pisze:ktos zna jakis dorazny sposob zeby przejechac jeszcze bez wymiany uszczelki okolo 1000km
wlej uszczelniacz liqui moly. chyba jedyny dobry i skuteczny w przypadku malych nieszczelnosci, korek poluzuj jak mowi windy.
STAR DIAGNOSIS C3/C4 NAPRAWA | CHIPTUNING STAGE1 DPF_OFF EGR_OFF ADBLUE_OFF
maniek.K
Posty: 16
Rejestracja: 12 lis 2008, o 15:45
Lokalizacja: Norwegia

Post autor: maniek.K »

A co sadzicie o tym zeby wymienic olej przed trasa?
W210 E24O
Avantgarde
1999
Awatar użytkownika
windykatorek
Doradca VIP
Posty: 2580
Rejestracja: 5 kwie 2008, o 19:26
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: windykatorek »

uszczelniacz na uszczelke nie da kompletnie nic , pomysla jakie cisnienie wytwarza sie miedzy garnkami , nic tego nie uratuje , a olej po co ??? jak nie przybywaolej to jest ok woada idzie do cylindra i tam sie spala
Mondeo HB 2007 1.8 duratec
JEŻDŻE FORDEM BO JESTEM LORDEM :)
maniek.K
Posty: 16
Rejestracja: 12 lis 2008, o 15:45
Lokalizacja: Norwegia

Post autor: maniek.K »

Mialem wlasnie na mysli jak bedzie przybywac plynu w oleju ale jesli mowisz ze plyn wyparuje to ok. Ale czy olej nie straci swoich wlasciwosci?
W210 E24O
Avantgarde
1999
Awatar użytkownika
Lysy68
Posty: 74
Rejestracja: 17 lut 2009, o 22:02
Lokalizacja: R-ce

Post autor: Lysy68 »

witam.
wczoraj po odpalenu silnika ciepłego wyświetlilo mi sie COOLING-CHECK LEVEL.
Dojechałem do domu około 2,5 km.po zgaszeniu chciałem sprawdzic poziom płynu.odkrecałem korek delikatnie bo wiadomo cisnienie psiukało i płyn zaczoł wywalac do góry.co jest najciekawsze to było go az pod korek.odpaliłem auto i zauważyłem ze wentylator kręci sie na małych obrotach,klimatronic ustawiony na 17 *C a temperatura silnika delikatnie nad 80*C ale cały czas tak jest.
Apropo tych grzybków od klimy czy one zawsze są gorące(nagrzane od silnika)
Czy to normalne czy coś nie tak?!
Lysy68
MB E220 CDI (105 kw) Kombi Lift 2001-automat :)
Awatar użytkownika
windykatorek
Doradca VIP
Posty: 2580
Rejestracja: 5 kwie 2008, o 19:26
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: windykatorek »

grzybki zawsze sa gorące , zapowietrzony układ najprawdopodobnie, najczesciej wywala p[łyn jak uszcz pod glowica puszcza, ale tu raczej to wykluczam
Mondeo HB 2007 1.8 duratec
JEŻDŻE FORDEM BO JESTEM LORDEM :)
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 35 gości