Temperatura
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
- windykatorek
- Doradca VIP
- Posty: 2580
- Rejestracja: 5 kwie 2008, o 19:26
- Lokalizacja: Gdynia
- windykatorek
- Doradca VIP
- Posty: 2580
- Rejestracja: 5 kwie 2008, o 19:26
- Lokalizacja: Gdynia
nie wiem co jest moduł albo przekaznik przepuszczam że moduł pod lewa lampa zdejmiesz atrape lampy i bedzie przykrecony do zderzaka , spr moduł podjechac na złom i podłaczyć inny , a jak jest tylko0 przekaznik to moze robi pyk i jest nadpieczony i nie załącza wyczyscic wymienic przekaznik groszowa sprawa, silnik went odpiąc z kostki i podłaczyc na krótko do aku zobaczyc czy chodzi
Mondeo HB 2007 1.8 duratec
JEŻDŻE FORDEM BO JESTEM LORDEM
JEŻDŻE FORDEM BO JESTEM LORDEM
- windykatorek
- Doradca VIP
- Posty: 2580
- Rejestracja: 5 kwie 2008, o 19:26
- Lokalizacja: Gdynia
Miało być prosto, oczywiście tak nie było. Nowy regulator został podłączony i..... LIPA, wentylator nie chodził. Miernik pokazywał napięcie na wtyczce do której podłacza się wentylator, ale pod obciązeniem napięcia już nie było. Ściągneliśmy puszkę z bezpiecznikami żeby sprawdzić czy wszystkie kable są ok - były OK. Przejrzeliśmy wszystkie bezpieczniki (łacznie z tymi od klimy) - wsio OK. Komputer podpięty do Merca - nie pokazywał żadnych błędów. Ostatnią deską ratunku było podpięcie wentylatora do wtyczki "na sztywno" (za pomoca kawałka kabla) iiii ... ruszyło i teraz działa (oczywiście wszystko już jest normalnie popodłączane). Cud albo niemiecka technologia Teraz tylko dojść dlaczego komputer pokazuje czasami za wysoki poziom oleju (wg. bagnetu olej jest w połowie podziałki) - ale to już do innego tematu.
- windykatorek
- Doradca VIP
- Posty: 2580
- Rejestracja: 5 kwie 2008, o 19:26
- Lokalizacja: Gdynia
Nawiazujac do wczesniejszego :-)
masz racje ze nie peka glowica bo plyn im blizej slinika tym cieplejszy i podczas jazdy nawet przy niskiej temp w duzym obiegu czesc plynu jest podgrzana, no i po otwarciu duzego obiegu mimo wszystko nastepuje mieszanie w efekcie czeego do silnika nie wpada zimny plyn.
Co do wisko to nie twierdze ze to nowoczesniejsze czy lepsze rozwiazanie ;-) twierdze tylko ze u mnie w 3 autach nigdy nie sprawialo zadnych probelmow, nawet w korchach i upalach, prucz jednego przypadku kiedy mialem problem z czujnikiem temp ktory podawal sygnal dla lozyska wiatraka co owocowalo brakiem jego pracy.
Co do czujnika temp. w W210 ( i innych) to w CDI jest on umieszczony w obudowie termostatu, nie jestem pewien jak jest w benzynach ale raczej ten sam system.
masz racje ze nie peka glowica bo plyn im blizej slinika tym cieplejszy i podczas jazdy nawet przy niskiej temp w duzym obiegu czesc plynu jest podgrzana, no i po otwarciu duzego obiegu mimo wszystko nastepuje mieszanie w efekcie czeego do silnika nie wpada zimny plyn.
Co do wisko to nie twierdze ze to nowoczesniejsze czy lepsze rozwiazanie ;-) twierdze tylko ze u mnie w 3 autach nigdy nie sprawialo zadnych probelmow, nawet w korchach i upalach, prucz jednego przypadku kiedy mialem problem z czujnikiem temp ktory podawal sygnal dla lozyska wiatraka co owocowalo brakiem jego pracy.
Co do czujnika temp. w W210 ( i innych) to w CDI jest on umieszczony w obudowie termostatu, nie jestem pewien jak jest w benzynach ale raczej ten sam system.
A6 Avant 2.5TDI
W210 220CDI
były
W201 2.0E
W124 250D
W126 500SE
W210 220CDI
były
W201 2.0E
W124 250D
W126 500SE
Witam Mam pewien problem Mam mercedesa E 290 tdi rok 98 i temperatura w układzie chłodzenia nie przekracza 60 stopni co moze byc? nie tak jezeli termostat to mam pytanie czy w tym modelu trzeba kupic termostat z obudowa czy sam termostat? i jakies wskazówki co do wymiany ? on znajduje sie przy bloku silnika?
-
- Posty: 15
- Rejestracja: 20 lip 2008, o 22:05
- Lokalizacja: Radomsko
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości