Temperatura

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

Awatar użytkownika
windykatorek
Doradca VIP
Posty: 2580
Rejestracja: 5 kwie 2008, o 19:26
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: windykatorek »

no to elektryk zobacz w skrzynce na podszybiu bezpiecznik f20 30/50A
Mondeo HB 2007 1.8 duratec
JEŻDŻE FORDEM BO JESTEM LORDEM :)
SnoopyPL
Posty: 11
Rejestracja: 6 lip 2008, o 20:11
Lokalizacja: Police

Post autor: SnoopyPL »

1. Napewno wentylator elektryczny
2. Na 99% przyczyną jest pewnie wentylator, wogóle się nie załącza. Słychać tylko takie "pyk", wentylator drgnie i koniec. Chyba że się załącza pod wpływem wyższej temperatury niż ok 85* (dzisiaj nie miałem gdzie go rozgrzać bardziej)
Awatar użytkownika
windykatorek
Doradca VIP
Posty: 2580
Rejestracja: 5 kwie 2008, o 19:26
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: windykatorek »

nie wiem co jest moduł albo przekaznik przepuszczam że moduł pod lewa lampa zdejmiesz atrape lampy i bedzie przykrecony do zderzaka , spr moduł podjechac na złom i podłaczyć inny , a jak jest tylko0 przekaznik to moze robi pyk i jest nadpieczony i nie załącza wyczyscic wymienic przekaznik groszowa sprawa, silnik went odpiąc z kostki i podłaczyc na krótko do aku zobaczyc czy chodzi
Mondeo HB 2007 1.8 duratec
JEŻDŻE FORDEM BO JESTEM LORDEM :)
SnoopyPL
Posty: 11
Rejestracja: 6 lip 2008, o 20:11
Lokalizacja: Police

Post autor: SnoopyPL »

Sprawa powoli się wyjaśnia, byłem dzisiaj z tym u elektryka, wentylator po podłączeniu do akumulatora śmiga aż miło, bezpieczniki ok, elektryk stwierdził że uszkodzony jest regulator obrotów wentylatora ( 680zł nowy :( ). Jutro wymieniam, dam znać jak poszło
Awatar użytkownika
windykatorek
Doradca VIP
Posty: 2580
Rejestracja: 5 kwie 2008, o 19:26
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: windykatorek »

680 przestań!!!!!!!!!! używka do klimatronika koszt 150 a do ciebie wiecej jak 100 nie zapłacisz , zrób se wycieczke nad morze to ci dam namiar na moduły uzywane w trojmiescie albo obacz allegro
Mondeo HB 2007 1.8 duratec
JEŻDŻE FORDEM BO JESTEM LORDEM :)
Awatar użytkownika
fabek
Moderator
Posty: 9463
Rejestracja: 3 lip 2008, o 19:07
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: fabek »

u mnie temperatura nie przekracza 80st. dodam, ze nie mam klimy.
SnoopyPL
Posty: 11
Rejestracja: 6 lip 2008, o 20:11
Lokalizacja: Police

Post autor: SnoopyPL »

Miało być prosto, oczywiście tak nie było. Nowy regulator został podłączony i..... LIPA, wentylator nie chodził. Miernik pokazywał napięcie na wtyczce do której podłacza się wentylator, ale pod obciązeniem napięcia już nie było. Ściągneliśmy puszkę z bezpiecznikami żeby sprawdzić czy wszystkie kable są ok - były OK. Przejrzeliśmy wszystkie bezpieczniki (łacznie z tymi od klimy) - wsio OK. Komputer podpięty do Merca - nie pokazywał żadnych błędów. Ostatnią deską ratunku było podpięcie wentylatora do wtyczki "na sztywno" (za pomoca kawałka kabla) iiii ... ruszyło :) i teraz działa (oczywiście wszystko już jest normalnie popodłączane). Cud albo niemiecka technologia :P Teraz tylko dojść dlaczego komputer pokazuje czasami za wysoki poziom oleju (wg. bagnetu olej jest w połowie podziałki) - ale to już do innego tematu.
Awatar użytkownika
windykatorek
Doradca VIP
Posty: 2580
Rejestracja: 5 kwie 2008, o 19:26
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: windykatorek »

może wentylator był zastały podłaczyłes odrazu pod 12 i dostał kopa , moduł podaje napięcie pomału i nie miał siły nim zakrecic
Mondeo HB 2007 1.8 duratec
JEŻDŻE FORDEM BO JESTEM LORDEM :)
Awatar użytkownika
JAD
VIP
Posty: 23
Rejestracja: 24 cze 2008, o 13:54
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: JAD »

Nawiazujac do wczesniejszego :-)

masz racje ze nie peka glowica bo plyn im blizej slinika tym cieplejszy i podczas jazdy nawet przy niskiej temp w duzym obiegu czesc plynu jest podgrzana, no i po otwarciu duzego obiegu mimo wszystko nastepuje mieszanie w efekcie czeego do silnika nie wpada zimny plyn.

Co do wisko to nie twierdze ze to nowoczesniejsze czy lepsze rozwiazanie ;-) twierdze tylko ze u mnie w 3 autach nigdy nie sprawialo zadnych probelmow, nawet w korchach i upalach, prucz jednego przypadku kiedy mialem problem z czujnikiem temp ktory podawal sygnal dla lozyska wiatraka co owocowalo brakiem jego pracy.

Co do czujnika temp. w W210 ( i innych) to w CDI jest on umieszczony w obudowie termostatu, nie jestem pewien jak jest w benzynach ale raczej ten sam system.
A6 Avant 2.5TDI
W210 220CDI

były
W201 2.0E
W124 250D
W126 500SE
crazytom
Posty: 8
Rejestracja: 23 lis 2008, o 18:54
Lokalizacja: Tuchow

Post autor: crazytom »

Witam Mam pewien problem Mam mercedesa E 290 tdi rok 98 i temperatura w układzie chłodzenia nie przekracza 60 stopni co moze byc? nie tak jezeli termostat to mam pytanie czy w tym modelu trzeba kupic termostat z obudowa czy sam termostat? i jakies wskazówki co do wymiany ? on znajduje sie przy bloku silnika?
Oliva

Post autor: Oliva »

crazytom pisze:kupic termostat z obudowa czy sam termostat?
sam wkład, w Intercarsie ok.60pln
crazytom
Posty: 8
Rejestracja: 23 lis 2008, o 18:54
Lokalizacja: Tuchow

Post autor: crazytom »

ja juz kupiłem ten wkład tylko nie brałem sie za to bo nie chciałem roz grzebac , to jest przy bloku zaraz tak ? ja miałem wczesniej 124 i wymieniałem sam a teraz chce przy okularze wymienic
Oliva

Post autor: Oliva »

Jest mniej więcej w tym samym miejscu co w W124. Koniec grubego górnego węża wychodzącego z chłodnicy :-D
crazytom
Posty: 8
Rejestracja: 23 lis 2008, o 18:54
Lokalizacja: Tuchow

Post autor: crazytom »

ok dzieki :)
W210 E220 CDI
kasiaaa350
Posty: 15
Rejestracja: 20 lip 2008, o 22:05
Lokalizacja: Radomsko

Post autor: kasiaaa350 »

Witam wszystkich!co do tego termostatu to czytając wasze odpowiedzi zaczynam się martwic bo u mnie najwyższa granica to 50. Po skończonej jeździe gdy wyłączę silnik po prawej stronie silnika coś buczy przez chwilę.Proszę o pomoc co to może być?Dziękuję.
Kasiaaa
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości