ogrzewanie w 300 td problem

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

Awatar użytkownika
WojtekS85
Posty: 862
Rejestracja: 21 wrz 2013, o 18:20
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: WojtekS85 »

Obejrzałem ten filmik i możemy działać :rotfl:
Tydzień będzie auto rozbabrane ale zrobimy :hyhy:
Może że faktycznie bierzesz odemnie moje oko.
Co do ceny dogadamy się :hyhy:
HONDA CBR RR900
Kto ryzykuje, żyje krótko, kto nie ryzykuje, nie żyje wcale!
VIN: WDB2102251A692520
Obrazek
b4rth3zz
Posty: 83
Rejestracja: 8 sie 2015, o 08:18
Lokalizacja: Szamotuły

Post autor: b4rth3zz »

u mnie problem rozwiązany, padły zaworki. Wymieniłem i jest ok :D
Jest: W210 Avantgarde 300TD kombi z ASB, W168 1.7 CDI
W210 VIN: WDB2102251A854158
W168 VIN: WDB1680081J494885
Awatar użytkownika
WojtekS85
Posty: 862
Rejestracja: 21 wrz 2013, o 18:20
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: WojtekS85 »

b4rth3zz Jak rozkręciłeś zaworki miałeś w nich płyn chłodniczy?
HONDA CBR RR900
Kto ryzykuje, żyje krótko, kto nie ryzykuje, nie żyje wcale!
VIN: WDB2102251A692520
Obrazek
b4rth3zz
Posty: 83
Rejestracja: 8 sie 2015, o 08:18
Lokalizacja: Szamotuły

Post autor: b4rth3zz »

miałem "płyn" który niestety okazał się wodą, nie wiem co za kretyn zrobił coś takiego ale myślałem że udusze

Zaworki tylko odkręciłem od węży i wymieniłem na inne, nie bawiłem sie w rozkręcanie, ale z węży leciało trochę płynu
Jest: W210 Avantgarde 300TD kombi z ASB, W168 1.7 CDI
W210 VIN: WDB2102251A854158
W168 VIN: WDB1680081J494885
Awatar użytkownika
WojtekS85
Posty: 862
Rejestracja: 21 wrz 2013, o 18:20
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: WojtekS85 »

b4rth3zz u ciebie był płyn w zaworkach a u Lipa6 po rozkręceniu zaworków sucho :/
Wydaje mi się że płyn chłodniczy nie dochodzi u niego do zaworków :/
HONDA CBR RR900
Kto ryzykuje, żyje krótko, kto nie ryzykuje, nie żyje wcale!
VIN: WDB2102251A692520
Obrazek
b4rth3zz
Posty: 83
Rejestracja: 8 sie 2015, o 08:18
Lokalizacja: Szamotuły

Post autor: b4rth3zz »

z tego co pamiętam to jest tam jakaś pompka co podaje płyn, może ona zawiniła
Jest: W210 Avantgarde 300TD kombi z ASB, W168 1.7 CDI
W210 VIN: WDB2102251A854158
W168 VIN: WDB1680081J494885
Awatar użytkownika
WojtekS85
Posty: 862
Rejestracja: 21 wrz 2013, o 18:20
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: WojtekS85 »

b4rth3zz jeśli ci chodzi o pompę REST to ona nie ma wpływu na podawanie płynu do nagrzewnicy.
Działa tylko w momencie postoju na wyłączonym silniku.
Miałem ją uszkodzoną a ogrzewanie było.
Nie dawno naprawiłem bo niekiedy czekam na żonę pod jej pracą a zimno zaczyna się robić :/
HONDA CBR RR900
Kto ryzykuje, żyje krótko, kto nie ryzykuje, nie żyje wcale!
VIN: WDB2102251A692520
Obrazek
Awatar użytkownika
tonidriver
Posty: 9114
Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: tonidriver »

WojtekS85 pisze:Działa tylko
działa cały czas po odpaleniu silnika
Awatar użytkownika
WojtekS85
Posty: 862
Rejestracja: 21 wrz 2013, o 18:20
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: WojtekS85 »

tonidriver dziękuje że mnie poprawiłeś ale to nie zmienia faktu że pompa REST nie jest potrzebna do ogrzewania podczas pracy silnika :)
HONDA CBR RR900
Kto ryzykuje, żyje krótko, kto nie ryzykuje, nie żyje wcale!
VIN: WDB2102251A692520
Obrazek
Awatar użytkownika
tonidriver
Posty: 9114
Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: tonidriver »

WojtekS85, ja mam wrażenie,że na wolnych obrotach wydajniej grzeje niż miałem uszkodzoną pompkę
Awatar użytkownika
WojtekS85
Posty: 862
Rejestracja: 21 wrz 2013, o 18:20
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: WojtekS85 »

tonidriver kwestia silnika.
Czym większy tym lepiepiej grzeje na niskich obrotach bez pompy.
Ja przynajmniej w mojej trzysecie chłodzonej visco nie zauważyłem różnicy.
Ale na postoju przy zgaszonym silniku TAK :)
HONDA CBR RR900
Kto ryzykuje, żyje krótko, kto nie ryzykuje, nie żyje wcale!
VIN: WDB2102251A692520
Obrazek
romek61
Doradca VIP
Posty: 1131
Rejestracja: 14 kwie 2009, o 16:18
Lokalizacja: tychy

Post autor: romek61 »

Pompka elektryczna w obiegu płynu chłodniczego jest wykorzystywana również do chłodzenia głowicy . Ma to znaczenie dla trwałości głowicy w silnikach OM606. Działa cały czas po załączeniu silnika i wypompowuje płyn chłodniczy z głowicy.
S210 E300 TD automat 1998 r
WDB2102251A584732
_______________________________________
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 37 gości