Moderatorzy: SuperBuster11 , zibi2210
konrad90
Posty: 10 Rejestracja: 3 sty 2015, o 21:14
Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: konrad90 » 3 sty 2015, o 21:26
witam, mam problem bo grzeje się grubo ponad 80 stopni pod następną kreskę, w czasie jazdy skacze wyżej. Ponad to jak już się nagrzeje to przewód prowadzący do termostatu jest zimny tak samo jak przewody prowadzące do elektrozaworów. Nie ma ciepłego powietrza w kabinie. Świeżo wymieniłem termostat oraz płyn chłodniczy.
ayreon
Posty: 556 Rejestracja: 9 lut 2013, o 17:47
Lokalizacja: Tczew
Post
autor: ayreon » 3 sty 2015, o 21:50
Na początek wejdź na główną stronę forum i popatrz dobrze, co powinieneś zrobić po rejestracji, a przed pisaniem nowych tematów.
Inaczej zagrzeje Ci się do czerwoności pasek pod nickiem
W210 220D Classic '96
W201 2.5 TD ex
kid
Posty: 4807 Rejestracja: 5 sty 2012, o 16:09
Lokalizacja: 100licaKochana
Post
autor: kid » 3 sty 2015, o 22:00
a potem wpisać w wyszukiwarkę "300td grzeje się" - znaleźć odpowiedź na swoje pytanie ... i w ten sposób nie tworzyć kolejnego tematu o grzaniu się 300td
marekK
Posty: 112 Rejestracja: 27 gru 2014, o 20:38
Lokalizacja: P-Z
Post
autor: marekK » 3 sty 2015, o 22:02
kid pisze: a potem wpisać w wyszukiwarkę "300td grzeje się" - znaleźć odpowiedź na swoje pytanie ... i w ten sposób nie tworzyć kolejnego tematu o grzaniu się 300td
konrad90
Posty: 10 Rejestracja: 3 sty 2015, o 21:14
Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: konrad90 » 4 sty 2015, o 00:49
Jacy mądrzy. Jestem pełen podziwu
romek61
Doradca VIP
Posty: 1131 Rejestracja: 14 kwie 2009, o 16:18
Lokalizacja: tychy
Post
autor: romek61 » 4 sty 2015, o 15:09
konrad90 , Ty się nie obrażaj, porządek na forum musi być.
konrad90 pisze: Świeżo wymieniłem termostat oraz płyn chłodniczy.
Masz zapowietrzony układ chłodzenia silnika. Na forum znajdziesz opis jak go odpowietrzyć.
S210 E300 TD automat 1998 r
WDB2102251A584732
_______________________________________
michal.goclawsk
Posty: 170 Rejestracja: 10 sty 2014, o 16:15
Lokalizacja: Pułtusk
Post
autor: michal.goclawsk » 4 sty 2015, o 16:58
Dokładnie, pojeździj trochę z odkręconym korkiem. Powinno pomóc.
WIN: WDB2100041A226348
MB 1996 r, 2,2D. 500tys km.
konrad90
Posty: 10 Rejestracja: 3 sty 2015, o 21:14
Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: konrad90 » 4 sty 2015, o 21:06
Ale juz odpowietrzalem układ po wymianie płynu, czyli by znaczyło ze nie wystarczajaco?
ayreon
Posty: 556 Rejestracja: 9 lut 2013, o 17:47
Lokalizacja: Tczew
Post
autor: ayreon » 4 sty 2015, o 21:08
A z jakiego powodu wymieniałeś termostat? Jest na pewno sprawny?
Przed wymianą też się grzał?
W210 220D Classic '96
W201 2.5 TD ex
stanleym210
Posty: 1887 Rejestracja: 14 wrz 2010, o 16:22
Lokalizacja: siedlce, mazowieckie
Post
autor: stanleym210 » 4 sty 2015, o 21:09
michal.goclawsk pisze: Dokładnie, pojeździj trochę z odkręconym korkiem. Powinno pomóc.
To jest układ ciśnieniowy i ma się odpowietrzyć sam kiedy jest w układzie nadciśnienie.
Trzeba sprawdzić korek na zbiorniczku czy ma drożne zaworki.
Mercedes W210 ELEGANCE,
poj. 3,2 Pb + lpg,
wersja z USA
duży wypas, 1999 r.
Mercedesami jeżdżę od 1995 r
konrad90
Posty: 10 Rejestracja: 3 sty 2015, o 21:14
Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: konrad90 » 4 sty 2015, o 21:17
Przed wymianą było to samo. A termostat nowy wsadzony
ayreon
Posty: 556 Rejestracja: 9 lut 2013, o 17:47
Lokalizacja: Tczew
Post
autor: ayreon » 4 sty 2015, o 21:22
Jak mocno się grzeje silnik, pompka elektryczna na powrocie z nagrzewnicy działa?
Objaw, jakby pompa wody nie tłoczyła, ale w tych rocznikach chyba jeszcze nie pakowali plastikowych wirników... Ale niech ktoś potwierdzi?
W210 220D Classic '96
W201 2.5 TD ex
konrad90
Posty: 10 Rejestracja: 3 sty 2015, o 21:14
Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: konrad90 » 4 sty 2015, o 21:26
A czy to możliwe żeby przez elektrozawory układ się nie wypełniał do końca płynem
stanleym210
Posty: 1887 Rejestracja: 14 wrz 2010, o 16:22
Lokalizacja: siedlce, mazowieckie
Post
autor: stanleym210 » 4 sty 2015, o 21:29
A zawory wogóle pracują.Sprawdzał to ktoś.Dochodzi do nich napięcie?
Mercedes W210 ELEGANCE,
poj. 3,2 Pb + lpg,
wersja z USA
duży wypas, 1999 r.
Mercedesami jeżdżę od 1995 r
konrad90
Posty: 10 Rejestracja: 3 sty 2015, o 21:14
Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: konrad90 » 4 sty 2015, o 21:46
stanleym210 pisze: A zawory wogóle pracują.Sprawdzał to ktoś.Dochodzi do nich napięcie?
No właśnie, jutro sprawdze i napisze.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości