Forum Mercedes E klasa W210

Mercedes klasy E \"Okularnik\" (1995 - 2002)


Teraz jest 4 maja 2016, o 02:49

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 1 sty 2009, o 19:43 
Offline

Dołączył(a): 30 gru 2008, o 22:21
Posty: 37
Lokalizacja: Płock
Witam mam MB W210 2,9 TD. Ubywa płyn w chłodnicy po przejechaniu ok. 1000km musiałem dolać 2l. Nie zauważyłem wycieków. Dodatkowo zauważyłem gęsty olej (jakby smar) na korku i ściankach zbiornika wyrównawczego. Czy to uszczelka pod głowicą? Dodam, że temperatura silnika cały czas na jednakowym poziomie pow. 80, olej czysty, przewody od chłodnicy miękie, w trakcie pracy silnika nawet na wyższych obrotach poziom płynu w zbiorniku nie zmienia się nic nie bulgocze. Bardzo proszę o jakieś sugestie.

_________________
W210 2,9 TD Avantgarde
WDB2102171A546236


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 1 sty 2009, o 20:00 
Offline
Doradca VIP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 kwi 2008, o 18:26
Posty: 2623
Lokalizacja: Gdynia
uszczelka albo peknieta głowica

_________________
Mondeo HB 2007 1.8 duratec
JEŻDŻE FORDEM BO JESTEM LORDEM :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 1 sty 2009, o 21:21 
Offline

Dołączył(a): 30 gru 2008, o 22:21
Posty: 37
Lokalizacja: Płock
O rany!!! Pęknięta głowica? Uszczelkę przeżyję bo się psychicznie nastawiałem ;-) . Nie wiem jak jest zbudowana taka głowica, czy kanały olejowe są obok wodnych?, czy w takim przypadku pęka ściana między nimi? Co się dzieje z płynem skoro olej czysty? natomiast jest na odwrót: olej w płynie (niewiele)! Jaki koszt głowicy? Poproszę o kontakt do dobrego machanika, który mógłby to poprawnie zdiagnozować i naprawić w rejonach Płock-Warszawa. Z góry dziękuję za odpowiedzi.

_________________
W210 2,9 TD Avantgarde
WDB2102171A546236


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 1 sty 2009, o 21:36 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 lip 2008, o 18:07
Posty: 9197
Lokalizacja: Olsztyn
na 99% peknieta uszczelka, glowice w 2.9td sa mocne i raczej male szanse, ze pekla, no chyba ze kiedys byl przegrzany.

_________________
PARTS.MBCLUB.PL CENNIK 2015 | STAR DIAGNOSIS C3/C4 / NAPRAWA / XENTRY


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 25 sty 2009, o 20:17 
Offline

Dołączył(a): 30 gru 2008, o 22:21
Posty: 37
Lokalizacja: Płock
Witam ponownie.
Wreszcie usterka usunięta :mrgreen: Okazało się, że ani uszczelka pod głowicą, ani głowica, tylko uszkodzony podgrzewacz paliwa, który jest przykręcony do obudowy filtra oleju. Podgrzewacz był pęknięty, był wyciek płynu na zewnątrz bezpośrednio na silnik, więc większość odparowywało i dlatego nie zauważyłem wycieku pod autem, co prawda widziałem dymienie spod górnej osłony silnika ale myślałem, że to przewody przelewowe puszczają. Dodatkowo paliwo przedostawało się do płynu i stąd to tłuste w zbiorniku. Używany podgrzewacz udało mi się kupić za 80zł. Ot i cała naprawa.

_________________
W210 2,9 TD Avantgarde
WDB2102171A546236


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 19 kwi 2009, o 16:46 
Offline
VIP

Dołączył(a): 8 lip 2008, o 20:14
Posty: 90
Lokalizacja: nysa
witam,
u mnie koledzy podobny problem tzn. jak kupiule,m auto uciakal plyn chlodniczy ale malo tak moze pol litra na 1000km,po jakims czasie dolalem taki srodek uszczelniajacy uklad (alen ie opilki do chlodnicy, tylko jasno brazawy plyn,troche gesty. Po tym ustalo uciekanie ale za teraz po przejechaniu 8000km ubylo moze szklanka plynu albo nawet mniej. Zauwazylem ze obok pompy wodnej jest mokro, dodatkowo uszcz. pod 1 tlokiem tez jest jakby wilgotna i jest taka dziwna maż jakby smar rozrobiony a ropa, poprostu brudne, zaolejone miejsce. Zastanawiam sie czy nie warto wymnienic uszczelki pod glowica, dodam ,ze palil cala zime pieknie, chodzi rowno, nie kopci a przewody wonde owszem sa nabrzmiale, lae tylko jak jest upal, chodzi klima i zrobie ponad 100km. Sytuacje chcialem przyblizyc za pomoca fotek, nie sa moze b. wyrazne , lae moze cos poradzicie. Jesli sie okaze ze uszczelka napiszcie jakiej firmy najchetniej kupilbym org. i ile taka uszczelka kosztuje. Dzieki z gory. pozdrawiam


Załączniki:
Zdjęcie015.jpg
Zdjęcie015.jpg [ 79.17 KiB | Przeglądane 232 razy ]
Zdjęcie009.jpg
Zdjęcie009.jpg [ 107.65 KiB | Przeglądane 219 razy ]
Zdjęcie008.jpg
Zdjęcie008.jpg [ 93.14 KiB | Przeglądane 205 razy ]
Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 19 kwi 2009, o 20:14 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 lut 2008, o 23:43
Posty: 4669
Lokalizacja: PL
bizarr1 napisał(a):
witam,
u mnie koledzy podobny problem tzn. jak kupiule,m auto uciakal plyn chlodniczy ale malo tak moze pol litra na 1000km,po jakims czasie dolalem taki srodek uszczelniajacy uklad (alen ie opilki do chlodnicy, tylko jasno brazawy plyn,troche gesty. Po tym ustalo uciekanie ale za teraz po przejechaniu 8000km ubylo moze szklanka plynu albo nawet mniej. Zauwazylem ze obok pompy wodnej jest mokro, dodatkowo uszcz. pod 1 tlokiem tez jest jakby wilgotna i jest taka dziwna maż jakby smar rozrobiony a ropa, poprostu brudne, zaolejone miejsce. Zastanawiam sie czy nie warto wymnienic uszczelki pod glowica, dodam ,ze palil cala zime pieknie, chodzi rowno, nie kopci a przewody wonde owszem sa nabrzmiale, lae tylko jak jest upal, chodzi klima i zrobie ponad 100km. Sytuacje chcialem przyblizyc za pomoca fotek, nie sa moze b. wyrazne , lae moze cos poradzicie. Jesli sie okaze ze uszczelka napiszcie jakiej firmy najchetniej kupilbym org. i ile taka uszczelka kosztuje. Dzieki z gory. pozdrawiam


Środek uszczelniający ma za zadanie zwiększenia gęstości płynu.A co za tym idzie zapycha nagrzewniczkę a w starszych autach chłodnicę.Osobiście nie zalecam zalewanie tego specyfiku.Za dawnych czasów do stara 25 wlewało się musztardę albo fusy z kawy to eliminowało wycieki z układu chłodniczego.Ale wtedy jeszcze nie wiedziałem że będę jezidził mercem :mrgreen:

_________________
E320 cdi kombi AVANTGARDE
A 169 cdi ELEGANCE

Instalacja DAS/XENTRY
EPC-WIS-ASRA STAR FINDER
SD-MEDIA
XDOS OpenShell- WIN 7
C3 ,C4


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 20 kwi 2009, o 07:21 
Offline
VIP

Dołączył(a): 8 lip 2008, o 20:14
Posty: 90
Lokalizacja: nysa
Ale czy moge tak jezdzic ,czy powinienem juz robic ta uszczelke?bo pytanie ile jeszcze tak pojezdzi, aby sie nie okazalo gdzies w trasie na wakacjach ze wydmucha ja calkiem? I drugie moje pytanie jesli ja wymieniac jaka jest najlepsza czy oryginalna czy jakas inna i jaka jest cena takiej uszczelki?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 20 kwi 2009, o 07:43 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 lut 2008, o 23:43
Posty: 4669
Lokalizacja: PL
Im szybciej zrobisz tym lepiej i mniejsze koszty dla ciebie.

_________________
E320 cdi kombi AVANTGARDE
A 169 cdi ELEGANCE

Instalacja DAS/XENTRY
EPC-WIS-ASRA STAR FINDER
SD-MEDIA
XDOS OpenShell- WIN 7
C3 ,C4


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 20 kwi 2009, o 07:48 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 lip 2008, o 18:07
Posty: 9197
Lokalizacja: Olsztyn
jezeli masz przedmuchy spod uszeczlki glowicy to wszelkie uszczelniacze to dorazny sposob i w zaden sposob nie mozna traktowac tego jako poprawnej naprawy. jak cos to uzyj uszczelniacza w plynie LIQUI MOLY, dobry i nie zakituje nagrzewnicy.

_________________
PARTS.MBCLUB.PL CENNIK 2015 | STAR DIAGNOSIS C3/C4 / NAPRAWA / XENTRY


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


sklep motoryzacyjny





Oferta części samochodowych w MotoCentrum.pl
Powered by phpBB3® Forum Software © phpBB Group