Forum Mercedes E klasa W210

Mercedes klasy E \"Okularnik\" (1995 - 2002)


Teraz jest 24 lip 2017, o 09:37

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9008 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 558, 559, 560, 561, 562, 563, 564 ... 601  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 10 sty 2017, o 14:03 
Offline

Dołączył(a): 3 cze 2013, o 12:38
Posty: 4857
Lokalizacja: CRA
Pochwały: 9
Może faktycznie blokują mu się przyciski w pilocie i załączony pozostaje dłuższy czas ostatni przyciśnięty przez co zjada dość szybko baterie. A i poważniejsze konsekwencje grożą bo rybka ma (o ile dobrze pamiętam) 200 tyś cykli.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 10 sty 2017, o 15:04 
Offline
Doradca
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 wrz 2016, o 20:45
Posty: 1083
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 31
zibi2210 napisał(a):
rr6 napisał(a):
Szybkie pytanie odnośnie baterii do kluczyka "rybki". Strasznie szybko mi się rozładowują, a kupiłem (chyba) oryginalne Duracell'e.
Bateria powinna być 3V o symbolu 2025? Czy są może jakieś "o większej pojemności" które pasują?
Dodam, że baterie kupiłem z dobrą datą ważności więc to nie z powodu leżakowania ich latami.
Taka bateria jest w oryginale.CR2025.
Kup baterie Panasonic CR2025.Kupuję tylko te i nie ma z nimi problemu.Sprawdż miernikiem jaki jest poziom nowej baterii.Powinien być na poziomie 3.33V.Są o większej pojemności ale ich nie włożysz bo są grubsze.W oryginale są dwie baterie CR2025. 25 to wysokość/grubość 2.5mm takiej baterii.I wchodzą do pilota dwie.Chyba ze masz zwarcie w pilocie i to jest powodem szbkiego rozładowania.


Jak wyjmę baterię i dokładnie je wytrę to znów działa porządnie. Czyli coś z kontaktem. Kluczyk ma nową (oczywiście nieoryginalną) obudowę, ale na starej było dokładnie tak samo.
Kluczyk po "serwisie" - elektronika sprawdzona, raczej winne są baterie. Możliwe, że muszę coś podłożyć coś albo kupić baterie innego producenta które lepiej trzymają wymiar.

Piasek napisał(a):
Może faktycznie blokują mu się przyciski w pilocie i załączony pozostaje dłuższy czas ostatni przyciśnięty przez co zjada dość szybko baterie. A i poważniejsze konsekwencje grożą bo rybka ma (o ile dobrze pamiętam) 200 tyś cykli.


Możliwe. Muszę tylko jakoś to sprawdzić. Jak coś to wyślę kluczyk do hippolo na przelutowanie styczników (chyba za 10zł można kupić komplet).

_________________
>>> W210 E240 Elegance lift - WDB2100621B237554 <<<

>>> O płukankach do oleju <<< - >>> Klasyfikacja parametrów olejów silnikowych <<< - >>> Jaki olej do ...... <<<


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 10 sty 2017, o 19:00 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 lis 2014, o 13:45
Posty: 478
Lokalizacja: podkarpackie
Pochwały: 10
Tak sie zastanawiam, dlaczego przy większych pojemnościach silników w W210 zastosowane są 2 wentylatory przed chlodnicami a w mniejszych tylko 1 wentylator od wewnątrz.
Kwestia tylko i wyłącznie braku miejsca w silnikach 6 i 8 cylindrowych czy moze są inne zalety zastosowania takiego rozwiązania?

_________________
E270 CDI 2001 - 207 KM / 471 NM

WDB2100161B452225


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 10 sty 2017, o 19:37 
Offline

Dołączył(a): 3 cze 2013, o 12:38
Posty: 4857
Lokalizacja: CRA
Pochwały: 9
Po mojemu może to być podyktowane samym rozmiarem: że jeden musiałby być ogromny, prędkość obrotowa, wibracje, precyzja wykonania, tunele osłonowe, a po co kiedy można zastosować dwa mniejsze i zrobią to samo. A takie zagonione do roboty V8 potrafi generować ciepła z którym w upalnych klimatach albo dniach może być problem.
BMW stosowało przez wiele lat jeden i dawał radę ale wymagał jakichś kosztownych sprzęgieł wiskotycznych itp.
Chyba "osiołki" w W210 miały też wiskozę ?? Nie czasem ?
Może po prostu taniej zamontować dwa mniejsze, elektryczne. Poza tym pewnie układy klimatyczne w pojazdach wymagały skutecznych wentylatorów wychładzających do precyzyjnego działania i to zapewne najpewniejszy powód


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 10 sty 2017, o 21:06 
Offline

Dołączył(a): 16 gru 2009, o 19:29
Posty: 2987
Lokalizacja: Puszcza Piska
Pochwały: 10
No - "czyseta" ma 2 elektryczne z przodu i jedna viskoze z tylu :/

_________________
210 E300TD rok 98 - USA (WDBJF25F6WA492241)
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 10 sty 2017, o 22:48 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 mar 2016, o 00:35
Posty: 781
Lokalizacja: Rybnik
Pochwały: 27
e230 ma jeden z tyłu elektryczny :p

_________________
S210 E230 Avantgarde (12.1996) VIN: WDB2102371A318812
E230 na sprzedaż https://www.otomoto.pl/oferta/mercedes-benz-klasa-e-w210-s210-e230-avantgarde-ID6yVMFz.html


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 10 sty 2017, o 22:51 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 mar 2016, o 00:35
Posty: 781
Lokalizacja: Rybnik
Pochwały: 27
rr6 napisał(a):
Szybkie pytanie odnośnie baterii do kluczyka "rybki". Strasznie szybko mi się rozładowują, a kupiłem (chyba) oryginalne Duracell'e.
Bateria powinna być 3V o symbolu 2025? Czy są może jakieś "o większej pojemności" które pasują?
Dodam, że baterie kupiłem z dobrą datą ważności więc to nie z powodu leżakowania ich latami.


Jak po przetarciu znowu działa to może popiskaj kontakt sprayem, może zpobiegnie gubieniu kontaktu

_________________
S210 E230 Avantgarde (12.1996) VIN: WDB2102371A318812
E230 na sprzedaż https://www.otomoto.pl/oferta/mercedes-benz-klasa-e-w210-s210-e230-avantgarde-ID6yVMFz.html


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 10 sty 2017, o 23:29 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 cze 2013, o 19:40
Posty: 1039
Lokalizacja: Oslo - Ekeberg
Pochwały: 3
A moja E55 ma tak jak 3seta dwa śmigła z przodu i wiskozę w środku...

Ale Panowie, nie mylcie pojęć... Śmigła są dwa, ale napędzane jednym silnikiem i służą z tego co zauważyłem głównie do klimy... Ewentualnie jako wspomaganie wentylatora na wiskozie...

A co do Rybki, to ja mam jedną bakterie w rybce...
Taka rybka:

Obrazek

_________________
--> E55 AMG USA <-- VIN - WDBJF74J1YB087954
--> Moja EX gwiazdka Smoked Silver <--
--> Forum motoryzacyjne dla Polaków w Norwegii 4hjul.pl <--


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 11 sty 2017, o 09:56 
Offline

Dołączył(a): 16 gru 2009, o 19:29
Posty: 2987
Lokalizacja: Puszcza Piska
Pochwały: 10
Hubi W210 napisał(a):
Ale Panowie, nie mylcie pojęć... Śmigła są dwa, ale napędzane jednym silnikiem i służą z tego co zauważyłem głównie do klimy...

]


Oczywista, oczywistość ze, tak to zaprojektowano :hyhy:

_________________
210 E300TD rok 98 - USA (WDBJF25F6WA492241)
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 11 sty 2017, o 10:01 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 lis 2014, o 13:45
Posty: 478
Lokalizacja: podkarpackie
Pochwały: 10
Czyli wychodzi na to, że w zależności od silnika są:
- 2 z przodu + wisko z tyłu
lub:
- 1 elektryczny z tyłu.

U mnie w 2.7 CDI jest właśnie 1 elektryczny z tyłu, dlatego zastanawiam się nad tym który system jest "lepszy".

_________________
E270 CDI 2001 - 207 KM / 471 NM

WDB2100161B452225


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 11 sty 2017, o 10:40 
Offline

Dołączył(a): 16 gru 2009, o 19:29
Posty: 2987
Lokalizacja: Puszcza Piska
Pochwały: 10
Dedukcyjnie można przyjąć, ze system jednego wiatraka z tylu jest bardziej wydajny, nowoczsny(i lepszy)

Zwlaszcza visko; to 2-3 kg ciagle krecacego się zelazo-plastiku na osi pompy wody, znacznie obniza jej zywotnosc, nie mowiac o wzroście spalania(chyba byłoby to porównywalne z zalaczana klima??)

_________________
210 E300TD rok 98 - USA (WDBJF25F6WA492241)
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 11 sty 2017, o 14:59 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lis 2016, o 02:22
Posty: 299
Lokalizacja: Gdańsk
Pochwały: 1
Cześć. Szukam u siebie separatora pary olejowej (odmy), ale za cholerę nie mogę znaleźć. Buszując po internetach trafiłem w końcu na taki obraz odnośnie części ; http://mercedesczesci.sklep2.pl/separat ... -1416.html

Z tego co tu widzę sama część jest pod pokrywą zaworów? Czy może ktoś to potwierdzić lub obalić? I napisać czy wymiana jest skomplikowana/na coś uważać? Z góry dziękuję i pozdrawiam, Dobrodziej.

_________________
WDB2100171A513939 e290td - classic - sedan - 1997r.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 11 sty 2017, o 16:59 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 maja 2009, o 18:57
Posty: 1314
Lokalizacja: tuszyn
Pochwały: 17
Dobrodziej_1983 napisał(a):
Cześć. Szukam u siebie separatora pary olejowej (odmy), ale za cholerę nie mogę znaleźć. Buszując po internetach trafiłem w końcu na taki obraz odnośnie części ; http://mercedesczesci.sklep2.pl/separat ... -1416.html

Z tego co tu widzę sama część jest pod pokrywą zaworów? Czy może ktoś to potwierdzić lub obalić? I napisać czy wymiana jest skomplikowana/na coś uważać? Z góry dziękuję i pozdrawiam, Dobrodziej.

Ale to jest odma od silników CDi.W Twoim silniku wygląda to tak.


Załączniki:
601s5.gif
601s5.gif [ 10.55 KiB | Przeglądane 79 razy ]
getImage.png
getImage.png [ 37.76 KiB | Przeglądane 80 razy ]

_________________
Nie dyskutuj z debilem! Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem. E 200 cdi 2001 rok sedan.WDB2100071B230181
Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 11 sty 2017, o 19:23 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lis 2016, o 02:22
Posty: 299
Lokalizacja: Gdańsk
Pochwały: 1
Czyli odma w moim silniku to tylko ta rurka i oringi, dobrze rozumiem?

_________________
WDB2100171A513939 e290td - classic - sedan - 1997r.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 11 sty 2017, o 21:36 
Offline

Dołączył(a): 22 kwi 2014, o 19:12
Posty: 72
Lokalizacja: Łomża
Czy to normalne, że przy temperaturach powiedzmy od -7 sprzęgło w mojej e200 benzyna 136 KM chodzi jak w czółgu? Bardzo wolno "odpuszcza", rozgrzeje się jest ok.

_________________
WDB2100351A066337 - E200 Avantgarde


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9008 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 558, 559, 560, 561, 562, 563, 564 ... 601  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


sklep motoryzacyjny





Oferta części samochodowych w MotoCentrum.pl
Powered by phpBB3® Forum Software © phpBB Group serwis laptopów