Forum Mercedes E klasa W210

Mercedes klasy E \"Okularnik\" (1995 - 2002)


Teraz jest 19 sty 2017, o 22:25

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 21 maja 2016, o 12:32 
Offline

Dołączył(a): 14 kwi 2012, o 14:35
Posty: 139
Lokalizacja: Warszawa
Panowie, dzisiaj jak ruszyłem moje W210 to usłyszałem jednostajne syczenie spod pedału hamulca. Znika ono gdy wcisnę pedał, zaś gdy jest wyciśnięty to cały czas syczy. Auto normalnie hamuje. Pytanie czy mogę tak jechać do warsztatu czy jest to niebezpieczne? Nie stracę hamulców i o co ogólnie chodzi?

_________________
Mercedes E290 Turbodiesel Classic
WDB2100171A447643

Volvo S60 2.4T 2002


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 21 maja 2016, o 19:35 
Offline

Dołączył(a): 20 sie 2014, o 22:22
Posty: 1062
Lokalizacja: Gliwice
pewnie nie trzyma cosik, jedź ale uważnie?

_________________
http://www.boala.pl/

W210 GracKa


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 21 maja 2016, o 19:50 
Offline

Dołączył(a): 14 kwi 2012, o 14:35
Posty: 139
Lokalizacja: Warszawa
Wstawiłem auto na parking obok warsztatu i będzie czekać do poniedziałku.

Czytałem, że w Volvo S60/V70 takie syczenie spod hamulca to nieszczelność serwa hamulcowego (jest tam jakaś uszczelka/membrana która może przepuszczać "lewe powietrze"). W W210 zakładam, że konstrukcja układu hamulcowego jest podobna.

_________________
Mercedes E290 Turbodiesel Classic
WDB2100171A447643

Volvo S60 2.4T 2002


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 21 maja 2016, o 20:01 
Offline

Dołączył(a): 16 gru 2009, o 19:29
Posty: 2803
Lokalizacja: Puszcza Piska
Pochwały: 4
Piotrossy napisał(a):
Panowie, dzisiaj jak ruszyłem moje W210 to usłyszałem jednostajne syczenie spod pedału hamulca. Znika ono gdy wcisnę pedał, zaś gdy jest wyciśnięty to cały czas syczy. Auto normalnie hamuje. Pytanie czy mogę tak jechać do warsztatu czy jest to niebezpieczne? Nie stracę hamulców i o co ogólnie chodzi?


Pewno ucieka powietrza z przewody pompa vacum - servo? Zaworek?

_________________
210 E300TD rok 98 - USA (WDBJF25F6WA492241)
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 4 cze 2016, o 09:45 
Offline

Dołączył(a): 14 kwi 2012, o 14:35
Posty: 139
Lokalizacja: Warszawa
Uszczelka w serwie poszła, serwo zostało wymienione na nowe-używane. Koszt 350zł, ciężko było znaleźć pasujące do mojego auta, ale teraz śmiga. :)

_________________
Mercedes E290 Turbodiesel Classic
WDB2100171A447643

Volvo S60 2.4T 2002


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 4 cze 2016, o 14:08 
Offline

Dołączył(a): 4 kwi 2016, o 10:43
Posty: 446
Lokalizacja: Kutno
Pochwały: 3
U mnie jest podobnie tyle że syczy (charczy) spod maski podczas hamowania silnikiem.
Automat, e240.
Co to może być

_________________
E240T 00' Avantgarde

126.045
124.030


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


sklep motoryzacyjny





Oferta części samochodowych w MotoCentrum.pl
Powered by phpBB3® Forum Software © phpBB Group