Forum Mercedes E klasa W210

Mercedes klasy E \"Okularnik\" (1995 - 2002)


Teraz jest 25 sie 2016, o 17:36

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Świece żarowe
PostNapisane: 28 lis 2010, o 15:50 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 wrz 2009, o 18:51
Posty: 72
Lokalizacja: Rybnik
Witam!
Sprawdzalem świece najstarszą metodą czyli kabel do + no i do wtyczki. Co się okazao że świeca 3 i 4 nie iskrzą. Czy może to być przyczyną iż rano zapali i po chwili gaśnie a potem nie idzie go zapalić. Może się zalewa w 3 i 4 komorze?
Proszę o podpowiedz.

Pozdrawiam

_________________
2,2 CDI LIFT 1999 125 KM
VIN WDB2100071A953709


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 lis 2010, o 15:58 
Offline
Doradca
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 mar 2009, o 13:34
Posty: 1865
Lokalizacja: Warszawa
a miernika pod reka nie bylo ?

_________________
Obrazek
ELE TAXI http://www.eletaxiforum.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 lis 2010, o 16:33 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 wrz 2009, o 18:51
Posty: 72
Lokalizacja: Rybnik
Moje pytanie bylo inne czy może to być przyczyną gaśnięcia w niskich temp. po uplywie 1-3min.? i problem z ponownym zapaleniem.

_________________
2,2 CDI LIFT 1999 125 KM
VIN WDB2100071A953709


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 lis 2010, o 16:40 
Offline
Doradca
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 mar 2009, o 13:34
Posty: 1865
Lokalizacja: Warszawa
Problem z zapaleniem moze byc, ale gasnac nie powinien. Lepiej sprawdz szczelnosc ukladu paliwowego. Moze sie zapowietrza. Sprawdz czy nie masz gdzies pecherzykow powietrza.

Swiece tez powinienes wymienic skoro sa walniete.

PS. Paliwo w baku tez sprawdzasz zapalniczka ? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

_________________
Obrazek
ELE TAXI http://www.eletaxiforum.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 lis 2010, o 16:42 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 wrz 2010, o 14:36
Posty: 711
Lokalizacja: Rybnik
Czy silnik przechodzi w stan awaryjny :?:
Chyba bez wizyty na SD się nie obejdzie :roll:

_________________
Jest-Mercedes-Benz E300 TD '98
WDB2102251A729300
Była-Mercedes-Benz E220 D grudzień 1997r.
W210 - WDB2100041A590574
"Gdyby przedni napęd był lepszy,ludzie chodziliby na rękach"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 lis 2010, o 21:08 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 wrz 2009, o 18:51
Posty: 72
Lokalizacja: Rybnik
dzięki

_________________
2,2 CDI LIFT 1999 125 KM
VIN WDB2100071A953709


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 lis 2010, o 21:29 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 lis 2008, o 18:17
Posty: 583
Lokalizacja: Chełm
Świece wymień od razu wszystkie cztery, koszt nie wielki robocizny też nie wiele więcej a oporność będzie jadnakowa na wszystkich (nowych oczywiście)

_________________
jaro324
Hydrowóz C5
Bóg tworzył kobietę a Niemcy mercedesa!
Peugeot 306 1.8 automat 101KM
YAMAHA TDM 850


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 gru 2010, o 17:30 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 paź 2010, o 15:06
Posty: 130
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki
Moja była C klasa z 95 roku ( 2.2 diesel), aż 4 lata jeździła na 3 świecach ( 4 urwana, trudny dostęp, dużo grzebania, robocizny ) i nigdy nie zdarzyło się tak by silnik zgasł po odpaleniu,
fakt faktem, że w poprzedniej zimy przy -20 stopniach galancie go rzucało, no a wkońcu wyrobiły się poduszki pod silnkiem i drgania przeszły do wewnątrz auta.

_________________
CLK konstruowane na bazie podłogi C klasy, ale wyglądające jak E klasa.

Za młodu bądź piorunem, a na starośc możesz zostać grzmotem.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 gru 2010, o 23:11 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 wrz 2009, o 18:51
Posty: 72
Lokalizacja: Rybnik
Gaśnięcie zlikwidowałem uszczelka z filtra paliwa była źle założona i się zapowietrzał. Jednak nie wiem co zrobić z kontrolką świec żarowych. Wymieniłem 2 przepalone świece , kontrolka nadal świeciła. Ponoć na pozostałych mogła być inna oporność więc też je wymieniłem z tym że 2 dni poźniej teraz są 4 nowe świece z tego samego sklepu i tej samej firmy NKG czy coś takiego. Kontrolka świeci cały czas i nie gaśnie ani po minucie ani po 2 ani nigdy chyba że zgasze auto. Rozebrałem przekaźnik świec i wszystkie 4 druciki są całe czyli przekaźnik dobry to co jeszcze może być nie tak u mnie brak koncepcji. Włączając zapłon kontrolka świeci 2 sekundy i gaśnie jak zapale auto to się znowu zapala i w tym samym momęcie wywala mi obrazek silnika na wyświetlaczu licznika.

Nie mam już pomysłów.
POMOCY PANOWIE.

Proszę o rade.
Pozdrawiam.

_________________
2,2 CDI LIFT 1999 125 KM
VIN WDB2100071A953709


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 gru 2010, o 09:32 
Offline
Doradca VIP

Dołączył(a): 14 kwi 2009, o 15:18
Posty: 1009
Lokalizacja: tychy
Podmień sterownik od świec żarowych na inny.

_________________
S210 E300 TD automat 1998 r
WDB2102251A584732
_______________________________________


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 gru 2010, o 11:51 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 wrz 2009, o 18:51
Posty: 72
Lokalizacja: Rybnik
Nie mam od kogo . Nie ma innej medody na sprawdzenie sterownika?

_________________
2,2 CDI LIFT 1999 125 KM
VIN WDB2100071A953709


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


sklep motoryzacyjny





Oferta części samochodowych w MotoCentrum.pl
Powered by phpBB3® Forum Software © phpBB Group