Skrzynia nie chodzi jak powinna
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Skrzynia 722.5 i brak kick down.
Witam!
Na jakiej zasadzie działa kick dawn w mojej skrzyni ponieważ auto kupilem pare dni temu i nie chodzi kick down. Co sprawdzic? I do czego jest taka kostka na podcisnienia z 7 kolorowymi weżami przy śrubie amortyzatora od strony pasażera. Białe podcisnienie idzie do silnika a reszta 6 szt gdzies w nadkolu sie chowa.
Na jakiej zasadzie działa kick dawn w mojej skrzyni ponieważ auto kupilem pare dni temu i nie chodzi kick down. Co sprawdzic? I do czego jest taka kostka na podcisnienia z 7 kolorowymi weżami przy śrubie amortyzatora od strony pasażera. Białe podcisnienie idzie do silnika a reszta 6 szt gdzies w nadkolu sie chowa.
E280 W210 96r.
2.8 M104 ASB 722.5
WDB2100531A169588
2.8 M104 ASB 722.5
WDB2100531A169588
Błąd elektrozawór PWM reduktora momenu obrotowego.
Witam!
Bylem na komputerze dzisiaj i skrzynia wyrzuciła jedyny błąd elektrozawór PWM reduktor momentu obrotowego nr błedu 5. Od czego jest ten elektrozawór. Czy to jest ten przełącznik E i S?
Bylem na komputerze dzisiaj i skrzynia wyrzuciła jedyny błąd elektrozawór PWM reduktor momentu obrotowego nr błedu 5. Od czego jest ten elektrozawór. Czy to jest ten przełącznik E i S?
E280 W210 96r.
2.8 M104 ASB 722.5
WDB2100531A169588
2.8 M104 ASB 722.5
WDB2100531A169588
- noc
- Ekspert
- Posty: 8221
- Rejestracja: 1 lis 2008, o 19:53
- Lokalizacja: Warszawa Pochwały zagubione 500+
Odpowiem ostrożnie.W skrzyni EGS błąd 005 (5) to brak transmisji danych pomiędzy EZL
(moduł zapłonu) a HFM (sterownik silnika) a EGS (sterownik skrzyni autom.).
Jednym słowem defekt na szynie CAN.
Nie wiem jakim systemem została wykonana diagnoza.
Co to jest zawór PWM? Nie przypominam sobie żeby był mi przedstawiony.
Cóż, widocznie zaczynam się starzeć.
(moduł zapłonu) a HFM (sterownik silnika) a EGS (sterownik skrzyni autom.).
Jednym słowem defekt na szynie CAN.
Nie wiem jakim systemem została wykonana diagnoza.
Co to jest zawór PWM? Nie przypominam sobie żeby był mi przedstawiony.
Cóż, widocznie zaczynam się starzeć.
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
Biegi w 722.5
Witam! Mam skrzynie 722.5 w swoim mietku i ciekawi mnie bieg 4 tzn tryb "4<>D" Czy w tej pozycji dźwignia powinna stanac w pozycji X dla blokady 4 biegu a Y to Drive czyli 4 biegi +5 nadbieg czy dźwignia zawsze jest w pozycji X i wtedy tez wskakuje 5 bieg. U mnie 5 wogole nie wchodzi podczas jazdy dlatego pytam jak to działa. Przy 100km/h mam 2800 obr/min
- Załączniki
-
- 722.5.jpg (4.03 KiB) Przejrzano 7325 razy
E280 W210 96r.
2.8 M104 ASB 722.5
WDB2100531A169588
2.8 M104 ASB 722.5
WDB2100531A169588
- stanleym210
- Posty: 1887
- Rejestracja: 14 wrz 2010, o 16:22
- Lokalizacja: siedlce, mazowieckie
- Damian86 w210
- Posty: 2177
- Rejestracja: 5 sty 2011, o 18:24
- Lokalizacja: Zabrze
U mnie cały czas lewarek jak jade jest w pozycji X, nawet jak popchne go w prawo to luźno i tak wraca do X. A gdzie sie powinno zapalić to "D"? Jakie obroty powinien miec silnik przy 100km/h na 5 biegu? Czemu nie chce sie lewarek ustawić w pozycji Y?
E280 W210 96r.
2.8 M104 ASB 722.5
WDB2100531A169588
2.8 M104 ASB 722.5
WDB2100531A169588
Na 99,999999% mam 4 biegi. I nie mam żadnej różnicy pomiedzy E i S. Tzn jak mogl sie uszkodzic wybierak?
[ Dodano: 2012-02-20, 14:30 ]
Z tego co znalazlem w necie Y to pozycja Drive a X to blokada 4 biegu. Czemu u mnie D nie chce wchodzic tylko sama sciaga na X lewarek?
[ Dodano: 2012-02-20, 21:00 ]
Okazało sie, ze u mnie zepsuty jest taki maly mechanizm aluminiowy do blokady pomiedzy pozycja X i Y. Przez co on nie trzymal lewarka w pozycji Y i nie naciskal takiego malego guzika prawdopodobnie do tego guzik zeby skrzynia widziala ze jest tryb D a nie 4 bo pozycja lewarka w pozycji X jest guzik wylaczony w pozycji Y wlaczony. Mozna go nacisnac recznie, ale i tak mi skrzynia nie chce wrzucic 5 biegu.
[ Dodano: 2012-02-20, 14:30 ]
Z tego co znalazlem w necie Y to pozycja Drive a X to blokada 4 biegu. Czemu u mnie D nie chce wchodzic tylko sama sciaga na X lewarek?
[ Dodano: 2012-02-20, 21:00 ]
Okazało sie, ze u mnie zepsuty jest taki maly mechanizm aluminiowy do blokady pomiedzy pozycja X i Y. Przez co on nie trzymal lewarka w pozycji Y i nie naciskal takiego malego guzika prawdopodobnie do tego guzik zeby skrzynia widziala ze jest tryb D a nie 4 bo pozycja lewarka w pozycji X jest guzik wylaczony w pozycji Y wlaczony. Mozna go nacisnac recznie, ale i tak mi skrzynia nie chce wrzucic 5 biegu.
- Załączniki
-
- biegi_652.jpg (42.34 KiB) Przejrzano 7211 razy
E280 W210 96r.
2.8 M104 ASB 722.5
WDB2100531A169588
2.8 M104 ASB 722.5
WDB2100531A169588
Schemat instalacji ASB 722.5
Czy ktos ma dostep do takich danych? Zalezy mi na schemacie elektryki i podcisnien oraz czujnikow wszystkich odpowiedzialnych za dzialanie skrzyni biegów 722.5. Potrzebuje dojść do ładu ze swoja skrzynka. Gdzie znajduje sie jakis sterownik od tej skrzynki i czujniki oraz elektrozawory?$
E280 W210 96r.
2.8 M104 ASB 722.5
WDB2100531A169588
2.8 M104 ASB 722.5
WDB2100531A169588
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości