rr6 pisze:powipio pisze:Z tego co przed chwilą rozmawiałem z mechanikiem to w ogóle nie było magnesu w misce, wszystko już złożone i teraz pytanie jeszcze raz otwierać i wkładać magnes czy poczekać do następnej wymiany? Myślę za jakieś 15-20 tysięcy żeby ją trochę oczyścić, czy polecacie coś innego?
Wiele osób nie znajduje magnesu ale jakoś tak bezpieczniej z tym magnesem, w końcu zatrzymuje te opilki.
We wtorek wreszcie wymieniłem płyn w ASB 722.6 w swoim aucie. Niestety też magnesu nie było,ale mechanik włożył plaski magnesik neodymowy,ciężko go było oderwać od miski.
Dla tych co planują wymieniać płyn w asb a nie mają pewności czy magnes jest podaję jego numer do kupienia w aso
magnes do asb-
A 220 271 00 98, nie wiem czy cena aktualna wg cennika mercmanii to ok. 7 zl.
Ma taki magnes gość na alledrogo za 25 zl / tak wpisać Magnes skrzyni automat. 722.6 722.7 MERCEDES/.
Znalazłem po wymianie już.
I tak z konwertora zeszło 4 l i z pozostałości też 4 litry czyli misy olejowej.
Zalano starym płynem 2 pojemniki 4 litrowe. Wlałem 8 l FUCHSA Titan 4134 norma 236.14.
Przy założeniu że skrzynia mieści 9 litrów na sucho to pozostało w niej 1 litr starego oleju.
Wjazd na kanał z tzw drogi.Olej gorący,rzadki i wymieszany dlatego może więcej go zleciało.
Metoda statyczna.
I jeszcze jedna istotna sprawa jeżeli dawno nie odkręcano misy.
śruby które przechodzą przez te otwory wieszaków misy były tak zapieczone że 4 się w nich ukręciły a 2 udało się odkręcić.
Dlatego też planując wymianę dobrze było by dzień wcześniej dobrze spryskać te wieszaki jakimś preparatem odrdzewiaczem żeby przeżarło.
Wtyczki elektrycznej nie wymieniałem,jak jest sucha to poco ingerować.
POZA TYM SKRZYNIA BARDZO ŁADNIE CHODZI,NIC NIE TRZEBA ADOPTOWAĆ NA SD JAK NIEKTÓRZY PISZĄ ITD.