Automat przeciąga z 3-4 potrzebna nazwa części. 2,9TD
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
To wiele może wyjaśniać bo ja mialem podobnie. Po czyszczeniu nastawnika pompy i jego uszczelnieniu miałem źle ustawione obroty, były za wysokie. Skutek był taki że skrzynia szarpała, zawieszała się i wrzucała biegi dopiero przy bardzo wysokich obrotach. Dopiero po ustawieniu obrotów do prawidłowych wszystko ustało. Pojawił się spokój i płynnośc zmiany biegów.
Jest: W210 kombi, 2.0 benzyna WDB2102351A959463
Był: S-klasa, W220 S320 CDI 2001.
Był: E-klasa, W210, 2.9TD, Avantgarde, sedan.
Był: S-klasa, W220 S320 CDI 2001.
Był: E-klasa, W210, 2.9TD, Avantgarde, sedan.
Mówisz o obrotach silnika ? bo fakt - jak delikatnie dodam gazu (prawie nic) to walenie ginie ... tak samo jak na wbitym biegu .... (wydaje mi sie ze obroty troche wyzsze)Leszek304 pisze:To wiele może wyjaśniać bo ja mialem podobnie. Po czyszczeniu nastawnika pompy i jego uszczelnieniu miałem źle ustawione obroty, były za wysokie. .
Osuszanie terenu, Przyłącza wod-kan., sieci wod-kan. Minikoparka, Zachodniopomorskie. Szczecin.
http://www.jrn.pl
http://www.jrn.pl
Tak, obroty silnika. Gdy początkowo miałem ustawione obroty jałowe w wysokości około 850obr/min to mi skrzynia szalała, po kilku korektach, regulacjach obrotów i ustawieniu ich na poziomie 650 na jałowym to wszystko ustało. Wyglądało to tak jakby skrzynia nie wiedziała czy zmieniać biegi bo obroty silnika nie zgadzały się z prędkością auta. Miałem to właśnie po uszczelnieniu nastawnika i początkowo jego nieprawidłowym ustawieniu.
Jest: W210 kombi, 2.0 benzyna WDB2102351A959463
Był: S-klasa, W220 S320 CDI 2001.
Był: E-klasa, W210, 2.9TD, Avantgarde, sedan.
Był: S-klasa, W220 S320 CDI 2001.
Był: E-klasa, W210, 2.9TD, Avantgarde, sedan.
dzis byłem u gościa od komputera - mówi że nie chce mnie naciągać i żebym najpierw pojechał do gości od pompy - niech poprawią - wyregulują pompę.
podobno źle wyregulowana pompa też może dawać takie objawy (przeciąganie biegów - bo za niskie lub za wysokie obroty są w efekcie).
Nie wiem czy mnie zbył - czy tak może być ....
generalnie gość robi w aso u mosiuka w szczecinie
podobno źle wyregulowana pompa też może dawać takie objawy (przeciąganie biegów - bo za niskie lub za wysokie obroty są w efekcie).
Nie wiem czy mnie zbył - czy tak może być ....
generalnie gość robi w aso u mosiuka w szczecinie
Osuszanie terenu, Przyłącza wod-kan., sieci wod-kan. Minikoparka, Zachodniopomorskie. Szczecin.
http://www.jrn.pl
http://www.jrn.pl
Niedawno to ASO wysłało w220 do mojego znajomego do warsztatu bo zawieszenia nie potrafili zrobićcyberkill pisze:generalnie gość robi w aso u mosiuka w szczecinie
patrz post wyżej Leszek304, napisał dokładnie to samo.
Gość Cie nie zbył tylko nie "wycyckał" z kasy
W210 sedan czarna perła
Elegance z beżowym środkiem
WDB2100041A669204
Elegance z beżowym środkiem
WDB2100041A669204
Tyle, że nie wziął ode mnie ani groszajoker pisze: Gość Cie nie zbył tylko nie "wycyckał" z kasy
BTW Leszek pisał o obrotach silnika a nie regulacji pompy ...
Osuszanie terenu, Przyłącza wod-kan., sieci wod-kan. Minikoparka, Zachodniopomorskie. Szczecin.
http://www.jrn.pl
http://www.jrn.pl
ech...ręce mi opadły...cyberkill pisze:Leszek pisał o obrotach silnika a nie regulacji pompy ...
Poczytaj o tym w jaki sposób jest sterowana pompa w 2.9, przeanalizuj to co napisałem i zastanów się nad tym co Ty napisałeś...
Jest: W210 kombi, 2.0 benzyna WDB2102351A959463
Był: S-klasa, W220 S320 CDI 2001.
Był: E-klasa, W210, 2.9TD, Avantgarde, sedan.
Był: S-klasa, W220 S320 CDI 2001.
Był: E-klasa, W210, 2.9TD, Avantgarde, sedan.
sorry - nie znam sie
Osuszanie terenu, Przyłącza wod-kan., sieci wod-kan. Minikoparka, Zachodniopomorskie. Szczecin.
http://www.jrn.pl
http://www.jrn.pl
To może uproszczę, tak w skrócie i na szybko. Pompa w tym silniku jest sterowana elektronicznie. Na górnej części tej pompy znajduje się nastawnik(taka puszka na 4 śruby). Gdy pompa jest kompleksowo uszczelniana to zdejmowany jest również nastawnik, czyszczony i zakładany z powrotem, plus nowa uszczelka. Ponowne zamontowanie nastawnika wymaga troszkę precyzji gdyż od tego m.in. zależy jak się ustawi kąt wtrysku. Wystarczy że o milimetr się go przesunie(ten nastawnik) i już będzie silnik inaczej pracował a wtrysk może być przyspieszony. Podejrzewam ze u Ciebie nie ustawili go dokładnie po zamontowaniu tylko na oko. Skutek tego znasz i ten gość od kompa dobrze kombinował. Jeśli chodzi o walenie to podnieś maskę i obserwuj, możliwe że poduszka Ci siadła i jakiś element uderza gdy silnik się przechyla.
Jest: W210 kombi, 2.0 benzyna WDB2102351A959463
Był: S-klasa, W220 S320 CDI 2001.
Był: E-klasa, W210, 2.9TD, Avantgarde, sedan.
Był: S-klasa, W220 S320 CDI 2001.
Był: E-klasa, W210, 2.9TD, Avantgarde, sedan.
Przede wszystkim dziękuje za wyrozumiałość. Nie jestem mechanikiem, nie kreci mnie to.... ale lubie wiedziec dlaczego cos ie dzieje i czy ktos nie robi ze mnie wala.
Dlatego zapytałem...zanim pojechalem do mechanika.
Teraz bede juz wiedzial.....
Dziekuje....
Na chwile obecna wszystkie informacje od Leszka wygladaja na strzal w 10.
Poduszka pod silnikiem zeczywiscie jest trafiona.... a obroty wygladaja byc za niskie...wskazowka od obrotomierza podnosi sie delikatnie w momencie "walenia" (nic tam nie uderza....tak napisalem tylko, ze takie uczucie...dzwiek jest - jak podniose ciutke obroty to znika)
Dlatego zapytałem...zanim pojechalem do mechanika.
Teraz bede juz wiedzial.....
Dziekuje....
Na chwile obecna wszystkie informacje od Leszka wygladaja na strzal w 10.
Poduszka pod silnikiem zeczywiscie jest trafiona.... a obroty wygladaja byc za niskie...wskazowka od obrotomierza podnosi sie delikatnie w momencie "walenia" (nic tam nie uderza....tak napisalem tylko, ze takie uczucie...dzwiek jest - jak podniose ciutke obroty to znika)
Osuszanie terenu, Przyłącza wod-kan., sieci wod-kan. Minikoparka, Zachodniopomorskie. Szczecin.
http://www.jrn.pl
http://www.jrn.pl
Dokładnie....
w położeniu N lub P - na ciepłym tak co sekundę jakby sobie dodawał na chwilkę z 50 obrotów.
Na każdym innym biegu tego nie ma ....
w położeniu N lub P - na ciepłym tak co sekundę jakby sobie dodawał na chwilkę z 50 obrotów.
Na każdym innym biegu tego nie ma ....
Osuszanie terenu, Przyłącza wod-kan., sieci wod-kan. Minikoparka, Zachodniopomorskie. Szczecin.
http://www.jrn.pl
http://www.jrn.pl
Nastawnik do regulacji, nie został założony z powrotem idealnie. Profilaktycznie do sprawdzenia jego czystość jeśli nie był czyszczony a jedynie zmieniona uszczelka. Regulacja na oko może być czasochłonna. Bez komputera to jest cykl kilku popuszczeń śrub mocujących, przesunięcia bardzo delikatnego, dokręcenie, przejaźdźka i tak w kółko aż do stanu zadowalającego. Podejrzewam że ustawili Ci na zasadzie "a, jest prawie dobrze, tak może być".
Jest: W210 kombi, 2.0 benzyna WDB2102351A959463
Był: S-klasa, W220 S320 CDI 2001.
Był: E-klasa, W210, 2.9TD, Avantgarde, sedan.
Był: S-klasa, W220 S320 CDI 2001.
Był: E-klasa, W210, 2.9TD, Avantgarde, sedan.
Albo sprawdzali na zimnym silniku ..... wtedy nie ma problemu ....Leszek304 pisze:Podejrzewam że ustawili Ci na zasadzie "a, jest prawie dobrze, tak może być".
W każdym bądź razie dzięki za info ....
Osuszanie terenu, Przyłącza wod-kan., sieci wod-kan. Minikoparka, Zachodniopomorskie. Szczecin.
http://www.jrn.pl
http://www.jrn.pl
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości