Wyciek z okolic mostu po najechaniu na worek

Silniki, skrzynie biegów, przeniesienie napędu, układ chłodzenia.

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

gaju3
Posty: 49
Rejestracja: 22 wrz 2010, o 22:09
Lokalizacja: Warszawa

Wyciek z okolic mostu po najechaniu na worek

Post autor: gaju3 »

Witam kolegów,
dawno mnie nie było więc witam ponownie.

Wczoraj jadąc na długi weekend moim 2.9TD kombi najechałem na jakiś duży czarny worek na liście. Worek trochę pufurkał pod autem i spadł. Po dojechaniu na miejsce okazało się, że leje się olej z okolic mostu - rzuciłem okiem w nocy i jakby mocniej po prawej stronie ale nie wiem czy to ma jakieś znaczenie. Widać też fragmenty owego worka na różnych elementach.
Wydaje mi się, że worek uszkodził coś i dlatego się leje olej...

Czy możecie mi podpowiedzieć co mogło się stać?

Pozdrawiam
Kuba
Merc w210 290td '96 manual
Awatar użytkownika
kmtaxi
Doradca
Posty: 3273
Rejestracja: 9 sty 2009, o 18:46
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: kmtaxi »

Raczej z osłony półosi, chyba, że worek był ze stali :rotfl:
w210 2,2cdi automat elegance / 2001r
WDB2100062B427953
gaju3
Posty: 49
Rejestracja: 22 wrz 2010, o 22:09
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: gaju3 »

i myślisz że dlatego leje się olej?
Merc w210 290td '96 manual
romek61
Doradca VIP
Posty: 1131
Rejestracja: 14 kwie 2009, o 16:18
Lokalizacja: tychy

Post autor: romek61 »

na pewno olej a, nie płyn hamulcowy?
S210 E300 TD automat 1998 r
WDB2102251A584732
_______________________________________
gaju3
Posty: 49
Rejestracja: 22 wrz 2010, o 22:09
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: gaju3 »

Czarny i o zapachu oleju to chyba olej. Poza tym hamowałem normalnie w czasie jazdy...

Pytam co się mogło stać, b jestem w okolicy Wadowic i nie znam to nikogo kto zajmuje się gwiazdami. W związku z tym mój oku będzie musiał iść do przypadkowego pana Zdziska. Wolałbym wcześniej wiedzieć co mogło się stać niż zdawać się tylko na opinię osoby której nie znam...
Merc w210 290td '96 manual
Awatar użytkownika
smerf_ff
Posty: 172
Rejestracja: 27 gru 2009, o 19:49
Lokalizacja: augustów

Post autor: smerf_ff »

Prawdopodobnie worek wkręcił się w uszczelniacz między wałem a mostem.Miałem podobny przypadek tylko mi nakręciło trawę i podniosło wargi uszczelniacza-wystarczyło jedynie dokładnie oczyścić-bez demontażu.
W210 E290 TD 12.96' elegance
WDB2100171A323827
Awatar użytkownika
wasiliew
Doradca VIP
Posty: 3484
Rejestracja: 20 kwie 2008, o 20:51
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: wasiliew »

Witam, odświeżam temat bo mam problem.

Poci mi się most przy prawej tylnej półosi jak na foto. Dokładnie między mostem, a częścią nr 23.

Wiem, że jak nie kapie mocno to lepiej tego nie ruszać. Czy są jakieś specyfiki uszczelniające most, które go nie zniszczą?

Np.
http://www.allegromat.pl/aukcja92744

Oczywiście ewentualna wymiana zimmeringu to nie problem, ale szczerze to nie chce mi się z tym babrać jak nie trzeba będzie. Jednak gdyby było trzeba, to musiałbym wymienić część nr 23 + olej?

pozdr
Załączniki
most.JPG
Zmiana rozmiaruIMG_1634.JPG
Jest W203 C180T kompressor
.:WDB2032461F829195:.

ex W210 Classic '97 E200T - LPG Stag 300
.:WDB2102351A504364:.
Awatar użytkownika
mesio14
VIP
Posty: 4170
Rejestracja: 9 maja 2009, o 12:46
Lokalizacja: pleszew

Post autor: mesio14 »

wasilku wymień zimering, nie lej świnstwa, jeżeli chcesz tym autem jeżdzić , chyba że na sprzedaż to OK
E 270 CDI 2000r, lift, manual
fajneksywysazaj
Posty: 1004
Rejestracja: 25 lip 2010, o 23:28
Lokalizacja: NOS,ZSZ

Post autor: fajneksywysazaj »

mesio14 pisze:chyba że na sprzedaż to OK
Już wiem od kogo nie kupować auta w razie co ;)
KIA Sedona 2006 3.8 LPG
Awatar użytkownika
mesio14
VIP
Posty: 4170
Rejestracja: 9 maja 2009, o 12:46
Lokalizacja: pleszew

Post autor: mesio14 »

Kochanie, moje mam 5,5 roku i nigdy nie będzie na sprzedzż, a jak będzie to jedyny egzemplarz w PRL do obejrzenia miasto Pleszew
E 270 CDI 2000r, lift, manual
fajneksywysazaj
Posty: 1004
Rejestracja: 25 lip 2010, o 23:28
Lokalizacja: NOS,ZSZ

Post autor: fajneksywysazaj »

mesio14, pożyjemy zobaczymy...
KIA Sedona 2006 3.8 LPG
Awatar użytkownika
wasiliew
Doradca VIP
Posty: 3484
Rejestracja: 20 kwie 2008, o 20:51
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: wasiliew »

mesio14 pisze: chyba że na sprzedaż to OK
Oczywiście, że nie.

A jak innych doświadczenie w temacie?
Jest W203 C180T kompressor
.:WDB2032461F829195:.

ex W210 Classic '97 E200T - LPG Stag 300
.:WDB2102351A504364:.
sznajder
Posty: 74
Rejestracja: 3 lis 2011, o 16:13
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: sznajder »

Wymienić uszczelniacz , wymienić olej , i jeździć dalej .
Mosty W210 ciekną , taki ich urok po latach .
Awatar użytkownika
wasiliew
Doradca VIP
Posty: 3484
Rejestracja: 20 kwie 2008, o 20:51
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: wasiliew »

Czyli wymienić tylko część nr 23 na obrazku i powinno być ok?
Jest W203 C180T kompressor
.:WDB2032461F829195:.

ex W210 Classic '97 E200T - LPG Stag 300
.:WDB2102351A504364:.
sznajder
Posty: 74
Rejestracja: 3 lis 2011, o 16:13
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: sznajder »

Będzie OK !
Ważne że kolega zauważył usterkę .
Większość niestety jeździ na sucho , aż wióry polecą z przekładni .
Wyciek z gniazda półosi to pikuś !
Gorszy temat to nieszczelność główki dyfra , wymiana uszczelniacza , i montaż prawie zawsze skutkuje hałasem przekładni , a i sam wyciek bardzo często nie ustaje .
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości