Lisander pisze:Generalnie to trzeba czasami dogladac oleju w moscie. A wymienia go sie srednio co 100-150 tys czyli nie tak czesto a mozna tez czesciej go wymieniac dla pewnosci bo 1 litr takiego oleju to koszt od 30 do 50 zl a do mostu wchodzi gdzies ok 1 litra a jak masz duzy most to 1,2 litra wiem bo u siebie wymienialem a mam duzy most.
Olej w moscie w MB co 100 tys. wymiana?
Skad niby takie informacje?
Zaznaczylem ze mozna czesciej dla pewnosci wymieniac olej w moscie w zaleznosci jak kto jezdzi. Wiadomo ze jak bedziesz jezdzil caly czas agresywnie i palil laczka to napewno nie przejedziesz 100 tys km. A skad to wiem bo mechanior od Mercedesa mi mowil ze co tyle km sie wymienia srednio olej. Moj starszy tak wymienial co 100tys km i bylo dobrze. Opini tyle co ludzi .
witam
czy mechanicy mogą coś spieprzyc przy wymianie simmeringów tylnego mostu? u mnie nic nie wyje ale się lekko poci. Zakupiłem juz w ASO nowe łozyska ale dowiedziałem się że jak nie umiejetnie złożą zwłaszcza na wałek atakujący to będzie potem most bedzie wył itp. itd. jak to jest naprawde? moze lepiej nie ruszać tego mostu?
driver123 pisze:mam zamiar wymienić tylny most 3.64 bo zdechł na 3.91 czy ktoś wie jaki będzie efekt-220D 95KM skrzynia manualna.
A wiesz jakie bedzie efekt jak ja wypije 2 piwa i postanowie przebiec 100m? Moze jakbys podal wiecej detali pojazdu ktorym jezdzisz i lepiej sprezyzowal swoja wypowiedz to moze bedzie latwiej mi odpowiedziec tak samo jak tobie w przypadku jesli powiem ci ile waze i co jadlem wczesniej. :mrgreen:
A tak na powaznie to sam juz wiesz ze zmienia sie obroty skrzyni w stosunku do tylnego dyferu wiec predkosc jazdy bedzie inna. Jesli dobrze licze to twoj samochod bedzie sie wolniej rozpedzal i bedzie mial wiekszego mula niz ma teraz. Bedzie ciezej mu uzyskac dany moment obrotowy zeby osiagnac zamierzona predkosc. Teoretycznie powienien osiagnac wyzsza predkosc max ale co z tego ze silnik sie nie wyrobi.
Parts Process Specialist for Mercedes
--------------------------------------
W208 230K - sprzedany
W210 300TD - na zlomie
W210 320CDI - to jest jazda!!
-------------------------------------- Wcisnij "POMOGL" - nie krepuj sie.
A nie latwiej jest dobrac wlasciwy dyfer i zapomniec o klopotach?
Parts Process Specialist for Mercedes
--------------------------------------
W208 230K - sprzedany
W210 300TD - na zlomie
W210 320CDI - to jest jazda!!
-------------------------------------- Wcisnij "POMOGL" - nie krepuj sie.
a nie łatwiej wypić 2 piwa i przebiec 100 m ? :mrgreen:
wolniejsza przekładnia główna do 2.2 to moze byc ciekawe rozwiązanie, po warunkiem, ze uzytkownik ma świadomość konsekwencji... do miasta jak znalazl, na trasy nie bardzo ;-)
W210 `98 ze sprinterem pod maską, automat
toyota land cruiser KZJ 95
nissan patrol 4.2
nissan QQ
kiedyś mój funfel zamienił most w takim samym okularniku z 3.64 na 3.46 dało to tyle,ze auto ma dłuższe biegi i nie osiąga max prędkości,owszem jak leci 100km/h to obroty mu spadły do 2tyś. i na trasie mniej łyka ropci.Mnie chodzi oto zeby autko lekko się rozpęndzało i miało osiągi.. :-/
[ Dodano: 2011-05-11, 16:58 ]
może coś więcej w tym temacie..co zrobić aby autko było żywsze i miało lepsze osiągi? :oops: :mrgreen:
Dzięki ...znalazłem ......
.mój most bije przy prędkości od 30km/godz w dół ....skrzynia automat ...po zdjęciu nogi z gazy przy dużej prędkości nie słychać nic ..gdy zwolni do ok 50km/godz słychać jak bije bardzo szybko ...i dalej jak zwalnia to od 30 do zatrzymania auta słychać bicie ( nie wycie ) jak przy niewyważonych oponach ....lub wale .... bicie zwalnia wraz z autem az do zatrzymania .... Dzis mechanik osłuchał wszystko stetoskopem - stwierdził , że bije most .........sprawdził olej ...olej jest brudny i zawiera bardzo mało opiłków chyba złotego koloru ......moim zdaniem coś się piłuje .. jakaś podkładka .....i most niegługo "umrze" .....
..opony dwa dni temu wymieniłem na prawie nowe Michelin ...bez zmian - bije -
JAKIE jest Wasze zdanie ????
Witam serdecznie, czy ktoś z szanownych forumowiczów mógłby mi podać jaki olej wlać do skrzyni manualnej i do mostu do E290 TD ? 96r , vin z podpisu,
pozdrawiam :-)
MB W210 E290 TD 96r. WDB 2100171A164694
250tyś przebiegu- silnik żyleta ,
blacha gnije jak polonez