Tylny most - JAKI OLEJ DO JAKIEGO MOSTU

Silniki, skrzynie biegów, przeniesienie napędu, układ chłodzenia.

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

kriss4065
Posty: 51
Rejestracja: 25 paź 2010, o 22:51
Lokalizacja: Lublin

Post autor: kriss4065 »

marekK, Nie konicecznie. Nie musi być olejem oryginalnym, tylko musi spełniać odpowiednią normę Mercedesa. i taki olej się będzie nadawał. Ja aktualnie mam zalanego jakiegoś totala i jest ok.
Bo olej jak każdy przekładniowy się po prostu zużywa i czasem trzeba go wymienić :)
marekK
Posty: 112
Rejestracja: 27 gru 2014, o 20:38
Lokalizacja: P-Z

Post autor: marekK »

kriss4065 pisze:marekK, Nie konicecznie. Nie musi być olejem oryginalnym, tylko musi spełniać odpowiednią normę Mercedesa. i taki olej się będzie nadawał. Ja aktualnie mam zalanego jakiegoś totala i jest ok.
Bo olej jak każdy przekładniowy się po prostu zużywa i czasem trzeba go wymienić :)
a uwierzysz ze jak ostatnio sprawdzalem olej w 190tce nigdy nie wymieniany od nowosci , z przebiegiem jakies 800 tys km i ponad 25 lat auto , to olej w moscie byl jak by wlany z tydzien temu ? :rotfl: :rotfl: swiezy i nie spalony

moze niech kolega wymieni tez turbine i silnik no bo wkoncu kiedys sie zuzyje lepiej ja predzej wymienic
4funa
Posty: 9
Rejestracja: 25 gru 2014, o 17:25
Lokalizacja: Radłów

Post autor: 4funa »

Olej chcę wymienić bo niedawno kupiłem auto i wymieniam wszystkie płyny i oleje a co do turbiny jest już w regeneracja. co do oleju to wiem ze oryginał i takie oleje stosuję ale chciałem się dowiedzieć konkretnie ile do mojego auta i jakiej lepkości gdyż z lektury internetu dowiedziałem się ze są 2 przeważnie stosowane i liczyłem ze po podaniu vinu ktoś poda mi ilość i co fabryka zalała.
ps wczoraj sprzedałem 190 z 1992 r i jak rok temu wymieniałem płyny to w moście byłą piękna kawa taka czarna i mocno parzona:P
E250 1997 2.5 TD Classic
marekK
Posty: 112
Rejestracja: 27 gru 2014, o 20:38
Lokalizacja: P-Z

Post autor: marekK »

4funa pisze:Olej chcę wymienić bo niedawno kupiłem auto i wymieniam wszystkie płyny i oleje a co do turbiny jest już w regeneracja. co do oleju to wiem ze oryginał i takie oleje stosuję ale chciałem się dowiedzieć konkretnie ile do mojego auta i jakiej lepkości gdyż z lektury internetu dowiedziałem się ze są 2 przeważnie stosowane i liczyłem ze po podaniu vinu ktoś poda mi ilość i co fabryka zalała.
ps wczoraj sprzedałem 190 z 1992 r i jak rok temu wymieniałem płyny to w moście byłą piękna kawa taka czarna i mocno parzona:P
no i co zepsul ci sie most ?
4funa
Posty: 9
Rejestracja: 25 gru 2014, o 17:25
Lokalizacja: Radłów

Post autor: 4funa »

Nie most działa ale widać ze olej pracuje a skoro pracuje to należy go wymienić. Dobra nie wdaje się w dysputy chcę wymienić olej bo mam taką zachciankę jak kobieta w ciąży :P
A i chciał bym uzyskać pomoc co do doboru oleju bo w tej chwili zrobiła się mała kłótnia czy wymieniać czy nie :P wić jeśli kotoś był by tak miły i podał mi ile i jakiej klasy oleju do mojego mesia o vinie WDB2100151A563186 dziękuje i pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 14 sty 2015, o 21:01 przez 4funa, łącznie zmieniany 1 raz.
E250 1997 2.5 TD Classic
marekK
Posty: 112
Rejestracja: 27 gru 2014, o 20:38
Lokalizacja: P-Z

Post autor: marekK »

4funa pisze:Nie most działa ale widać ze olej pracuje a skoro pracuje to należy go wymienić. Dobra nie wdaje się w dysputy chcę wymienić olej bo mam taką zachciankę jak kobieta w ciąży :P
widać , kup oryginał zadne fuchsy , totale, mobile, febi , mimo tego ze ktorys z tych producentów produkuje do MB ja igdy nie ryzykuje , jade do ASO podaje vin chwilke czekam pan przynosi mi płyn i wiem ze jak go wleje to maszyna bedzie działać tyle moge dodac JA od siebie
Ostatnio zmieniony 14 sty 2015, o 21:05 przez marekK, łącznie zmieniany 2 razy.
4funa
Posty: 9
Rejestracja: 25 gru 2014, o 17:25
Lokalizacja: Radłów

Post autor: 4funa »

no niestety do aso mam daleko :(
E250 1997 2.5 TD Classic
marekK
Posty: 112
Rejestracja: 27 gru 2014, o 20:38
Lokalizacja: P-Z

Post autor: marekK »

4funa pisze:no niestety do aso mam daleko :(
ASO prowadzi sprzedaz wysylkową , zadzwon do ASO poznan ptasia podaj VIN
adres i za 2 dni masz paczke u siebie

do twojego idzie olej z norma 235.7

nie dziaduj , masz MB wysokiej klasy , jak mu dasz opiekę wysokiej klasy tak ci bedzie wdzieczny
4funa
Posty: 9
Rejestracja: 25 gru 2014, o 17:25
Lokalizacja: Radłów

Post autor: 4funa »

dzięki wielkie robię co mogę nawet uszczelki kolektora ssącego kupiłem oryginały
E250 1997 2.5 TD Classic
marekK
Posty: 112
Rejestracja: 27 gru 2014, o 20:38
Lokalizacja: P-Z

Post autor: marekK »

4funa pisze:dzięki wielkie robię co mogę nawet uszczelki kolektora ssącego kupiłem oryginały
tak trzymac , MB lubi oryginały
Awatar użytkownika
Przemek
Posty: 583
Rejestracja: 16 wrz 2012, o 01:24
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Przemek »

4funa, napisz na PW do kolegi Aloiz, na pewno pomoże.
W210 E200CDI Elegance 1998 Sedan 102KM
WDB2100071A820573


S210 E230T Avantgarde 1996 150KM - sprzedany
WDB2102371A316278


S210 2.7/3.2 CDI - było w planach
jest S210 2.2CDI
marekK
Posty: 112
Rejestracja: 27 gru 2014, o 20:38
Lokalizacja: P-Z

Post autor: marekK »

Przemek pisze:4funa, napisz na PW do kolegi Aloiz, na pewno pomoże.
ok napisze
qoompel
Doradca
Posty: 3888
Rejestracja: 7 mar 2009, o 07:46
Lokalizacja: Chrząszczyrzewoszyce

Post autor: qoompel »

marekK pisze:ok napisze
To nie było do Ciebie.

Poza tym nie wiem nad czym tu się rozpisywać i zaśmiecać wątek. Było już wałkowane dziesiątki razy, że w określonych sytuacjach zaleca się wymianę oleju. Normy, zamienniki, ilości i ceny też były podawane.

Każdą następną osobę powtarzającą nudne już pytania zgłaszam do ostrzeżenia.
Szukasz pomocy? Pisz poprawnie!

Obrazek
klajbek11
Posty: 47
Rejestracja: 19 paź 2014, o 04:09
Lokalizacja: Szczucin

Post autor: klajbek11 »

Witam.nie znalazlem konkretnej odpowiedzi na moj problem (choc nie ukrywam,ze nie zdazylem przeczytac wszystkich stron). Przy 40/60 kmh po wymianie podpory walu slychsc bylo dosyc glosne wycie. Pozniej problem ustapil ( o dziwo po tym jak auto stalo tydzien nieruchome). Teraz slychac jakby ocieranie, jak rozpedze autko i wcisne sprzeglo zeby obroty spadly to slychsc dzwiek jakby kcierania klockow o tarcze. Sprawdzone kola-nic. Obstawiam ,ze po wymianie podpory walu gosciu nie dolal mi oleju do dyfra.co sądzicie ?
d1tomas
Posty: 792
Rejestracja: 27 gru 2014, o 21:14
Lokalizacja: Wiązów

Post autor: d1tomas »

Wymiana podpory wału nic niema do stanu oleju w moście. Podpora jest na wale.
vin WDB2100101A153256
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 12 gości