strumienica ? zamiast katalizatora!?
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
w ropniakach tak samo?avandgarde pisze:Wyciecie katalizatorów wiąże się z głosniejszym wydechem.Co do silnika to dóżo żwawszy tym bardziej jak ktoś jeżdzi na przytkanych katach. ;-)
głośniej i to wszystko?
ja 99% jeżdżę po mieście z max 90 km/h i w środku jest względnie cicho więc ciut głośniejszy wydech w moim 2.2 CDI kompletnie by mi nie przeszkadzał :mrgreen:
BMW 7 E23 728i 84' (ślimacza odbudowa)
MB W 210 T 2.2 CDI 00' classic
Vin: WDB2102061B141241
MB W 210 T 2.2 CDI 00' classic
Vin: WDB2102061B141241
- avandgarde
- Posty: 4665
- Rejestracja: 14 lut 2008, o 23:43
- Lokalizacja: PL
takeM pisze: w ropniakach tak samo?
takeM pisze: głośniej i to wszystko?
E320 cdi kombi AVANTGARDE
Instalacje DAS/XENTRY
EPC11/2018
WIS 10/2020
STAR FINDER 2016 Off
SD-MEDIA Ulimited
XDOS OpenShell- 3/2022
WIS Standalone- WIN 7 i XP 7/2021
C3 ,C4-Vediamo , Monaco
FDOK calculator 2018
Xentry Special Calculator 2018
Instalacje DAS/XENTRY
EPC11/2018
WIS 10/2020
STAR FINDER 2016 Off
SD-MEDIA Ulimited
XDOS OpenShell- 3/2022
WIS Standalone- WIN 7 i XP 7/2021
C3 ,C4-Vediamo , Monaco
FDOK calculator 2018
Xentry Special Calculator 2018
to prawda nie wiem dlaczego tak jest ale c180 bez kata chodzi jak polonez,, ja wyciąłem kata w swoim 2,2D i jest wszystko ok ,,Sebastianp pisze:W w202 c180 poluźnił się jeden wkład w katalizatorze, wkurzało mnie to i usunąłem katalizator.
Nie chciałbyś słyszeć jak brzmiał silnik.... Na wolnych ok ale jak przegazowałeś to polonez i to taki z wczesnego PRLu
Mercedes W210 2.2D BMW E39 525i BMW E60 525i
Witam, Podpinam się pod Temat.
Moje auto:
Mercedes E200 W210 Kombi
rok produkcji: 08.07.1998r.
2.0 Benzyna + Gaz sek.
vin: WDB2102351A736825
Aczkolwiek. Od paru dni mam taki problem, że jak ruszam to auto nie ma siły jechać. Dusi się, dławi. Jak już rozpędzę samochód i jadę z 90-100km/h to jest szarpanie ( jak by ktoś wciskał Gaz/Hamulec na zmianę - a to przecież automat ). Próbowałem przegonić auto i chyba się na razie uspokoiło. Dodam jeszcze, że wszystko się zaczęło gdy wymontowałem akumulator i postanowiłem go naładować. Włożyłem i od tamtego czasu problemy. ( Zrobiłem po odpaleniu auta skręcenie kierownicy mocno w lewo i w prawo by ustawić WSP ).
Byłem w warsztacie Areo Mobile ( taki niebieski z czerwonym ludkiem biegnącym i kluczykiem w ręku ). Podłączyli mi pod komputer. Zero błędów i sprawdzili wszystko i mówią że to pewnie coś z wydechem ( katalizator ).
Mam takie pytanie. Co ja mam zrobić. Czy wymienić katalizator ( nie stać mnie na to ;] raczej jak 1000zł ), najlepiej go zastąpić ale czym dokładnie. Nie wiem czy nie rzęzi też nic pod siedzeniami pasażera/bagażnikiem też tam coś jest ( jakiś tłumik ).
Pomożecie
Moje auto:
Mercedes E200 W210 Kombi
rok produkcji: 08.07.1998r.
2.0 Benzyna + Gaz sek.
vin: WDB2102351A736825
Aczkolwiek. Od paru dni mam taki problem, że jak ruszam to auto nie ma siły jechać. Dusi się, dławi. Jak już rozpędzę samochód i jadę z 90-100km/h to jest szarpanie ( jak by ktoś wciskał Gaz/Hamulec na zmianę - a to przecież automat ). Próbowałem przegonić auto i chyba się na razie uspokoiło. Dodam jeszcze, że wszystko się zaczęło gdy wymontowałem akumulator i postanowiłem go naładować. Włożyłem i od tamtego czasu problemy. ( Zrobiłem po odpaleniu auta skręcenie kierownicy mocno w lewo i w prawo by ustawić WSP ).
Byłem w warsztacie Areo Mobile ( taki niebieski z czerwonym ludkiem biegnącym i kluczykiem w ręku ). Podłączyli mi pod komputer. Zero błędów i sprawdzili wszystko i mówią że to pewnie coś z wydechem ( katalizator ).
Mam takie pytanie. Co ja mam zrobić. Czy wymienić katalizator ( nie stać mnie na to ;] raczej jak 1000zł ), najlepiej go zastąpić ale czym dokładnie. Nie wiem czy nie rzęzi też nic pod siedzeniami pasażera/bagażnikiem też tam coś jest ( jakiś tłumik ).
Pomożecie
Terlik - Użytkownik szukający dobrych ludzi i rozwiązań problemów w razie przykrych problemów. Pozdrawiam
- jjankiello
- Doradca
- Posty: 2114
- Rejestracja: 2 gru 2008, o 10:16
- Lokalizacja: Szczecin, PL
NA 100% to nie wina wydechu... jak jest dobrze, to zostaw... być może przy odłączaniu aku sterownik silnika złapał jakieś błędy... nie wszystkie błędy zwykłe skanery odczytają, a nie piszesz jakim były odczytywane u Ciebie...
Poza tym jeśli jest założony LPG, to najpierw sprawdza się auto na benzynie, doprowadza do porządku i dopiero potem szuka się błędów w instalacji LPG...
Poza tym jeśli jest założony LPG, to najpierw sprawdza się auto na benzynie, doprowadza do porządku i dopiero potem szuka się błędów w instalacji LPG...
W201 2.0D,'90, 716.4, perlmuttgrau
S202 2.5TD,'98, 722.6, schwartz - EX
S203 2.7CDI,'02, 722.6, cubanite silver - NA SPRZEDAŻ
Because the people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
S202 2.5TD,'98, 722.6, schwartz - EX
S203 2.7CDI,'02, 722.6, cubanite silver - NA SPRZEDAŻ
Because the people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
- mariuszoaza
- VIP
- Posty: 127
- Rejestracja: 16 lis 2009, o 13:29
- Lokalizacja: Żuromin
Dziś
Witam,
Dziś wymieniłem układ wydechowy w swoim mercu ( kombi 2.0 benzyna + LPG, 98r. ) - Jutro napiszę, jak go rano odpalę czy hałasuje jeszcze czy nie, oraz jak zmienia teraz biegi automat. Czy to była wina wydechu czy nie
Pozdrawiam
Dziś wymieniłem układ wydechowy w swoim mercu ( kombi 2.0 benzyna + LPG, 98r. ) - Jutro napiszę, jak go rano odpalę czy hałasuje jeszcze czy nie, oraz jak zmienia teraz biegi automat. Czy to była wina wydechu czy nie
Pozdrawiam
Terlik - Użytkownik szukający dobrych ludzi i rozwiązań problemów w razie przykrych problemów. Pozdrawiam
-
- Posty: 114
- Rejestracja: 14 gru 2009, o 21:45
- Lokalizacja: anglia
witam. prawie zawsze przy zapchanym kacie silnik troche lapie tempetature ( mowie o zapchaniu ,a nie zabrudzeniach) tak wiec latwo wykluczyc "zapchanie". a co to mocy to w dwusowach tlumnikiem zestrajalo sie moc silnika ,w czterosuwach sa zawory od tego. strumienica lub tez katalizator raczej nie maja wplywu na moc silnika. istnieje jeszcze cos takiego jak "dump valve " (zawor spustowy) do turba w szczegolnosci montowane w sportowkach ,zeby turbo lepiej pracowalo i zeby przy zmianie biegu lepiej odprowadzic powietrze z silnika. (z tego co wiem tylko vw1.8t nie lubily tego) nasze silniki nie sa az tak wytezone i nie potrzebuja tego. z dugiej jednak strony nasze mietki to i tak dlugie auta i spaliny zawsze maja jakies cisnienie.
r107 350sl, r107500sl, w123 300d, w210 300td avangarde 98 kombi, w210 300td avangarde 97 kombi, w210 320cdi elegance kombi, aktualnie w211 320cdi kombi.
Jest Ok
Witam,
Wyminiłem tłumik środkowy ( po siedzeniami pasażerów ) i końcowy ( pod bagaznikiem ). Facet od tłumików powiedział mi po wyjęciu i rozebraniu. Środkowy w środku cały latał, a końcowy był wypalony. Faktycznie, Auto znów zaczeło zmieniać biegi, nie masz już stukania, pukania ( ten środkowy tak hałasował ) - Szkoda mi tylko tego ostatniego tłumika ( spod bagażnika ) bo był oryginalny 12 letni a ten nowy to zastępczy i już tak się okazale nie prezentuje, ale chodzi o to by auto śmigało. W Sumie jak zapalam na zimnym to jeszcze jest jakiś taki Hałas i to w rurze od katalizatora albo w katalizatorze. Ale jak byłem w warsztacie i odcieli dwa tłumiki które wymieniałem i zapalili auto / gazowali. To mówili, że przepływ powietrza jest Ekstra i żeby nic nie ruszać. Hałasuje tylko na początku jak zapalam, przygazuje i już cicho chodzi.
Najważniejsze że znów zmienia biegi bez problemu ( jednak problem najwidoczniej był w tym iż tłumiki były zapchane ) a w środkowym jeszcze coś latało i blokowało wylot dla powietrza i auto szarpało.
Pozdrawiam
Ps. Końcowy tłumik 270zł, środkowy 110zł - robota 50zł - razem 430zł + mają mi za darmo jakąś końcówkę przyspawać jak przyjadę ( chyba nie chcę - chyba że ktoś coś poleca, jakąś płaską pod oryginalne wycięcie mercedesa ? )
Wyminiłem tłumik środkowy ( po siedzeniami pasażerów ) i końcowy ( pod bagaznikiem ). Facet od tłumików powiedział mi po wyjęciu i rozebraniu. Środkowy w środku cały latał, a końcowy był wypalony. Faktycznie, Auto znów zaczeło zmieniać biegi, nie masz już stukania, pukania ( ten środkowy tak hałasował ) - Szkoda mi tylko tego ostatniego tłumika ( spod bagażnika ) bo był oryginalny 12 letni a ten nowy to zastępczy i już tak się okazale nie prezentuje, ale chodzi o to by auto śmigało. W Sumie jak zapalam na zimnym to jeszcze jest jakiś taki Hałas i to w rurze od katalizatora albo w katalizatorze. Ale jak byłem w warsztacie i odcieli dwa tłumiki które wymieniałem i zapalili auto / gazowali. To mówili, że przepływ powietrza jest Ekstra i żeby nic nie ruszać. Hałasuje tylko na początku jak zapalam, przygazuje i już cicho chodzi.
Najważniejsze że znów zmienia biegi bez problemu ( jednak problem najwidoczniej był w tym iż tłumiki były zapchane ) a w środkowym jeszcze coś latało i blokowało wylot dla powietrza i auto szarpało.
Pozdrawiam
Ps. Końcowy tłumik 270zł, środkowy 110zł - robota 50zł - razem 430zł + mają mi za darmo jakąś końcówkę przyspawać jak przyjadę ( chyba nie chcę - chyba że ktoś coś poleca, jakąś płaską pod oryginalne wycięcie mercedesa ? )
Terlik - Użytkownik szukający dobrych ludzi i rozwiązań problemów w razie przykrych problemów. Pozdrawiam
-
- Posty: 16
- Rejestracja: 11 cze 2009, o 18:24
- Lokalizacja: opolskie
dzisiaj odkryłem że mój mercedes w210 270cdi nie chce jechać szybciej niż 145 km na godzinę do tej prędkości zbiera się dobrze ale jak przekroczy 140 następuje jakby blokada???
czy to morze być przyczyna katalizatora,.w komputerze nie wyśfietla żadnych błędów i ustawiony jest na 210km lub off.może coś namieszałem w tempomacie,amoże przyczyna leży gdzieś indziej. proszę o pomoc!!!!
_________________
czy to morze być przyczyna katalizatora,.w komputerze nie wyśfietla żadnych błędów i ustawiony jest na 210km lub off.może coś namieszałem w tempomacie,amoże przyczyna leży gdzieś indziej. proszę o pomoc!!!!
_________________
MB W 210 2,7 CDI LIFT
Mnie ostatnio denerwował świerszcz w układzie wydechowym, byłem pewien , że kat już sie kończy. Rozebrałem cały układ wydechowy a, kat zdrowy jak dzwon. Okazało się ,że była poluzowana obejma przy kolektorze wydechowym + lekkie naprężenia wydechu przy poprzedniej wymianie tłumika końcowego.
Jest CLS 55 AMG'06 ,W124 220E'92 , Smart FF. Ex: CLS55 AMG'05; W251 320CDI '06;W211 320CDI V6 Eleg.7G '06;W169 180Cdi '05 autotronic; W202 250TD'97 Eleg, S210 300T TD'97 Ava, S124 300D'92, W201 2,OD, W124 260E'88 ,W124 200E'87...
Może...
Bez obrazy, ale jak dla mnie to Siła Wyższa :-> Nie chce byś jechał Szybciej po Polskich Drogach. Może specjalnie jakaś ponadnaturalna moc Cię blokuje abyś " nie szalał z prędkością " - Przy 140km/h Tira wyprzedzisz ;-)tomasz3232 pisze:dzisiaj odkryłem że mój mercedes w210 270cdi nie chce jechać szybciej niż 145 km na godzinę do tej prędkości zbiera się dobrze ale jak przekroczy 140 następuje jakby blokada?
- Oprócz takiej Teorii nie mam pojęcia czemu tak masz. Przepływomierz może? Trudno stwierdzić.
A może już znalazłeś odpowiedź?
Pozdrawiam
Terlik - Użytkownik szukający dobrych ludzi i rozwiązań problemów w razie przykrych problemów. Pozdrawiam
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 42 gości