Przesiadka z E280 V6 na E220 D oraz kilka pytań
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Przesiadka z E280 V6 na E220 D oraz kilka pytań
Witam moi drodzy.
Przesiadłem się z W210 E280 V6 manual na E220 D w automacie z 97 roku. Mam kilka pytań co do samej pracy auta.
Nie ukrywam, że kupiłem w dobrej cenie żeby w niego włożyć ciut serca. No może większe ciut.
Mam kilka pytań, otóż:
1. Losowo lubi odpalić tzn. przekręcam kluczyć i nawet nie kręci tylko słychać tyki stuk i koniec. Wyłączam, przekręcam to samo, wyłączam przekręcam i pali. Obojętnie czy zimny czy ciepły.
2. Jak jest zimy i już odpali to musi pochodzić z 30 sekund na dużych wibracjach, gaszę go, odpalam i już jest dobrze.
3. Prędkość maksymalna w trasie 220 km gdzie już był dobrze rozgrzany i naładowany to jedynie 130km/h. Po prostu daję mu więcej a on nie reaguje. Obroty też nie, jakby miał mnie w du*ie.
4. Jak puszczam pedał gazu to coś uderza raz w okolicach przedniego prawego koła.
5. Ile powinien palić?
Bardzo Was proszę o pomoc oraz może ceny to zacznę już pisać list do Mikołaja.
Pozdrawiam!
Przesiadłem się z W210 E280 V6 manual na E220 D w automacie z 97 roku. Mam kilka pytań co do samej pracy auta.
Nie ukrywam, że kupiłem w dobrej cenie żeby w niego włożyć ciut serca. No może większe ciut.
Mam kilka pytań, otóż:
1. Losowo lubi odpalić tzn. przekręcam kluczyć i nawet nie kręci tylko słychać tyki stuk i koniec. Wyłączam, przekręcam to samo, wyłączam przekręcam i pali. Obojętnie czy zimny czy ciepły.
2. Jak jest zimy i już odpali to musi pochodzić z 30 sekund na dużych wibracjach, gaszę go, odpalam i już jest dobrze.
3. Prędkość maksymalna w trasie 220 km gdzie już był dobrze rozgrzany i naładowany to jedynie 130km/h. Po prostu daję mu więcej a on nie reaguje. Obroty też nie, jakby miał mnie w du*ie.
4. Jak puszczam pedał gazu to coś uderza raz w okolicach przedniego prawego koła.
5. Ile powinien palić?
Bardzo Was proszę o pomoc oraz może ceny to zacznę już pisać list do Mikołaja.
Pozdrawiam!
- W202 C180 manual 1995 - 122KM
- W202 C230 kompressor 1997 - 193KM
- W210 E280 manual 1996 - 204KM
- W210 E220 D automat 1997 - 95KM
- W210 E200 kompressor 1997 - 192KM
- W210 E290 TD 1998 - 129KM
- W210 E220 CDI 2001 - 143KM
+ W210 E320 R6 1996 - 220KM
- W202 C230 kompressor 1997 - 193KM
- W210 E280 manual 1996 - 204KM
- W210 E220 D automat 1997 - 95KM
- W210 E200 kompressor 1997 - 192KM
- W210 E290 TD 1998 - 129KM
- W210 E220 CDI 2001 - 143KM
+ W210 E320 R6 1996 - 220KM
Co do losowego odpalania sprawdź czy dochodzi 12V na bendiks w momencie jak nie chce odpalać. Jeśli dochodzi to coś nie tak z bendiksem. Stawiam na to drugie z racji "stuku" który świadczy o zaciągnięciu elektromagnesu bendiksu. Co do wibracji- sprawdź świece żarowe bo może na jakiś gar nie pali. Co do prędkości maksymalnej to nie masz wrażenia że auto jest jakoś słabsze niż powinno? Hamulce nie trzymają? Jak sie kształtuje spalanie?
W210 avantgarde 3.0td 97/98r
Re: Przesiadka z E280 V6 na E220 D oraz kilka pytań
1. rozrusznikVTR pisze:Witam moi drodzy.
Przesiadłem się z W210 E280 V6 manual na E220 D w automacie z 97 roku. Mam kilka pytań co do samej pracy auta.
Nie ukrywam, że kupiłem w dobrej cenie żeby w niego włożyć ciut serca. No może większe ciut.
Mam kilka pytań, otóż:
1. Losowo lubi odpalić tzn. przekręcam kluczyć i nawet nie kręci tylko słychać tyki stuk i koniec. Wyłączam, przekręcam to samo, wyłączam przekręcam i pali. Obojętnie czy zimny czy ciepły.
2. Jak jest zimy i już odpali to musi pochodzić z 30 sekund na dużych wibracjach, gaszę go, odpalam i już jest dobrze.
3. Prędkość maksymalna w trasie 220 km gdzie już był dobrze rozgrzany i naładowany to jedynie 130km/h. Po prostu daję mu więcej a on nie reaguje. Obroty też nie, jakby miał mnie w du*ie.
4. Jak puszczam pedał gazu to coś uderza raz w okolicach przedniego prawego koła.
5. Ile powinien palić?
Bardzo Was proszę o pomoc oraz może ceny to zacznę już pisać list do Mikołaja.
Pozdrawiam!
2. pompa
3. strasznie szybki jak na muła
4."coś" za mało informacji
5. 6-10
Podłącz ją pod kompa i sprawdź błędy, to powinno być jako pierwsze wykonane, wtedy wiadomo o czym rozmawiać.
Ad.3 to tryb awaryjny
Ad.4 sprawdź układ wydechowy, poduszki silnika, sprzegło
Ad.4 sprawdź układ wydechowy, poduszki silnika, sprzegło
Ostatnio zmieniony 25 lis 2015, o 12:24 przez lipa6, łącznie zmieniany 1 raz.
moja EX
http://LORINSER E300TD lipa6
Tera
http://E430 AMG lipa6
Zawsze pali mi 6 litrów
Zależy tylko, na ile kilometrów
http://LORINSER E300TD lipa6
Tera
http://E430 AMG lipa6
Zawsze pali mi 6 litrów
Zależy tylko, na ile kilometrów
Witam, zmiana w dół bo czasy takie, że nadkładam ekonomię nad moc Aczkolwiek mam bardzo bogatą wersję, bogatszą niż E280.
Odpowiadając na Wasze pytania to tak, komputer będzie u mnie dziś wieczorem to sprawdzimy co go boli. Spalanie z "ust" poprzedniego właściciela to 6 litrów w trasie i 8 po mieście aczkolwiek za wcześnie jest by to dokładnie ocenić. Mi teraz spalił 100zł na 280km. W E280 miałem dość proste przeliczenie - 50zł = 50km
Zapomniałem dodać, że na komputerze wywala błąd po odpaleniu, że jest niski poziom oleju i wyłącz silnik. Olej oczywiście jest i to nowy bo sam robiłem, zawsze wymieniam płyny na "swoje".
Hamulce nie trzymają, toczy się bardzo ładnie.
Świece faktycznie wymienię, dzięki za przypomnienie. Jakieś konkretne do tego diesla polecacie?
kichcio na dniach wrzucę fotki w temacie powitalny. Dam tam zdjęcia E280 i tego "nowego" tylko felunie muszę przerobić na zimówki i wrzucić w czarny kolor bo srebrne nie pasują do białego Mietka.
Tak to póki co wygląda, malowany był 4 lata temu z majoneza:
Odpowiadając na Wasze pytania to tak, komputer będzie u mnie dziś wieczorem to sprawdzimy co go boli. Spalanie z "ust" poprzedniego właściciela to 6 litrów w trasie i 8 po mieście aczkolwiek za wcześnie jest by to dokładnie ocenić. Mi teraz spalił 100zł na 280km. W E280 miałem dość proste przeliczenie - 50zł = 50km
Zapomniałem dodać, że na komputerze wywala błąd po odpaleniu, że jest niski poziom oleju i wyłącz silnik. Olej oczywiście jest i to nowy bo sam robiłem, zawsze wymieniam płyny na "swoje".
Hamulce nie trzymają, toczy się bardzo ładnie.
Świece faktycznie wymienię, dzięki za przypomnienie. Jakieś konkretne do tego diesla polecacie?
kichcio na dniach wrzucę fotki w temacie powitalny. Dam tam zdjęcia E280 i tego "nowego" tylko felunie muszę przerobić na zimówki i wrzucić w czarny kolor bo srebrne nie pasują do białego Mietka.
Tak to póki co wygląda, malowany był 4 lata temu z majoneza:
- W202 C180 manual 1995 - 122KM
- W202 C230 kompressor 1997 - 193KM
- W210 E280 manual 1996 - 204KM
- W210 E220 D automat 1997 - 95KM
- W210 E200 kompressor 1997 - 192KM
- W210 E290 TD 1998 - 129KM
- W210 E220 CDI 2001 - 143KM
+ W210 E320 R6 1996 - 220KM
- W202 C230 kompressor 1997 - 193KM
- W210 E280 manual 1996 - 204KM
- W210 E220 D automat 1997 - 95KM
- W210 E200 kompressor 1997 - 192KM
- W210 E290 TD 1998 - 129KM
- W210 E220 CDI 2001 - 143KM
+ W210 E320 R6 1996 - 220KM
-
- Posty: 263
- Rejestracja: 8 cze 2011, o 15:58
- Lokalizacja: Kraków
Cześć
Mam 220D z automatem , szosa 5.5 - 6.5 l / 100 km , w mieście nie liczę bo to bez sensu , więcej stoję niż jadę . Padnięta świeca , to kontrolka na desce po zapaleniu silnika , ja też od niedawna na zimnym silniku mam drgawki , postawiłem na wtryski . Bosch 0 434 250 192 , A 002 017 45 12 71 12 , w ASO 1500 zet za komplet Jak chcesz się czegoś naprawdę dowiedzieć o naszych autach to wpisz w przeglądarkę Kent Bergsma . Zajmuje się od kilkudziesięciu lat Mercedesami i naprawdę wie co mówi .
Mam 220D z automatem , szosa 5.5 - 6.5 l / 100 km , w mieście nie liczę bo to bez sensu , więcej stoję niż jadę . Padnięta świeca , to kontrolka na desce po zapaleniu silnika , ja też od niedawna na zimnym silniku mam drgawki , postawiłem na wtryski . Bosch 0 434 250 192 , A 002 017 45 12 71 12 , w ASO 1500 zet za komplet Jak chcesz się czegoś naprawdę dowiedzieć o naszych autach to wpisz w przeglądarkę Kent Bergsma . Zajmuje się od kilkudziesięciu lat Mercedesami i naprawdę wie co mówi .
Na pierwsze mam Marek na drugie Lucas
Dzięki malkontent za odpowiedź, zastosuje się do Twoich rad
kichcio w E280 padł mi silnik a do LPG silnik musi być igiełka z resztą każdy mówi że do LPG z benzyniaków nadają się tylko 320 i 430 z W210.
kichcio w E280 padł mi silnik a do LPG silnik musi być igiełka z resztą każdy mówi że do LPG z benzyniaków nadają się tylko 320 i 430 z W210.
- W202 C180 manual 1995 - 122KM
- W202 C230 kompressor 1997 - 193KM
- W210 E280 manual 1996 - 204KM
- W210 E220 D automat 1997 - 95KM
- W210 E200 kompressor 1997 - 192KM
- W210 E290 TD 1998 - 129KM
- W210 E220 CDI 2001 - 143KM
+ W210 E320 R6 1996 - 220KM
- W202 C230 kompressor 1997 - 193KM
- W210 E280 manual 1996 - 204KM
- W210 E220 D automat 1997 - 95KM
- W210 E200 kompressor 1997 - 192KM
- W210 E290 TD 1998 - 129KM
- W210 E220 CDI 2001 - 143KM
+ W210 E320 R6 1996 - 220KM
-
- Posty: 263
- Rejestracja: 8 cze 2011, o 15:58
- Lokalizacja: Kraków
Podstawa to kupić porządne auto , a to już duuuży wyczyn ! Mój " Maybach " jest z Belgii i tylko rok jeździł u nas , Elegance ale bogato wyposażony . Ponieważ belg nie palił to mam wersję bez popielniczki , to była miłość od pierwszego kontaktu / ciemna zieleń i piaskowy środek / ,niestety z Lucasem . Koszt na dzień dobry 1600 zet . Nasza tragedia z Mercedesami polega na tym ,że pomimo iż tych aut jest mnóstwo , to naprawdę ciężko jest o kogoś kto się zna i uczciwie potrafi coś zrobić ! Nawet ASO !
Na pierwsze mam Marek na drugie Lucas
No widzisz, ile ust tyle słówraaza pisze:Bzdura..VTR pisze: każdy mówi że do LPG z benzyniaków nadają się tylko 320 i 430 z W210.
A tak w ogóle to jak mogę sprawdzić czy mam pompę Lucasa czy Boscha?
I jeszcze odnośnie tych świec. Chciałbym je dziś wymienić bo będę miał nowego KTS'a i od razu wszystko bym sprawdził.
Jakie kupić świece? Jakiś model lub link do Allegro?
- W202 C180 manual 1995 - 122KM
- W202 C230 kompressor 1997 - 193KM
- W210 E280 manual 1996 - 204KM
- W210 E220 D automat 1997 - 95KM
- W210 E200 kompressor 1997 - 192KM
- W210 E290 TD 1998 - 129KM
- W210 E220 CDI 2001 - 143KM
+ W210 E320 R6 1996 - 220KM
- W202 C230 kompressor 1997 - 193KM
- W210 E280 manual 1996 - 204KM
- W210 E220 D automat 1997 - 95KM
- W210 E200 kompressor 1997 - 192KM
- W210 E290 TD 1998 - 129KM
- W210 E220 CDI 2001 - 143KM
+ W210 E320 R6 1996 - 220KM
Prawda - chocby z montazem swiec zarowych? Malo ktory mechanik wie, dlaczego gryf swiecy jest stozkiem o podanych parametrach w stopniach?malkontent pisze:. Nasza tragedia z Mercedesami polega na tym ,że pomimo iż tych aut jest mnóstwo , to naprawdę ciężko jest o kogoś kto się zna i uczciwie potrafi coś zrobić ! Nawet ASO !
Montuje bezmyslnie, a potem placz ze, swiece sie zapiekaja, urywaja...., itp.
210 E300TD rok 98 - USA (WDBJF25F6WA492241)
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
-
- Posty: 263
- Rejestracja: 8 cze 2011, o 15:58
- Lokalizacja: Kraków
OK a co ze świecami bo jak już wspomniałem będę miał dziś u siebie dobrego mechanika z komputerem i chciałbym mu te świecie kupić by mi je zamontował.
Co do pompy to może lepiej Wam wrzucę fotkę i sami ocenicie.
[ Dodano: 2015-11-27, 12:46 ]
Przesyłam fotki serca.
I jak?
Co do pompy to może lepiej Wam wrzucę fotkę i sami ocenicie.
[ Dodano: 2015-11-27, 12:46 ]
Przesyłam fotki serca.
I jak?
- W202 C180 manual 1995 - 122KM
- W202 C230 kompressor 1997 - 193KM
- W210 E280 manual 1996 - 204KM
- W210 E220 D automat 1997 - 95KM
- W210 E200 kompressor 1997 - 192KM
- W210 E290 TD 1998 - 129KM
- W210 E220 CDI 2001 - 143KM
+ W210 E320 R6 1996 - 220KM
- W202 C230 kompressor 1997 - 193KM
- W210 E280 manual 1996 - 204KM
- W210 E220 D automat 1997 - 95KM
- W210 E200 kompressor 1997 - 192KM
- W210 E290 TD 1998 - 129KM
- W210 E220 CDI 2001 - 143KM
+ W210 E320 R6 1996 - 220KM
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości