Przesiadka z E280 V6 na E220 D oraz kilka pytań
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
-
- Posty: 263
- Rejestracja: 8 cze 2011, o 15:58
- Lokalizacja: Kraków
http://archiwum.allegro.pl/oferta/swiec ... 02879.htmlVTR pisze:[
I jeszcze odnośnie tych świec. Chciałbym je dziś wymienić bo będę miał nowego KTS'a i od razu wszystko bym sprawdził.
Jakie kupić świece? Jakiś model lub link do Allegro?
Mam takie swiece jak w powyzszym linku Beru 860(oryginal made in germany) i sprzedalbym je ponizej wartosci 6 szt. za 200zl z przesylka
(bezmyslnie kupione i do mojej merc. sie nie nadaja, leza ponad 3 lata stad taka cena)
210 E300TD rok 98 - USA (WDBJF25F6WA492241)
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
- DirtyHarry
- Posty: 708
- Rejestracja: 5 wrz 2010, o 15:36
- Lokalizacja: Rybnik
Super, same dobre wieści. Wymieniałem komplet świec i nic to nie zmieniło. Na dniach jadę na wtryski. Pytanie czy to pomoże? Obecnie jest tak że auto ma swoje dni. Raz odpala na zimnym elegancko i ruszam w trasę, raz jest tak że mogę się bawić kluczykiem 15 minut. Po prostu przekręcam, jest ten stuk i nic. Silnik nie kręci nawet. Powtarzam tę czynność po 10 razy i za którymś tam odpala. No i cały czas przy 130 km/h jest dławienie. Teraz to myślę czy go nie sprzedać skoro jest on skazany na takie koszta. Co myślicie?
Edit: Dlaczego jest on w trybie awaryjnym i jak go pominąć?
Edit2: Zapomniałem o najważniejszym. Po zakupie oczywiście wymieniłem wszystkie płyny i kilka dni temu komputer wywalił mi błąd płynu chłodniczego. OK, sprawdzam i faktycznie gołym okiem było go mało widać. Dolałem więc i następnego dnia sprawdziłem czy nie wycieka, czarno w środku. Wsadziłem palca, płyn był ale dosłownie czarny i gęsty jak smoła. Taka maź że z palca nie schodziło. Wygląda w sumie na olej ale nie ma żadnego zapachu. Ktoś wie co to może być i czym to jest spowodowane? Kiedyś w E320 robiłem ze znajomym chłodnicę bo mu się nagrzewał i pod ciśnieniem ją potraktowaliśmy to wylatywały z niej białe gluty ale to to już porażka.
Edit: Dlaczego jest on w trybie awaryjnym i jak go pominąć?
Edit2: Zapomniałem o najważniejszym. Po zakupie oczywiście wymieniłem wszystkie płyny i kilka dni temu komputer wywalił mi błąd płynu chłodniczego. OK, sprawdzam i faktycznie gołym okiem było go mało widać. Dolałem więc i następnego dnia sprawdziłem czy nie wycieka, czarno w środku. Wsadziłem palca, płyn był ale dosłownie czarny i gęsty jak smoła. Taka maź że z palca nie schodziło. Wygląda w sumie na olej ale nie ma żadnego zapachu. Ktoś wie co to może być i czym to jest spowodowane? Kiedyś w E320 robiłem ze znajomym chłodnicę bo mu się nagrzewał i pod ciśnieniem ją potraktowaliśmy to wylatywały z niej białe gluty ale to to już porażka.
- W202 C180 manual 1995 - 122KM
- W202 C230 kompressor 1997 - 193KM
- W210 E280 manual 1996 - 204KM
- W210 E220 D automat 1997 - 95KM
- W210 E200 kompressor 1997 - 192KM
- W210 E290 TD 1998 - 129KM
- W210 E220 CDI 2001 - 143KM
+ W210 E320 R6 1996 - 220KM
- W202 C230 kompressor 1997 - 193KM
- W210 E280 manual 1996 - 204KM
- W210 E220 D automat 1997 - 95KM
- W210 E200 kompressor 1997 - 192KM
- W210 E290 TD 1998 - 129KM
- W210 E220 CDI 2001 - 143KM
+ W210 E320 R6 1996 - 220KM
Nie ominiesz trybu awaryjnego - trzeba usunąć usterkę. Może bierze ci ten płyn? Albo rzyga jeszcze olejem? Jeśli kupiłeś go za bezcen to proponuję wybrać się tym samochodem w jego ostatnią drogę...
Mercedes-Benz E-klasa W210 E320 3.2 V6 224KM 4Matic Elegance 2001
VIN: WDB2100821X053822
Ex: W210 E270 CDI 170KM 2001
VIN: WDB2100821X053822
Ex: W210 E270 CDI 170KM 2001
Ile za niego dałeś jeśli to nie tajemnica?
Ja kupiłem dwa miesiące temu E290TD 98r. w kombi z ASB (abs, bas, asr, 4x airbag, 4x elek. szyby, elek. lusterka, czujnik deszczu, tempomat, szyberdach) za 4k. i mechanicznie auto jest igła, wszystko porobione - zawieszenia w ogóle nie słychać na tych dziurach itp. Na wszystko mam fv i tylko do roboty jest blacha z zewnątrz (tragedii nie ma). Podłoga i progi są w bdb stanie, nawet pod dywanem.
Więc jak widać, można kupić przysłowiową okazję
Co do tej mazi, to uszczelka pod głowicą do sprawdzenia.
Ja kupiłem dwa miesiące temu E290TD 98r. w kombi z ASB (abs, bas, asr, 4x airbag, 4x elek. szyby, elek. lusterka, czujnik deszczu, tempomat, szyberdach) za 4k. i mechanicznie auto jest igła, wszystko porobione - zawieszenia w ogóle nie słychać na tych dziurach itp. Na wszystko mam fv i tylko do roboty jest blacha z zewnątrz (tragedii nie ma). Podłoga i progi są w bdb stanie, nawet pod dywanem.
Więc jak widać, można kupić przysłowiową okazję
Co do tej mazi, to uszczelka pod głowicą do sprawdzenia.
Mercedes W202 2.2CDI 125 KM 1999r.
Mercedes S210 2.9TD 129 KM 1998r. ASB,
Mercedes W124 2.5D 94 KM 1991r. ASB.
Bo bez gwiazdy nie ma jazdy!
Mercedes S210 2.9TD 129 KM 1998r. ASB,
Mercedes W124 2.5D 94 KM 1991r. ASB.
Bo bez gwiazdy nie ma jazdy!
LewyPas, każde W210 ma takie wyposażenie bo to podstawa. Mogę Cię zmartwić, ale kupiłeś golasa.
Mercedes-Benz E-klasa W210 E320 3.2 V6 224KM 4Matic Elegance 2001
VIN: WDB2100821X053822
Ex: W210 E270 CDI 170KM 2001
VIN: WDB2100821X053822
Ex: W210 E270 CDI 170KM 2001
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 24 gości