Oringi w układzie paliwa 320 Cdi

Silniki, skrzynie biegów, przeniesienie napędu, układ chłodzenia.

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

Awatar użytkownika
noc
Ekspert
Posty: 8221
Rejestracja: 1 lis 2008, o 19:53
Lokalizacja: Warszawa Pochwały zagubione 500+

Oringi w układzie paliwa 320 Cdi

Post autor: noc »

Jak w temacie.
Załączniki
Oringi układu paliwowego 320 CDI.jpg
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6

Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890

Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
radek23
Posty: 42
Rejestracja: 3 sie 2009, o 19:43
Lokalizacja: Nowy Tomyśl

Post autor: radek23 »

W którym miejscu na powyższym rysunku jest zawór regulacyjny pompy wtryskowej.chciałbym sprawdzić w jakim stanie jest oring uszczelniający?Auto na ciepłym silniku troszkę dłuzej odpala.
-E320 CDI Avantgarde kombi 2001r. VIN WDB2102261B455122
-E270 CDI SEDAN Avantgarde 2000r.
-E280 Elegance sedan 1996r.
Awatar użytkownika
noc
Ekspert
Posty: 8221
Rejestracja: 1 lis 2008, o 19:53
Lokalizacja: Warszawa Pochwały zagubione 500+

Post autor: noc »

Pod czerwoną strzałką w prawym, górnym rogu rysunku..
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6

Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890

Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
OmO
Posty: 34
Rejestracja: 2 mar 2009, o 14:29
Lokalizacja: Poznań

Post autor: OmO »

noc, nie chciałbym nadużywać Twojej uprzejmości, ale gdyby kiedyś chciało Ci się zrobić podobną akcję dla 2,7 CDI, wielu z nas byłoby zapewne Ci dozgonnie wdzięcznymi :lol:

Osobiście jeszcze marzyłby mi się schemat okolic turbo (in/out), dmucha mi coś pod maska jakby suszarka do włosów, jak sie turbina załącza, wygląda na jakąs dziurę, ale leżałem wczoraj pod autem na lewarku i nic nie widać. Chyba auto ma tą samą moc, lub subiektywnie trochę mniejszą. Ale też nie cisnę bo sie boję że coś pęknie do końca.

Mam dużo cierpliwości, ale mój okularek zaczyna mnie martwić, 30 kkm i już nie ma miesiąca żebym czegoś nie robił... :-|

OmO
MB S210 E270CDI T '00 ELEGANCE
MB W202 C220D '95 ELEGANCE
Awatar użytkownika
noc
Ekspert
Posty: 8221
Rejestracja: 1 lis 2008, o 19:53
Lokalizacja: Warszawa Pochwały zagubione 500+

Post autor: noc »

Proszę:
Załączniki
W210 Przewody turbo w 270CDI.jpg
W210 Oringi systemu paliwa 270CDI 2.jpg
W210 Oringi systemu paliwa 270CDI.jpg
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6

Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890

Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
wheelman
Posty: 40
Rejestracja: 23 sie 2009, o 14:28
Lokalizacja: krakow

Post autor: wheelman »

Noc szkoda ze wczesniej tego nie widzialem nie spedzil bym trzech godzin na chodniku uczac sie gdzie sa oringi zapierajac sie ze tym razem laweta nie wroce...:) panowie jak wymieniacie te oringi (a warto zapewniam) zapytajcie w mercedesie o zielone sa nieco grubsze koszt 4 pln za sztuke latwosc wymiany nawet dla laika co do swistu sprawdz sobie dolny przewod do intercoolera moze dziurka a moze poluzowal sie na laczeniu koszt przewodu 271 pln w aso pozdro
E220 CDI Classic Manual
V klasa 2.3 Fashion Auto
radek23
Posty: 42
Rejestracja: 3 sie 2009, o 19:43
Lokalizacja: Nowy Tomyśl

Post autor: radek23 »

Kolego Noc,wiesz może jaki są wymiary tych oringów co przychodza do układu paliwowego?Mam pod nosem sklep z oringami a do serwisu mam 70 km,mysle,ze dobral bym odpowiednie znając wymiar oryginałów.Pozdrawiam
-E320 CDI Avantgarde kombi 2001r. VIN WDB2102261B455122
-E270 CDI SEDAN Avantgarde 2000r.
-E280 Elegance sedan 1996r.
Awatar użytkownika
noc
Ekspert
Posty: 8221
Rejestracja: 1 lis 2008, o 19:53
Lokalizacja: Warszawa Pochwały zagubione 500+

Post autor: noc »

Niestety, nie posługuję się rozmiarami, tylko nr.MB.
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6

Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890

Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
radek23
Posty: 42
Rejestracja: 3 sie 2009, o 19:43
Lokalizacja: Nowy Tomyśl

Post autor: radek23 »

Oringi zakupiłem w ASO,w warsztacie wymienili mi wszystkie ale nic to nie zmieniło.Auto w dalszym ciągu na ciepłym silniku zapala dłużej niż na zimnym.Czytałem na forum temat ,w którym porównuje się CDI w mercedesie do TDI VW ale jednoznacznej odpowiedzi nie znalazłem.Czy silnik CDI powinien odplaić po pierwszym zakreceniu koła,czy kilka razy powinien zakręcić.Jeżdzę również passatem b5 131km,ibizą 131km i Touranem 136km i one zapalają od razu,po pierwszym zakręceniu,gwiazda musi zakręcić minimum 4-5razy,żeby silnik zapalił,na ciepłym z 7-8 razy.Czy to normalne?
-E320 CDI Avantgarde kombi 2001r. VIN WDB2102261B455122
-E270 CDI SEDAN Avantgarde 2000r.
-E280 Elegance sedan 1996r.
Awatar użytkownika
elspasoo
Posty: 2574
Rejestracja: 6 lip 2008, o 15:53
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: elspasoo »

radek23 pisze:Kolego Noc,wiesz może jaki są wymiary tych oringów co przychodza do układu paliwowego?Mam pod nosem sklep z oringami a do serwisu mam 70 km,mysle,ze dobral bym odpowiednie znając wymiar oryginałów.Pozdrawiam
Nie kupuj gumek po wymiarach, rozmawiałem z Janowiakiem z Zielonej Góry, przerobił już chyba wszystkie kombinacje z oringami i tylko oryginalne długo nie ciekną , więc narobisz się tylko a za chwile będzie top samo. Zamów sobie wysyłkowo ,co za problem.
Jest CLS 55 AMG'06 ,W124 220E'92 , Smart FF. Ex: CLS55 AMG'05; W251 320CDI '06;W211 320CDI V6 Eleg.7G '06;W169 180Cdi '05 autotronic; W202 250TD'97 Eleg, S210 300T TD'97 Ava, S124 300D'92, W201 2,OD, W124 260E'88 ,W124 200E'87...
Awatar użytkownika
jjankiello
Doradca
Posty: 2114
Rejestracja: 2 gru 2008, o 10:16
Lokalizacja: Szczecin, PL

Post autor: jjankiello »

radek23, wydaje mi się, że 4-5 obrotów to nieco za dużo... Potrzebne solidne przejrzenie układu paliwowego, żeby nic a nic nie ciekło i nie pociło się... zwłaszcza pompa wysokiego ciśnienia...
W201 2.0D,'90, 716.4, perlmuttgrau
S202 2.5TD,'98, 722.6, schwartz - EX
S203 2.7CDI,'02, 722.6, cubanite silver - NA SPRZEDAŻ
Because the people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
chudi99
Posty: 11
Rejestracja: 31 paź 2008, o 16:34
Lokalizacja: warszawa

Post autor: chudi99 »

Witam użytkowników i mam pytanko co może być przyczyną (wyssania,wycieku) paliwa ze "słoika" filtra paliwa w E220CDI jak pracuje to jest OK,ale zgaszę i po 2-3godz. nie mogę odpalić-jak zaleję filtr paliwa to po 2gim razie odpali czy mogą być faktycznie któreś oringi do wymiany?a jeśli tak to może jakiś schemat ktoś ma jak powyżej!
W210 E220CDI 2002r - vin WDB2102061X087504
yoosek
Posty: 20
Rejestracja: 26 lis 2008, o 16:58
Lokalizacja: Koszalin/Hiszpania

Post autor: yoosek »

moj 220cdi z '99 czsami rano nie chce palic.zazwyczaj odpala,ale po przejechaniu ok.2km i zgaszeniu oraz probie ponownego uruchomienia po uplywie +-0.5godz juz mu sie nie chce odpalic. podczas krecenia slychac "bulgot" w zbiorniku paliwa co wskazuje na powietrze w ukladzie. znajomy mial tak samo w 300td.wymienil oring przy pompie i monelo.ja ruszam jutro do servisu po oringi.
w210 '99 2.2cdi
Awatar użytkownika
endertg
Posty: 59
Rejestracja: 15 paź 2008, o 11:11
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle

Post autor: endertg »

radek23 pisze:Czy silnik CDI powinien odplaić po pierwszym zakreceniu koła,czy kilka razy powinien zakręcić.Jeżdzę również passatem b5 131km,ibizą 131km i Touranem 136km i one zapalają od razu,po pierwszym zakręceniu,gwiazda musi zakręcić minimum 4-5razy,żeby silnik zapalił,na ciepłym z 7-8 razy.Czy to normalne?
kolego z tego co wiem silniki CDI nie odpalaja jak stare W124 przy 1/4 obrotu walu.
Spowodowane to jest wszędobylska elektronika. Silnik CDI odpala dluzej u mnie gdzies na ucho z 2-3 obroty bo w tym czasie komputer czeka az sie na listwie cisnienia pojawia i wszystko jest gotowe do zaplonu. Wtedy dopiero nastepuje zaplon.
Zatem nie ma co marzayc zeby CDI odpalal na pol obrotu.

Pozdrawiam,
Ender_TG
Awatar użytkownika
avandgarde
Posty: 4665
Rejestracja: 14 lut 2008, o 23:43
Lokalizacja: PL

Post autor: avandgarde »

endertg, elektronika elektronika,ale sa jeszcze 2 pompy mechaniczne,czyli wstepna i wysokiego cisnienia,jakby była pierwsza elektryczna to napewno odpalał by szybcziej, takie zmiany sa już w 211.
E320 cdi kombi AVANTGARDE
Instalacje DAS/XENTRY
EPC11/2018
WIS 10/2020
STAR FINDER 2016 Off
SD-MEDIA Ulimited
XDOS OpenShell- 3/2022
WIS Standalone- WIN 7 i XP 7/2021
C3 ,C4-Vediamo , Monaco
FDOK calculator 2018
Xentry Special Calculator 2018
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości