luz na wieloklinie
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
luz na wieloklinie
jak w powyżej mam problem z moim 2,2cdi w kombi po wymianie felg z zimy na lato nieda się jezdzić powyżej 100km\h zaczyna WSZYSTKO TELEPAĆ drgać jak by miał się rozlecieć wyczuwalne jest to na tyle myślałem że to felgi bo założyłem używane 17 ki ,kupiłem kolejne wyyażone proste malina a ciągle od 110km\h do 160km\km masakra ,położyłem się pod nim na wale dało się wyczuć na wieloklinie luz czy to jest dopuszczalne luz w sensie nie przód tył tylko ruchami tak jak pracuje wał na okrągło i delikatny prawie nie wyczuwalny na moscie ??iproszę pomocy bo jeżdżę jak z jajem albo jak wariat pozdrawiam
- tonidriver
- Posty: 9114
- Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
- Lokalizacja: Wrocław
- windykatorek
- Doradca VIP
- Posty: 2580
- Rejestracja: 5 kwie 2008, o 19:26
- Lokalizacja: Gdynia
tak jak pisałem fakt stało się to po wymianie koł z tym że zimowe to 15 ki a letnie założyłem 17 ki nie jest to wina opon 235\50 dlatego że kupiłem drugi komplet 225\55i jest tak samo na 15 kach nie dawało się tego tak odczuć ,też myślałem o piescieniach ale lipa drugi komplet felg nowe pierscienie ciasno wchodzą na piaste oglądałem podporę wydaje się cała nienaruszona brak luzu .co może być ????bo mi skończyły się pomysły
moze zarzuc spowrotem te zimówki i jak ustanie to bedziesz wiedział gdzie szukac
a jak problem zniknie to to letnie na wywazanie !!!!
[ Dodano: 2009-06-18, 23:01 ]
Miałem tez cos takiego przy niedokreconych kołach
zobacz jakie jest gniazdo na śrube w letnih i czy masz odpowiednie śruby dobrane
stożek czy okrągłe !!!!
a jak problem zniknie to to letnie na wywazanie !!!!
[ Dodano: 2009-06-18, 23:01 ]
Miałem tez cos takiego przy niedokreconych kołach
zobacz jakie jest gniazdo na śrube w letnih i czy masz odpowiednie śruby dobrane
stożek czy okrągłe !!!!
Jeep Grand Cherokee Laredo ZJ 96r 4,0HO R6 46HE AFTAMAT (hydrauliczny)
E240 Avantgarde 99 automat ( na sprzedaż )
E220 Cdi Elegance 2000 automat
w126 sec 380 86 automat
E240 Avantgarde 99 automat ( na sprzedaż )
E220 Cdi Elegance 2000 automat
w126 sec 380 86 automat
Bylu sam mam luz na moscie + dodatkowo na przednim wałku na wieloklinie
drgania mogły by byc na przykład przy skrzywionym bądz nie wyważonym wale
naprawde najpierw zobacz te śruby i jezeli musisz załóz obręcze centrujące na alu
kiedys to przerabiałem tylko w VW mechanik nie przykręcił śrub i po przekroczeniu 90 na h tak waliło jak bym na pralce siedział w czasie wirowania :-P
drgania mogły by byc na przykład przy skrzywionym bądz nie wyważonym wale
naprawde najpierw zobacz te śruby i jezeli musisz załóz obręcze centrujące na alu
kiedys to przerabiałem tylko w VW mechanik nie przykręcił śrub i po przekroczeniu 90 na h tak waliło jak bym na pralce siedział w czasie wirowania :-P
Jeep Grand Cherokee Laredo ZJ 96r 4,0HO R6 46HE AFTAMAT (hydrauliczny)
E240 Avantgarde 99 automat ( na sprzedaż )
E220 Cdi Elegance 2000 automat
w126 sec 380 86 automat
E240 Avantgarde 99 automat ( na sprzedaż )
E220 Cdi Elegance 2000 automat
w126 sec 380 86 automat
- avandgarde
- Posty: 4665
- Rejestracja: 14 lut 2008, o 23:43
- Lokalizacja: PL
-
- Posty: 94
- Rejestracja: 28 maja 2009, o 23:18
- Lokalizacja: Wrocław
Bylu, no jak uspokoiło się? Jeśli nie to sprawdź dokładnie tą podporę wału. U mnie wyszło dopiero że jest do bani po demontażu wału. Okazało się że łożysko wprawdzie OK ale guma która go trzyma już nie. Podnieś też tą maskownicę przy lewarku zmiany biegów i posłuchaj czy nie dochodzą stamtąd jakieś stuki. Następnie sprawdziłbym luzy łożysk kół. Jak dalej nie to może wał Ci się zwichrował, co prawda wątpię ale trzeba sprawdzić. Zobacz czy szarpie głownie przy przyspieszaniu i hamowaniu biegami. Jak to zawiedzie, to polecam pana Gienka na Polarnej 6. Robiłem u niego tylny most i mogę polecić. Facio widać wie co robi i zbytnio nie filozofuje. Jak chcesz to dam ci numer.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 53 gości