udałem się do znajomego mechanika ( jestem kolejarzem a owy mechanik maszynistą spalinowym a zarazem bardzo dobrym mechanikiem samochodowym posiada cały niezbędny sprzęt od komputerów po podnośniki) i oto szybka diagnoza słuchowa i wzrokowa bo nie było czasu na podłączanie do komputera:
*pęknięta uszczelka pod głowicą ( pęknięcie głowicy wstępnie wykluczone ponieważ auto chodzi równo nie słychać świstów i się nie gotuje, aczkolwiek wyjdzie [oby nie!!!!] w praniu
* falowanie obrotów i tu jest pewien problem powiedział, że może to być pompa wtryskowa (cokolwiek ona oznacza i do czego służy jest podobno droga)
i tu pojawia się moje pytanie...... czy na komputerze wyskoczy błąd, awaria owej pompy??? czy raczej jest to niewykrywalne......??
Czy takie szarpanie może być spowodowane końcem pomopy??? czy jest szansa na wskszeszenie gwiazdy??:(
koniec pompy wtryskowej????!!!!
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
koniec pompy wtryskowej????!!!!
MB W210 E klasa "Okular" 2.2 D 1997r. Automat avangarde
WDB2100041A384045
Fiat uno 1,7D->Ford Escort 1.6D->Seat Ibiza 00' 1.4 MPI->Opel Vectra B 1.7 TD-> MB E klasa W210 2.2 D
WDB2100041A384045
Fiat uno 1,7D->Ford Escort 1.6D->Seat Ibiza 00' 1.4 MPI->Opel Vectra B 1.7 TD-> MB E klasa W210 2.2 D
j.w.
witam
raz piszesz że auto chodzi równo, niżej że obroty falują . to co w końcu? ja przez padnięcie pompy rozumiem jej odpadnięcie od silnika, wszystko inne jest do zrobienia. jedź do prawdziwych pompiarzy nie specy od lokomotyw , wystarczy pewno wyregulować dawke paliwa, a uszczelka pod głowicą może pęknąć pomiędzy cylindrem a chłodzeniem, cylindrem a olejem, olejem a chłodzeniem, w każdym przypadku sa inne objawy, więc opisz coś więcej jak chcesz pomocy
pzdr
raz piszesz że auto chodzi równo, niżej że obroty falują . to co w końcu? ja przez padnięcie pompy rozumiem jej odpadnięcie od silnika, wszystko inne jest do zrobienia. jedź do prawdziwych pompiarzy nie specy od lokomotyw , wystarczy pewno wyregulować dawke paliwa, a uszczelka pod głowicą może pęknąć pomiędzy cylindrem a chłodzeniem, cylindrem a olejem, olejem a chłodzeniem, w każdym przypadku sa inne objawy, więc opisz coś więcej jak chcesz pomocy
pzdr
ksiwy
Re: j.w.
Witam jak już wcześniej pisałem owe falowanie wystepuje tylko w czasie jazdy, na biegu jałowym silnik chodzi jak zegarek. A co do speców od lokomotyw to uwież mi, że niejeden pompairz może się od nich uczyć. 40 lat na lokomotywach spalinowych robi swoje diesle znaja jak niejeden mechanik. Pozdroksiwy pisze:witam
raz piszesz że auto chodzi równo, niżej że obroty falują . to co w końcu? ja przez padnięcie pompy rozumiem jej odpadnięcie od silnika, wszystko inne jest do zrobienia. jedź do prawdziwych pompiarzy nie specy od lokomotyw , wystarczy pewno wyregulować dawke paliwa, a uszczelka pod głowicą może pęknąć pomiędzy cylindrem a chłodzeniem, cylindrem a olejem, olejem a chłodzeniem, w każdym przypadku sa inne objawy, więc opisz coś więcej jak chcesz pomocy
pzdr
MB W210 E klasa "Okular" 2.2 D 1997r. Automat avangarde
WDB2100041A384045
Fiat uno 1,7D->Ford Escort 1.6D->Seat Ibiza 00' 1.4 MPI->Opel Vectra B 1.7 TD-> MB E klasa W210 2.2 D
WDB2100041A384045
Fiat uno 1,7D->Ford Escort 1.6D->Seat Ibiza 00' 1.4 MPI->Opel Vectra B 1.7 TD-> MB E klasa W210 2.2 D
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 60 gości