Gasnie podczas Kick Down po uszczelnieniu pompy

Silniki, skrzynie biegów, przeniesienie napędu, układ chłodzenia.

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

Sin86
Posty: 27
Rejestracja: 19 cze 2016, o 14:43

Gasnie podczas Kick Down po uszczelnieniu pompy

Post autor: Sin86 »

Witajcie dawno mnie tu nie bylo bo i samochod nie sprawial problemów, ale od poczatku

Rozszczelniła mi sie pompa paliwa oddałem do mechanika, mechanik oddał do regeneracji do zewnętrznej firmy do boscha. Tam mi ja uszczelnili i wymienili jakiś gruby wałek w środku pompy. Po tym zabiegu auto podczas gwałtownego przyspieszania często gaśnie ( nie za kazdym razem)UWAGA. Pomaga przekręcenie kluczyka wyłącz i włączony i nawet jak auto jedzie po przekręceniu kluczyka wraca silnik do życia i przyspiesza dalej. Bylem w serwie mercedesa zapłaciłem duzo kasy i w sumie dowiedziałem się ze wtryskiwacz 1 i 2 do regeneracji i ze to jest przyczyna TYLKO TE WTRYSKIWACZE BYŁY DO REGENERACJI JUŻ 20 tys km temu, wiec to nie to. Pojechałem do Boscha gdzie robili mi pompę i zostałem olany całkowicie po prostu zlekceważyli mnie mówili ze zadzwonią jak będą wolne terminy (zgłaszałem na gwarancji) i do dziś nie zadzwonili. Gdzie moge szukac rozwiazania problemu ?? Dodatkowo serwis wynalazł nieszczelny intrercooler ALE PRZED ZABAWA Z POMPA TEGO NIE BYŁO ... Ktoś moze cos podpowie??
Awatar użytkownika
rr6
Doradca
Posty: 2270
Rejestracja: 24 wrz 2016, o 21:45
Lokalizacja: Warszawa

Re: Gasnie podczas Kick Down po uszczelnieniu pompy

Post autor: rr6 »

Sin86 pisze: 25 lut 2020, o 22:44 Witajcie dawno mnie tu nie bylo bo i samochod nie sprawial problemów, ale od poczatku

Rozszczelniła mi sie pompa paliwa oddałem do mechanika, mechanik oddał do regeneracji do zewnętrznej firmy do boscha. Tam mi ja uszczelnili i wymienili jakiś gruby wałek w środku pompy. Po tym zabiegu auto podczas gwałtownego przyspieszania często gaśnie ( nie za kazdym razem)UWAGA. Pomaga przekręcenie kluczyka wyłącz i włączony i nawet jak auto jedzie po przekręceniu kluczyka wraca silnik do życia i przyspiesza dalej. Bylem w serwie mercedesa zapłaciłem duzo kasy i w sumie dowiedziałem się ze wtryskiwacz 1 i 2 do regeneracji i ze to jest przyczyna TYLKO TE WTRYSKIWACZE BYŁY DO REGENERACJI JUŻ 20 tys km temu, wiec to nie to. Pojechałem do Boscha gdzie robili mi pompę i zostałem olany całkowicie po prostu zlekceważyli mnie mówili ze zadzwonią jak będą wolne terminy (zgłaszałem na gwarancji) i do dziś nie zadzwonili. Gdzie moge szukac rozwiazania problemu ?? Dodatkowo serwis wynalazł nieszczelny intrercooler ALE PRZED ZABAWA Z POMPA TEGO NIE BYŁO ... Ktoś moze cos podpowie??
Jak gaśnie kiedy rośnie obciążeniem to myślę, że może to być brak paliwa. A to oznacza, że jakiś zawór jest uszkodzony i tylko czasami się to objawia. Zawór prawdopodobnie odcinający paliwo na pompie, z tym, że może to być kwestia podłączenia/przewodu itp.
Trzeba by jechać do innego pompiarza/speca od diesli. Niestety wiele zakładów "regenerujących" tak działa, że interesuje ich klient tylko wtedy jak oddaje coś do regeneracji a potem to niech spada. Zgłoś im reklamacje na piśmie, żebyś miał dowód.
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 33 gości