Czy to sterownik????
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Czy to sterownik????
Mam w swojej Vałce 2.3Pb 2000 rok prawdopodobnie zwalony sterownik.
Falują obroty, ciężko na zimnym odpala, przerywa zapłony. Co jakiś czas na Carsofcie wyskoczy błąd P0300 Off assessor catalyst Converter noxious. Dla mnie to dziwny Błąd, bo nie wiem do czego on się odnosi. Na SD też byłem i w sumie nic nie wykazuje, albo to samo co Carsoft lub osoba nie ogarnia SD.
Wymienione zostały świece, cewki, przewody, przepustnica, przepływomierz, czujnik temperatury, filtr paliwa, pompka paliwa, posprawdzane podciśnienia i chyba został tylko sterownik oraz ewentualnie jakieś czujniki. Na zimnym po odpaleniu jest najgorzej. Nie ma różnicy czy na LPG, czy na Pb choć na LPg minimalnie jakby lepiej. Silnik nie ma pełnej mocy, choć czasem jakby było okej. Kompresja sprawdzona bije jak szalona równiutko na każdym cylindrze.
Moje podejrzenia padają jednak na sterownik.
Nr sterownika A 027 545 89 32 BOSCH 0 261 206 311
Ciężko taki sterownik znaleźć, praktycznie nie ma.
Czy można założyć sterownik o innych numer z tym samym układem zasilania ME 2.0/2.1
który jest podobny silnik w innych Mercedesach? ja mam M111.978 w automacie
W BMW jest taka możliwość 2,5 czy 2,8 nie ważne jakie numery sterownika, aby były z silnika M52.
Chyba, że ktoś może polecić ogarniętego fachowca od Mercedesa w Radomiu lub ewentualnie Warszawa
Falują obroty, ciężko na zimnym odpala, przerywa zapłony. Co jakiś czas na Carsofcie wyskoczy błąd P0300 Off assessor catalyst Converter noxious. Dla mnie to dziwny Błąd, bo nie wiem do czego on się odnosi. Na SD też byłem i w sumie nic nie wykazuje, albo to samo co Carsoft lub osoba nie ogarnia SD.
Wymienione zostały świece, cewki, przewody, przepustnica, przepływomierz, czujnik temperatury, filtr paliwa, pompka paliwa, posprawdzane podciśnienia i chyba został tylko sterownik oraz ewentualnie jakieś czujniki. Na zimnym po odpaleniu jest najgorzej. Nie ma różnicy czy na LPG, czy na Pb choć na LPg minimalnie jakby lepiej. Silnik nie ma pełnej mocy, choć czasem jakby było okej. Kompresja sprawdzona bije jak szalona równiutko na każdym cylindrze.
Moje podejrzenia padają jednak na sterownik.
Nr sterownika A 027 545 89 32 BOSCH 0 261 206 311
Ciężko taki sterownik znaleźć, praktycznie nie ma.
Czy można założyć sterownik o innych numer z tym samym układem zasilania ME 2.0/2.1
który jest podobny silnik w innych Mercedesach? ja mam M111.978 w automacie
W BMW jest taka możliwość 2,5 czy 2,8 nie ważne jakie numery sterownika, aby były z silnika M52.
Chyba, że ktoś może polecić ogarniętego fachowca od Mercedesa w Radomiu lub ewentualnie Warszawa
-
- Posty: 1388
- Rejestracja: 10 gru 2012, o 12:14
- Lokalizacja: Łódź
Re: Czy to sterownik????
Mercedes to nie BMW.
Często występująca usterka w 4 cylindrowych W210
Winny najczęściej okazuje się przepływomierz.Mówisz, że wymieniłeś ale na jaki ?
W następnej kolejności winna okazuje się przepustnica, ale to tez było robione. Pytanie czy dobrze.
W Warszawie podjedź na Regulską. Najpierw znajdź numer na forum i się umów.
Często występująca usterka w 4 cylindrowych W210
Winny najczęściej okazuje się przepływomierz.Mówisz, że wymieniłeś ale na jaki ?
W następnej kolejności winna okazuje się przepustnica, ale to tez było robione. Pytanie czy dobrze.
W Warszawie podjedź na Regulską. Najpierw znajdź numer na forum i się umów.
Re: Czy to sterownik????
Przepływomierz wymieniony na oryginalny, przepustnic było podmienianych kilka. I po tych zmianach zero różnic.
W W210 taki błąd wyskakuje? Bo gdzie nie sprawdzę to P0300 oznacza wypadanie zapłonów, a nie coś z katalizatorem jak u mnie.
A ten zakład na regulskiej solidny jest?
W W210 taki błąd wyskakuje? Bo gdzie nie sprawdzę to P0300 oznacza wypadanie zapłonów, a nie coś z katalizatorem jak u mnie.
A ten zakład na regulskiej solidny jest?
-
- Posty: 1388
- Rejestracja: 10 gru 2012, o 12:14
- Lokalizacja: Łódź
Re: Czy to sterownik????
Przeczytaj sobie o koledze noc z forum. To jego zakład.
Samo wymienianie części nie pomoże. Trzeba je zawsze zaadaptować.
Samo wymienianie części nie pomoże. Trzeba je zawsze zaadaptować.
Re: Czy to sterownik????
Nie no nie załamuj mnie. Przepływomierz adaptować? No czasem jest tak, że trzeba adaptować, ale po przejechaniu kilku km samoadaptacja powinna chyba być.
musze w takim razie z kolegą noc się skontaktować.
musze w takim razie z kolegą noc się skontaktować.
-
- Posty: 1388
- Rejestracja: 10 gru 2012, o 12:14
- Lokalizacja: Łódź
Re: Czy to sterownik????
Chodziło mi o adaptacje przepustnicy.
Re: Czy to sterownik????
Też uważam, ze powinna po czasie sama się zaadoptować.
Ale chyba mimo wszystko przyczyną jest coś z zapłonem, bo czasem tak jakby przerywała.
Mimo wszystko dzwonię do kolegi noc i się umawiam na naprawę.
Który inny silnik Mercedesa jest podobny do tego co mam?
Ale chyba mimo wszystko przyczyną jest coś z zapłonem, bo czasem tak jakby przerywała.
Mimo wszystko dzwonię do kolegi noc i się umawiam na naprawę.
Który inny silnik Mercedesa jest podobny do tego co mam?
Re: Czy to sterownik????
Dowiedziałem sie z tego ze mercedes to nie bmw ale czy sterownik inny można dopasować to nie wiem dalej. Potrzebuję zamiennik do sterownika A 028 545 65 32/ 0 281 010 195 raz daje zgode na rozrusznik 100-200 razy nie daje zgody.
WDB2102161B080715
270CDI kombi. automat
2000r.
270CDI kombi. automat
2000r.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 18 gości