Blad P1189

Silniki, skrzynie biegów, przeniesienie napędu, układ chłodzenia.

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

Awatar użytkownika
ZGi
Doradca
Posty: 1842
Rejestracja: 4 mar 2009, o 13:34
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: ZGi »

luki1980x, ale masz tryb awaryjny czy silnik normalnie wkręca się na obroty tylko brak mocy jest?
Awatar użytkownika
luki1980x
Posty: 48
Rejestracja: 4 sie 2011, o 16:29
Lokalizacja: boleslawiec

Post autor: luki1980x »

nie wkreca sie na obroty strasznie muli nawet jak zredukuje sobie bieg to tak jak by chcial jechac ale turbo wogole nie dziala. rozpedza sie ale jak zwykly dizel bez turbiny i nie przekracza 3000 obrotow. :(
WDB2200261A149161
Vasco24
Posty: 94
Rejestracja: 30 mar 2010, o 14:24
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Vasco24 »

Posprawdzaj jeszcze układ podciśnienia, może zawór podciśnienia załączający turbine padł ? Albo masz gdzieś nie szczelność w układzie podciśnienia.
W210 Classic 300 Turbodiesel. WDB2100251A845056
Awatar użytkownika
luki1980x
Posty: 48
Rejestracja: 4 sie 2011, o 16:29
Lokalizacja: boleslawiec

Post autor: luki1980x »

gdzie jest ten zawor zalaczajacy turbine? moze sie zacinac albo cos w tym stylu? da sie go jakos sprawdzic?
WDB2200261A149161
Vasco24
Posty: 94
Rejestracja: 30 mar 2010, o 14:24
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Vasco24 »

przeczytaj ten temat, na forum jest troche o problemie podobnym do Twojego. A jeśli chodzi o zawór podciśnienia to wpisz w wyszukiwarce forum.

viewtopic.php?t=9703&highlight=zaw%F3r+podci%B6nienia
W210 Classic 300 Turbodiesel. WDB2100251A845056
Awatar użytkownika
ZGi
Doradca
Posty: 1842
Rejestracja: 4 mar 2009, o 13:34
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: ZGi »

ale w tym linku jest troche inny problem, A Luki ma tryb awaryjny
Vasco24
Posty: 94
Rejestracja: 30 mar 2010, o 14:24
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Vasco24 »

tryb awaryjny miał kolega pawel4082, a kolega luki1980x nic na ten temat nie wspomniał.
W210 Classic 300 Turbodiesel. WDB2100251A845056
Awatar użytkownika
ZGi
Doradca
Posty: 1842
Rejestracja: 4 mar 2009, o 13:34
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: ZGi »

wspomina w innym temacie :)
Awatar użytkownika
luki1980x
Posty: 48
Rejestracja: 4 sie 2011, o 16:29
Lokalizacja: boleslawiec

Post autor: luki1980x »

P1636-008 elektryczny wentylator ssacy przerywa
P1403-032 recyrkulacja spalin negatywny uchyb regulacji (czestotliwosc recyrkulacji spalin jest za niska)
byl tez blad przeplywki, ktora wymienilem.
takie dwa bledy. znalazlem wydruk z sd
WDB2200261A149161
adi
VIP
Posty: 366
Rejestracja: 27 mar 2010, o 15:45
Lokalizacja: Opole

Post autor: adi »

Nie będę otwierał nowego tematu. Oddałem samochód do serwisu z zamiarem przeglądu i wymiany olejów. Od jakiegboś czasu jak dałem pedał w podłogę zostawała za mną chmura dymu jak z jelcza, więc postanowiłem wyczyścić dolot i egr i tu zaczęły się problemy wyczyścili oczywiście i poskładali do kup. Wcześniej w czasie demontażu okazało się że sterowanie klapkami nie było połaczone z silniczkiem i klapy były domknięte do połowy. Wyczyścili i poskładali do kupy jazda próbna tryb awaryjny sprawdzili czujnik bo stał akurat ML 3.2 cdi i dalej bład 1189 czyli nie czsyjnik klapki wyczysczone chodzą ok. Następnie odłaczyli klapki tam gdzie wczśniej były podłaczone i wszystko ok samochód chula nie ma błędów, ale klapki otwarte na maxa. Nie mogli sprawdzić silniczka brak sd ale jakoś dziwnie się zacowywał przy starcie zamiast otwierać tak jakby cały czas zamykał zawór przy turbinie. Czy pozostaje mi tylko wizyta na SD czy szukać silniczka czy jeżdzić z otwartymi bo tak na pewno jakiś czas jeżdziłem nie będą tego świadomy.
s210 320 CDI 2000 VIN WDB2102261B085461
MB 124 2.0D automat 1994
DOTACJE z UE biznesplany doradztwo w zakresie doboru funduszy.
Prowadzisz działalność masz zamiar inwestować, otworzyć firmę. Zadzwoń dowiesz się więcej
601694452 603528001
Awatar użytkownika
89kinio89
Posty: 49
Rejestracja: 2 cze 2014, o 18:33
Lokalizacja: Szczecin

Re: Blad P1189

Post autor: 89kinio89 »

Podłącza się do tematu.... też mam problem z tym błędem.... auto łapie tryb awaryjny bez wyświetlania.... klapki chodzą na sd więc myślę że to odpada co mogę jeszcze sprawdzić?
WDB2102161B419081
W210 E270 AVANGARDE 2001 - AKTUALNY DUPOWÓZ
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości