Bąbelki w przewodach przy (-0) i problem z rozruchem

Silniki, skrzynie biegów, przeniesienie napędu, układ chłodzenia.

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

sebolekkk
Posty: 90
Rejestracja: 18 lip 2011, o 13:58
Lokalizacja: Gorzów Wlkp

Bąbelki w przewodach przy (-0) i problem z rozruchem

Post autor: sebolekkk »

Witajcie Panowie

Pytanko takie ostatnio przy temp poniżej 0 czyli na minusie zauważyłem problem z odpaleniem na początku zrzuciłem winę na akumulator - on też był do wymiany już założony nowy ale usterka się powtórzyła mianowicie
Przy temp powyżej 0 czyli wszystko na + odpala pięknie bez żadnego problemu.

Kiedy tylko temp wchodzi na - pojawia się problem rozruch 2 sek pochodzi i gaśnie wtedy w wężykach zaobserwowałem pęcherzyki co dalej gdzie szukać przyczyny ? jest jakiś podgrzewacz paliwa ? wątpię jednak by już przy -2st "zamarzało" paliwo ... ;)
Dziękuję z pomoc.
W210 E300 TD. 99r.
Gawra
Posty: 3045
Rejestracja: 16 gru 2009, o 19:29
Lokalizacja: Puszcza Piska

Re: Bąbelki w przewodach przy (-0) i problem z rozruchem

Post autor: Gawra »

Pewno oringi, może i podgrzewacz - tylko racz podac Panie; jakie to auto?? :padam:
210 E300TD rok 98 - USA (WDBJF25F6WA492241)
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
sebolekkk
Posty: 90
Rejestracja: 18 lip 2011, o 13:58
Lokalizacja: Gorzów Wlkp

Re: Bąbelki w przewodach przy (-0) i problem z rozruchem

Post autor: sebolekkk »

Gawra pisze:Pewno oringi, może i podgrzewacz - tylko racz podac Panie; jakie to auto?? :padam:
Oczywiście wać Panie ;) troszkę mnie nie było zawsze miałem w podpisie jednak poprawione:

W210 3.0TD 99r.kombi
W210 E300 TD. 99r.
sebolekkk
Posty: 90
Rejestracja: 18 lip 2011, o 13:58
Lokalizacja: Gorzów Wlkp

Re: Bąbelki w przewodach przy (-0) i problem z rozruchem

Post autor: sebolekkk »

Koledzy proszy o jakieś namiary na problem wężyki - przewody już wymienione i dalej jest problem ... :( tylko przy ujemnych temperaturach , przez nowe wężyki dalej widzę małe " bąbelkowanie " przy rozruchu zawsze dodaję troszkę gazu i tak odpalam wtedy problemu nie ma ale jak odpalam bez gazu pochodzi 5 sek i gaśnie póżniej odpala tylko na "plaka"
W210 E300 TD. 99r.
Awatar użytkownika
kmtaxi
Doradca
Posty: 3273
Rejestracja: 9 sty 2009, o 18:46
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Re: Bąbelki w przewodach przy (-0) i problem z rozruchem

Post autor: kmtaxi »

A filtr paliwa też wymieniłeś?
w210 2,2cdi automat elegance / 2001r
WDB2100062B427953
sebolekkk
Posty: 90
Rejestracja: 18 lip 2011, o 13:58
Lokalizacja: Gorzów Wlkp

Re: Bąbelki w przewodach przy (-0) i problem z rozruchem

Post autor: sebolekkk »

kmtaxi pisze:A filtr paliwa też wymieniłeś?
Filtra nie wymieniałem - ma to coś wspólnego z "bąbelkowaniem" ?
W210 E300 TD. 99r.
Awatar użytkownika
tonidriver
Posty: 9114
Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
Lokalizacja: Wrocław

Re: Bąbelki w przewodach przy (-0) i problem z rozruchem

Post autor: tonidriver »

Jak zapchany to ssie powietrze
Awatar użytkownika
kmtaxi
Doradca
Posty: 3273
Rejestracja: 9 sty 2009, o 18:46
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Re: Bąbelki w przewodach przy (-0) i problem z rozruchem

Post autor: kmtaxi »

Wystarczy, że zamarznie w nim resztka wody, która dostaje się z paliwem (wilgoć). Nie zaszkodzi do zbiornika nalać 100g denaturatu.
w210 2,2cdi automat elegance / 2001r
WDB2100062B427953
Adii83
Posty: 18
Rejestracja: 20 cze 2016, o 17:10
Lokalizacja: śląsk

Re: Bąbelki w przewodach przy (-0) i problem z rozruchem

Post autor: Adii83 »

Witam podepne sie pod temat dzis rano gwiazda miała problem z odpaleniem po 4 razie odpaliła. Zauważyłem że podczas pracy silnika w obydwóch weżach do filtra i z filtra są bąbelki powietrza czy wymiana obu węży (juz zamówiłem w ASO) pomoże? nigdzie nie ma wycieku paliwa a co więcej to po zagrzaniu się silnika babelkowanie zanikło pewnie sie coś zagrzało i sie uszczelniło. Po jakiś 2 godz postoju widac jak w jednym z węży pojawiło sie powietrze foto.
Załączniki
20170107_152028.jpg
W210 2.9 TD 97r.
Vin WDB2102171A457138
sebolekkk
Posty: 90
Rejestracja: 18 lip 2011, o 13:58
Lokalizacja: Gorzów Wlkp

Re: Bąbelki w przewodach przy (-0) i problem z rozruchem

Post autor: sebolekkk »

Muszę znów tu napisać ponieważ myślałem że pozbyłem się problemu ale ... ;-) Po dziwnym odpaleniach i zmianach wężyków przyszedł czas na paliwa zmiana stacji podejrzewałem że paliwo na stacji której tankowałem mogło być pół letnie pół zimowe itd itp, Zacząłem lać usztachetniacza BLACK ARROW DIESEL SKYDD taka żółta buteleczka, i paliwo na znanych stacjach - arktyczne i jakby problem znikł ,ale... Pojawił się znów po miesiącu mimo że po zmianie paliwa była jeszcze zima i przy ujemnych temperaturach było wszysztko OK-odpalał,Tak wczoraj przy +10 st słoneczko itd a tu taki psikus, auto nie odpala - samostart i poszło pojechałem na stację zatankowałem ale zaobserowałem że dzieje się to najczęściej jak mam ciut powyżej pierwszej kreski na wskaźniku paliwa ,staram się zawsze mieć połowę ale czasami schodzi Jak myślicie może coś w baku być ?
W210 E300 TD. 99r.
Gawra
Posty: 3045
Rejestracja: 16 gru 2009, o 19:29
Lokalizacja: Puszcza Piska

Re: Bąbelki w przewodach przy (-0) i problem z rozruchem

Post autor: Gawra »

W baku jest filtr paliwa i wszystko wskazuje ze, jest on zapchany?
Doraznie można zdjąć przewod od zasilania(na przedniej sciance komory silnika) i dmuchmac tam sprężonym pow.
210 E300TD rok 98 - USA (WDBJF25F6WA492241)
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
romek61
Doradca VIP
Posty: 1131
Rejestracja: 14 kwie 2009, o 16:18
Lokalizacja: tychy

Re: Bąbelki w przewodach przy (-0) i problem z rozruchem

Post autor: romek61 »

Trzeba wymontować zbiornik i wypłukać. Mialem taki sam problem. Nie pomagalo czyszczenie filtra, dopiero odwrócenie do góry nogami i płukanie pomogło.
S210 E300 TD automat 1998 r
WDB2102251A584732
_______________________________________
sebolekkk
Posty: 90
Rejestracja: 18 lip 2011, o 13:58
Lokalizacja: Gorzów Wlkp

Re: Bąbelki w przewodach przy (-0) i problem z rozruchem

Post autor: sebolekkk »

romek61 pisze:Trzeba wymontować zbiornik i wypłukać. Mialem taki sam problem. Nie pomagalo czyszczenie filtra, dopiero odwrócenie do góry nogami i płukanie pomogło.
Rozumiem że objawy miałeś takie same czy też podobne ?
W210 E300 TD. 99r.
Awatar użytkownika
benha
Posty: 877
Rejestracja: 15 mar 2016, o 00:35
Lokalizacja: Rybnik

Re: Bąbelki w przewodach przy (-0) i problem z rozruchem

Post autor: benha »

W kaczce z silnikiem 2,9 znajomy miał taki problem że się zapowietrzał i jak dłużej jechał to gasł, potem nie chciał odpalać przez długi okres czasu i filtr w baku był zamulony na amen. Płukanie zbiornika mu pomogło
S210 E230 Avantgarde (12.1996) VIN: WDB2102371A318812
Gawra
Posty: 3045
Rejestracja: 16 gru 2009, o 19:29
Lokalizacja: Puszcza Piska

Re: Bąbelki w przewodach przy (-0) i problem z rozruchem

Post autor: Gawra »

Dmuchanie , plukanie itd. to substytuty, trza go wymienić(bo tak może wygladac - foto)
Załączniki
fuelstraigherdh7.jpg
210 E300TD rok 98 - USA (WDBJF25F6WA492241)
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości