270 CDI nie odpala, filtr ?

Silniki, skrzynie biegów, przeniesienie napędu, układ chłodzenia.

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

Awatar użytkownika
Sebol007
Posty: 50
Rejestracja: 18 maja 2011, o 19:38
Lokalizacja: Będzin

270 CDI nie odpala, filtr ?

Post autor: Sebol007 »

Witam
Niestety nie mogę odpalić auta. Kręci nie odpala, w czasie kręcenia wydaje czasem dziwny dźwięk jak pompa pracująca na sucho. Po nieudanym odpalaniu słychać syczenie z okolic filtrów podciśnienia ( te małe) generalnie wcześniej po wyłączeniu silnika tez było słychać.
2 dni temu nie chciał odpalić, lecz za 3 razem odpalił. Dzisiaj nie odpalił godz 13 temp 7 stopni.
Nie pamiętam kiedy był wymieniony filtr paliwa, czy to może być pierwszą przyczyną, i jak mogę to ew zdiagnozować. W nocy była temp ujemna. Nie mam pewności czy uda mi się jutro znaleźć czynny warsztat (gdzie maja pojęcie). Paliwa w baku około 1/2. Czytając inne posty mogę podejrzewać ten filtr lecz może ktoś miał identyczny przypadek?
bizonek27
Posty: 242
Rejestracja: 18 cze 2010, o 11:53
Lokalizacja: warszawa

Post autor: bizonek27 »

Ja tak miałem w s202 2.2 cdi i to może byc czujnik położenia wału albo te gumeczki w ukladzie paliwowym. Filtr paliwa też ale to trzeba szukac i dłubac. A jak psikniesz samostartem w dolot to zapala?
w202 2.2cdi 98r automat
W210 2.7CDI 99r. Avantgarde
Awatar użytkownika
Sebol007
Posty: 50
Rejestracja: 18 maja 2011, o 19:38
Lokalizacja: Będzin

Post autor: Sebol007 »

nie próbowałem samostartem. Jutro mam zamiar coś zrobić, teoretycznie wymianę filtra mogę zrobić sam na parkingu. Bo w każdym innym przypadku laweta i warsztat i to najlepiej jutro.
Awatar użytkownika
bartek4334
Doradca
Posty: 2054
Rejestracja: 25 cze 2009, o 13:21
Lokalizacja: Kamień Pom./Szczecin

Post autor: bartek4334 »

Podstawa wymienić filtr paliwa a zamiast samostartu psiknij zwykłego Plaka czy cos podobnego.
Ex 300TD 270CDI
W210 320CDI WDB2100261B447360
SPRINTER 213CDI
Opony, felgi nowe i używane
http://moto.allegro.pl/listing/user.php?us_id=6545407
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=27177185
Awatar użytkownika
Sebol007
Posty: 50
Rejestracja: 18 maja 2011, o 19:38
Lokalizacja: Będzin

Post autor: Sebol007 »

mam rozpiąć rurę i psiknąć coś jak dezodorant ? jeśli odpali, co to będzie wskazywało ?
Był:
W168 - srebrny long
W210,- niebieskie kombi
jest W163 WDC1633131X759996
pewnie niebawem do sprzedania ;]
Awatar użytkownika
mishaq
Posty: 253
Rejestracja: 9 lis 2011, o 00:04
Lokalizacja: warszawa
Kontakt:

Post autor: mishaq »

może coś dłubane było przy filtrze paliwa i się przewody zapowietrzyły? zobacz czy w obudowie filtra jest paliwo i zalej na nowo
www.3mtenis.pl
LEKCJE TENISA WARSZAWA/ PRUSZKÓW
VIN WDB2102061A979818
Awatar użytkownika
Sebol007
Posty: 50
Rejestracja: 18 maja 2011, o 19:38
Lokalizacja: Będzin

Post autor: Sebol007 »

...auto na "plaku" odpala. Po całej nocy nie - pojawiło się powietrze w paliwie, kupiłem oryginalne zielone uszczelki ( tylko 4,5 sztuka ;]) po tym zabiegu, jeśli nie pomoże typowana jest pompa paliwa, bo podobno lekko pociekła. Dam znać jutro, jakie postępy
Awatar użytkownika
noc
Ekspert
Posty: 8221
Rejestracja: 1 lis 2008, o 19:53
Lokalizacja: Warszawa Pochwały zagubione 500+

Post autor: noc »

Dwa oringi na przewodzie filtr- pompa wstępna, lub padł jeden z wtryskiwaczy na końcówce przelew lub padł uszczelniacz na listwie CR.
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6

Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890

Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
Awatar użytkownika
Sebol007
Posty: 50
Rejestracja: 18 maja 2011, o 19:38
Lokalizacja: Będzin

Post autor: Sebol007 »

przyczyną były zielone uszczelki(oringi). Wymieniłem 8 szt. Auto odpala normalnie. Dzięki
Był:
W168 - srebrny long
W210,- niebieskie kombi
jest W163 WDC1633131X759996
pewnie niebawem do sprzedania ;]
Cicero89
Posty: 11
Rejestracja: 15 maja 2014, o 21:41
Lokalizacja: Ujazd

Post autor: Cicero89 »

Sebol007, Witaj, podzielam twój problem też nie chce mi odpalic e270 2000rok.
Przyjechałem z pracy zgasiłem, rano wsiadam do auta krece, krece i nie odpala. Próbowałem odpalić na plaka i odpala ale jak odsuwam plak to gaśnie. Trzeci dzień stoi bez odpalenia a ja nie mam zielonego pojecia co najpierw sprawdzić może mnie pokierujesz trochę? Będę bardzo wdzieczny:) pozdrawiam
bolop
Posty: 9
Rejestracja: 4 wrz 2008, o 18:11
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: bolop »

Prawdopodobnie winę ponosi zawór na listwie wtryskowej ten z tyłu silnika.
czesterro
Posty: 252
Rejestracja: 29 cze 2011, o 12:11
Lokalizacja: Katowice

Post autor: czesterro »

Lub zawór odcinający przy pompie CR
VIN WDB2100261B134813
Obrazek
SD Katowice 506570388
Awatar użytkownika
mesio14
VIP
Posty: 4170
Rejestracja: 9 maja 2009, o 12:46
Lokalizacja: pleszew

Post autor: mesio14 »

Lub którys z wtrysków ?
E 270 CDI 2000r, lift, manual
borek
Posty: 25
Rejestracja: 1 mar 2009, o 17:48
Lokalizacja: szczecin

Post autor: borek »

Sebol007 pisze:przyczyną były zielone uszczelki(oringi). Wymieniłem 8 szt. Auto odpala normalnie. Dzięki
o jakich oringach mowa
Awatar użytkownika
kamil9856
Posty: 925
Rejestracja: 21 gru 2009, o 19:15
Lokalizacja: Kostrzyn nad Odrą

Post autor: kamil9856 »

o takich
Załączniki
pol_pl_Oring-uszczelka-przewodu-paliwa-CDi-543_5[1].jpg
Mercedes W203 2.2CDI lift :] 122ps :rozpacz:
Było-Alfa Romeo 156 1.9JTDm 150ps :mur:
Było-Mercedes w210 320CDI :hyhy:
Było-Nissan Micra 1.0 16v :zabawa:
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 33 gości