2,9 td co dalej

Silniki, skrzynie biegów, przeniesienie napędu, układ chłodzenia.

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

pawel29
Posty: 7
Rejestracja: 16 paź 2011, o 21:40
Lokalizacja: 59-940 węgliniec

2,9 td co dalej

Post autor: pawel29 »

witam.mam mały problem.29,td klassik 97r.wyjąłem wtryski w celu ich diagnozy, i dobrze bo okazało się że trzeci leje.objawy to ciągłe klekotanie na dowolnych obrotach.podczas tych prac okazało się że pompa wtryskowa ma mały wyciek w tylnej części między wyjściami do wtryskiwaczy.dorobiłem klucz,odkręciłem ,wymieniłem oring i po kłopocie.ustawiłem wał na 12 stopni przed OT,pompę na 11.00 jak na rysunku z forum.wkładałem ostrożnie żeby się nie przestawiła(dwa razy sprawdzałem)jest ok.I jak zwykle w takich przypadkach auto nie chce zapalić.i teraz pytanie:podczas tych prac przeniosłem wtrysk sterujący z pierwszego na drugi cylinder(sugerując się informacjami z forum)wcześniej był na pierwszym.czy to robi zasadniczą różnicę? pytanie drugie: ten wtrysk ma 106 ohm oporności.czy jest uszkodzony,czy jeszcze ok.muszę przyznać że po trzech dniach walki z autem brakuje mi już pomysłów.pozdrawiam.
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 22 gości