Zawory podciśnienia
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Zawory podciśnienia
Witam. Mam takie pytanko : te zawory podciśnienia do turbo i egr mają miec taki sam nr czyli 0005450427 bo takie mam wsadzone i nie wiem trzy są dobre czy nie?
Pozdrawiam
Pozdrawiam
W210 e270cdi
2000r.
2000r.
Jesli dobrze kojarze to powinny byc inne ale jak podasz VIN to ci sprawdzimy.
Parts Process Specialist for Mercedes
--------------------------------------
W208 230K - sprzedany
W210 300TD - na zlomie
W210 320CDI - to jest jazda!!
--------------------------------------
Wcisnij "POMOGL" - nie krepuj sie.
--------------------------------------
W208 230K - sprzedany
W210 300TD - na zlomie
W210 320CDI - to jest jazda!!
--------------------------------------
Wcisnij "POMOGL" - nie krepuj sie.
Tylko w cenie jest różnica ten ostatni jest droższy poza tym są takie same i są stosowane w wielu modelach MB.marek270 pisze:Jest jakaś duża różnica pomiędzy tymi dwoma bo mam dwa jednakowe zamontowane czyli 0005450427
E300TD S210 AVANTGARDE 98
WDB2102251A812339
E280 CDI W211 AVANTGARDE 05/06
WDB2110201A869317
(Oo\=*=/oO)
WDB2102251A812339
E280 CDI W211 AVANTGARDE 05/06
WDB2110201A869317
(Oo\=*=/oO)
Te numery to nie tylko nowszy ale roznica w modulowaniu cisnienia (nowsze modele uzywaja "wyzszych numerow" ze wzgledu na inne sterowanie z ECU). Nie sa zamienne i dlatego tak czesto mowimy o tym zeby je zamieniac tylko na probe. Tyle ze w twoim aucie powinny byc dwa takie same ale powinny byc:
A0005450527 - modulator do egr`a
A0005450527 - modulator do turbo
A0005450527 - modulator do egr`a
A0005450527 - modulator do turbo
Parts Process Specialist for Mercedes
--------------------------------------
W208 230K - sprzedany
W210 300TD - na zlomie
W210 320CDI - to jest jazda!!
--------------------------------------
Wcisnij "POMOGL" - nie krepuj sie.
--------------------------------------
W208 230K - sprzedany
W210 300TD - na zlomie
W210 320CDI - to jest jazda!!
--------------------------------------
Wcisnij "POMOGL" - nie krepuj sie.
allias pisze:Te numery to nie tylko nowszy ale roznica w modulowaniu cisnienia (nowsze modele uzywaja "wyzszych numerow" ze wzgledu na inne sterowanie z ECU). Nie sa zamienne i dlatego tak czesto mowimy o tym zeby je zamieniac tylko na probe. Tyle ze w twoim aucie powinny byc dwa takie same ale powinny byc:
A0005450527 - modulator do egr`a
A0005450527 - modulator do turbo
Kolego po co taka polemika w aucie oryginalnie były stosowane te pierwsze -cytat z ebay-
Mercedes W210 E Druckventil Druckwandler
Originalteil!!!
Stammt aus:
W210 E270 CDI LIM. BJ 12/01 Avantgarde Farbe: 744
Teilenummer: A000 545 04 27
Zustand: Voll Funktionstüchtig, Gebraucht,
Auto takie same jak Kolegi,ten sam rocznik silnik .
Więc nie wiem jakim cudem Ci wyszedł ten drugi numer-0527.Może problem w tym że tamtych już nie produkują
E300TD S210 AVANTGARDE 98
WDB2102251A812339
E280 CDI W211 AVANTGARDE 05/06
WDB2110201A869317
(Oo\=*=/oO)
WDB2102251A812339
E280 CDI W211 AVANTGARDE 05/06
WDB2110201A869317
(Oo\=*=/oO)
Produkowane sa oba i wciaz sa uzywane. Nie wiem z czego korzystasz ale jesli sprawdzisz EPC (nie to ruskie) to wyjdzie Ci ze do tego modelu powinny byc zalozone A000 545 05 27.kakadu pisze:allias pisze:Te numery to nie tylko nowszy ale roznica w modulowaniu cisnienia (nowsze modele uzywaja "wyzszych numerow" ze wzgledu na inne sterowanie z ECU). Nie sa zamienne i dlatego tak czesto mowimy o tym zeby je zamieniac tylko na probe. Tyle ze w twoim aucie powinny byc dwa takie same ale powinny byc:
A0005450527 - modulator do egr`a
A0005450527 - modulator do turbo
Kolego po co taka polemika w aucie oryginalnie były stosowane te pierwsze -cytat z ebay-
Mercedes W210 E Druckventil Druckwandler
Originalteil!!!
Stammt aus:
W210 E270 CDI LIM. BJ 12/01 Avantgarde Farbe: 744
Teilenummer: A000 545 04 27
Zustand: Voll Funktionstüchtig, Gebraucht,
Auto takie same jak Kolegi,ten sam rocznik silnik .
Więc nie wiem jakim cudem Ci wyszedł ten drugi numer-0527.Może problem w tym że tamtych już nie produkują
Mozliwe ze niektore wersje EPC nie eliminuja filtracji czesci z DATACARD i dlatego Tobie wychodzi ten pierwszy.
A jesli to nie wystarcza to zrobie zrzut ekranu EPC z pracy zeby Ci pokazac.... 8-)
Parts Process Specialist for Mercedes
--------------------------------------
W208 230K - sprzedany
W210 300TD - na zlomie
W210 320CDI - to jest jazda!!
--------------------------------------
Wcisnij "POMOGL" - nie krepuj sie.
--------------------------------------
W208 230K - sprzedany
W210 300TD - na zlomie
W210 320CDI - to jest jazda!!
--------------------------------------
Wcisnij "POMOGL" - nie krepuj sie.
witam,mialem ten sam problem z tymi numerami zaworkow, i wyszlo po EPC ze mam miec dwa inne numery, i one roznia sie kolorami ten od turbo jesli dobrze pamietam ma miec kolor niebieski,pozdrawiam
W123 200D
W124 260 benzyna
W210 300TD-elegance
W210 2,2 CDI-classic
V-klasse-ambiente
W210 2,7 CDI- avantgarde WDB2102161B237552
W124 260 benzyna
W210 300TD-elegance
W210 2,2 CDI-classic
V-klasse-ambiente
W210 2,7 CDI- avantgarde WDB2102161B237552
- jjankiello
- Doradca
- Posty: 2114
- Rejestracja: 2 gru 2008, o 10:16
- Lokalizacja: Szczecin, PL
Od kiedy to ebay jest wyrocznią i katalogiem części :lol: :lol: :lol: :mrgreen:kakadu pisze:oryginalnie były stosowane te pierwsze -cytat z ebay-
Jak chłopaki piszą, że są różne, to są różne i moje EPC to potwierdza...
p.s.
Jakby nie było różnicy, to byśmy się po d*pach całowali :mrgreen: Hej.
W201 2.0D,'90, 716.4, perlmuttgrau
S202 2.5TD,'98, 722.6, schwartz - EX
S203 2.7CDI,'02, 722.6, cubanite silver - NA SPRZEDAŻ
Because the people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
S202 2.5TD,'98, 722.6, schwartz - EX
S203 2.7CDI,'02, 722.6, cubanite silver - NA SPRZEDAŻ
Because the people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości